-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне ДГ 13-100, ДГЖАКОМ 13-100
Вугілля кам’яне ДГ 13-100, ДГЖАКОМ 13-100
Завершена
1 860 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 14 000.00 UAH
Період уточнення:
05.04.2018 14:18 - 19.05.2018 11:00
Відповідь надана
Щодо банківської гарантії № 2
Номер:
c3c7b3f0961e414fb6005a3a57425078
Дата опублікування:
14.04.2018 15:23
Опис:
Дякую, що продублювали основні пункти по оформленню гарантії згідно Постанови НБУ № 639. Але нами було задано питання щодо ВАШИХ РЕКВІЗИТІВ. Будь-ласка, НАДАЙТЕ РЕКВІЗИТИ ВАШОГО БАНКУ (казначейства, тощо), ТА ЙОГО МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ!!!!!!!!!!
Відповідь:
Ваше звернення прийнято, та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.04.2018 10:33
Відповідь надана
Дискримініційні умови встановлені замовником
Номер:
89bf3c400c304ca6b6d986d0809ef037
Дата опублікування:
11.04.2018 22:35
Опис:
В тендерній документації замовника вказана вимога до учасників надати наступні документи:
Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів складу (майданчику) для зберігання вугілля на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області.
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників, ажде ніхто із можливих виробників або учасників із інших регіонів не має складу на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області. Дану вимогу замовник вказав для надання пріорітету ПрАТ Вінницяоблпаливо., також про це свідчить безпідставна закупівля замовником 20тон ЗАПАТЕНТОВАНОГО вугілля марки ДГЖАКОМ в одному лоті. На підставі ст.3 Закону України "Про деержавні закупівлі" просимо привести тендерну документацію у відповідність, а саме:
1. Прибрати дискримінаційні умови про наявність складу та вагової саме в конктренто визначеному місці.
2. Якщо замовнику вкрай необхідно ЗАПАТЕНТОВАНЕ вугілля ДГЖАКОМ, прохання закупляти його окремими лотом.
Відповідь:
Замовник здійснює процедуру закупівель за державні кошти за умовами, порядком та процедурою закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів, передбачену Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі по тексту – Закон).
Замовниксамостійно та на власнийрозсудформує потребу у закупівлітоваріввиходячи з технічних характеристик котельного обладнання.
При визначенні марки вугілля ДГЖАКОМ 13-100 тендернийкомітеткерувавсянормативними документами, зокрема таблицею 1 розділу 3 ДСТУ 7146:2010 «Вугіллякам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічніумови» зізмінами, затвердженими та введеними в дію наказом Міністерстваекономічногорозвитку та торгівліУкраїни № 1470 від 11.12.2013 р., де передбаченоможливістьпостачаннявугілля ДГ/Ж/А з розміромкусків 13-100 (КОМ).
Замовником встановлено вимоги згідно чинного законодавства та потреб організації для забезпечення вугіллям кам’яним протягом опалювального сезону.
Питаннястосовнозапатентованості вугілля не відносяться до компетенціїЗамовника, оскільки ми не встановлюємо і не перевіряємопоходження товару в суб’єктівгосподарювання, що нам постачається.
Дана марка вугілля відповідає національному стандарту ДСТУ7146:2010 і ГОСТу 19242-73. На Україні є ряд виробників і продавців даної марки вугілля. Це підтверджується системою закупівельPROZORRO, де видно, що дана марка вугілля вільно закуповується багатьма замовниками у різних областях України (Хмельницькій, Львівській, Вінницькій, Чернівецькій та ін ), а в торгах приймають участь безліч учасників (як виробників, так і посередників).
Підтверджується законність закупівлі вугілля марки ДГЖАКОМ також і рішеннями органу оскарження (постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері державних закупівель), яким прийнято ряд рішень та доведено безпідставність скарг, з приводу невідповідності цієї марки вугілля.
Згідно аналізу у системі PROZORRO, нами виявлено що у в 2018році закупівлю вугілля марки ДГЖАКОМ здійснювали багато Замовників, а участь у торгах приймали по п’ять – шість учасників.
Отже, визначивши у документації вугілля марки ДГЖАКОМ, Замовником торгів не порушені будь-які права потенційних учасників торгів, а наші дії не спрямованні на встановлення дискримінаційних вимог, а лише на забезпечення якісного теплопостачання до навчального закладу.
Дата відповіді:
20.04.2018 10:33
Відповідь надана
Щодо оплати послуг консультанта
Номер:
d4c24f8084394626a702f3ab96ccb518
Дата опублікування:
10.04.2018 11:57
Опис:
Доброго дня! В п.2, п.п. 2.8. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Вами було встановлено, що на учасника-переможця процедури закупівлі покладається обов’язок щодо оплати послуг консультанта торгів, визначеного замовником (згідно укладеного між замовником та консультантом торгів договору) в розмірі: 5000 (П’ять тисяч) грн. без ПДВ за надані замовнику послуги щодо супроводу процедури відкриті торги та на підставі договору на користь третьої особи, що укладається між переможцем процедури закупівлі, Замовником та консультантом торгів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Це покладає на Учасника додаткові матеріальні витрати у вигляді оплати послуг. З урахуванням вищевказаного, Замовником порушено основний принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», а саме – максимальна економія та ефективність. Просимо внести зміни в цій частині тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь:
Сума, яка покладається на учасника-переможця, на оплату даних послуг, не включається до вартості пропозиц учасника: «Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов». Тому Замовник не порушує принципів здійснення закупівель.
Дата відповіді:
13.04.2018 20:41
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
2c50b242f1aa4b408fd980d45f578e15
Дата опублікування:
10.04.2018 11:49
Опис:
Згідно тендерної документації Вами вимагаються копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів складу (майданчику) для зберігання вугілля на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області.
Встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують склад у на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області. Тобто будуть відхилені пропозиції учасників, які орендують складські приміщення не на території вказаній Замовником .У зв’язку з чим, просимо максимально розширити коло учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі, та пропозиції яких не будуть відхилені Замовником через встановлення дискримінаційних вимог,
Відповідь:
Замовником було встановлено дану вимогу для забезпечення належного контролю за якістю вугілля (його візуальної оцінки) при приймані вантажу належними представниками Замовника. У замовника відсутня технічна можливість відправляти, належних представників, у інші райони, або навіть області
Дата відповіді:
20.04.2018 10:31
Відповідь надана
Щодо автомобільних вагів на території Вінницької області.
Номер:
56a70d81e75541bab44ba744471639dc
Дата опублікування:
10.04.2018 11:39
Опис:
В тендерній документації ви вказали вимогу щодо надання копій документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених вагів автомобільних для зважування вугілля перед поставкою на території Мурованокуриловецького району, Вінницької області. Чи включає наявність у Учасника пересувної мобільної ваги, яка може бути встановлена на будь-якій території включаючи і Мурованокуриловецький район Вінницької області в наявність автомобільних вагів, які вимагаються Вами?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Так, включає, з наданям відповідних підтверджуючих документів
Дата відповіді:
20.04.2018 10:30
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в технічній частині
Номер:
9099e2fdfdb74befbf28144c26e63cb7
Дата опублікування:
10.04.2018 11:28
Опис:
Вами встановлена вимога щодо подання копії посвідчень про якість вугілля на вказані марки та копії протоколів випробування на зазначені марки видані на ім'я Учасника не раніше 2018 року.
Дані документи, а саме: протокол випробування та посвідчення про якість видаєтюся на відвантажену чи вироблену партію вугілля. Таким чином Учасник повинен мати в наявності марки вугілля, що є предметами закупівлі. А якщо учасник планує видобуток чи придбання вугілля в майбутньому, то такий Учасник не спроможний надати документи, що вимагаються Замовником. Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерного оголошення порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації. Відповідно до вищезазначеного, просимо внести зміни до тендерної документації в технічній частині, усунути дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Дякуємо!
Відповідь:
Документацією передбачене надання документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару технічним/якісним вимогам, встановленим Замовником у Документації.
Нами було встановлено вимога щодо надання протоколу випробування на вугілля, з
метою встановлення факту того, що учасник здійснював поставку вугілля, яке за
якісними (технічними) характеристиками відповідає вимогам, встановленим Замовником у
Документації
Замовник жодним чином не обмежує можливість учасників щодо подання документів, які підтверджують якість вугілля. До того ж аналогічні вимоги виконуються учасниками у інших торгах
Дата відповіді:
20.04.2018 10:29
Відповідь надана
Технічна частина
Номер:
1771411461a44e80a577b365446255c4
Дата опублікування:
10.04.2018 11:23
Опис:
В п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Вами вказано, що у разі надання гарантійного листа не безпосереднім виробником даного вугілля, учасник зобов’язаний документально підтвердити походження товару в особи, що видала гарантійний лист, а саме : копією договору з виробником, оригіналом гарантійного листа від виробника про представництво інтересів, або інший документ в якому обов’язково зазначається статус відносин з особою що видала гарантійний лист).
Надайте, будь-ласка. чітке роз'яснення: копія договору з виробником має бути між продавцем/представником/, дистриб'ютором та виробником, чи виробником і Учасником, який планує брати участь в торгах, які проводяться вами? Та чи достатньо буде для підтвердження відносин надання у тендерній пропозиції лише договору з виробником, чи має бути і копію договору і оригінал гарантійного листа?
Дякуємо заздалегідь!
Відповідь:
Учасники в складі пропозиції мають надати оригінал гарантійного листа наданого учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником вугілля (або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, продавцем вищевказаних марок) про гарантію відвантаження Учаснику для потреб Замовника вказаної в пропозиції кількості та якості вугілля, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Якщо такий гарантійний лист надала особа, яка не є виробником даного вугілля, то учасник зобов’язаний документально підтвердити походження товару в особи, що видала гарантійний лист, а саме :копією договору з виробником, або оригіналом гарантійного листа від виробника про представництво інтересів, або інший документ в якому обов’язково зазначається статус відносин виробника з особою що видала гарантійний лист
Дата відповіді:
20.04.2018 10:29
Відповідь надана
Щодо банківської гарантії
Номер:
6b8b52f9d8a64dd6933106330b1d1f00
Дата опублікування:
10.04.2018 11:13
Опис:
Доброго дня!
Тендерною документацією передбачено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Ви посилаєтесь на Постанову НБУ № 639 згідно якої має бути оформлена банківська гарантія.
Згідно Постанови № 639 в банківській гарантії мають бути вказані реквізити банку бенефіціара (Замовника) та має бути вказано місцезнаходження банку бенефіціара. Будь-ласка, надайте всю потрібну інформацію для правильного оформлення банківської гарантії, щоб це не призвело до наслідків у вигляді дискваліфікації.
Відповідь:
Постанова НБУ № 639 від 15.12.2004 № 639
Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель
Дата відповіді:
13.04.2018 20:26