-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Одеської області
Завершена
1 110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 550.00 UAH
Період уточнення:
04.03.2024 17:43 - 09.03.2024 00:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
4fceef86db2b49948a5fff0f3d66c2bb
Дата опублікування:
06.03.2024 14:04
Опис:
Шановний Замовнику!
Маємо до Вас наступні питання/ вимоги:
1. П. 1 Інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг учасником за предметом закупівлі Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Учасник має надати інформацію про транспортні засоби (позашляховики повнопривідні) не менше 3-х одиниць.
Своєю вимогою про наявність в учасника САМЕ позашляховиків повнопривідних у КІЛЬКОСТІ 3-Х ОДИНИЦЬ Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для якісного та своєчасного надання послуг з проведення інвентаризації земель, в тому числі, для перевезення працівників, обладнання, устаткування під час надання послуг за предметом закупівлі, можна використати будь-які інші транспортні засоби, для цього не обов’язково мати саме позашляховики повнопривідні. Виконавець передбачає усі ризики і складнощі, що можуть виникнути у процесі виконання договору, та може гарантувати якість та своєчасність наданих послуг із використанням наявних у нього транспортних засобів, навіть якщо вони не є повнопривідними позашляховиками .
Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» від 11.04.2013 № 255, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою для перевезення працівників, обладнання, устаткування повинні мати саме позашляховики повнопривідні та саме у кількості 3-х одиниць.
Зазначена вимога Замовника є необґрунтованою та звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, у кого в наявності є транспортні засоби (позашляховики повнопривідні) не менше 3-х одиниць, що є дискримінаційним по відношенню до інших досвідчених учасників, які для перевезення працівників, обладнання, устаткування використовують один або два транспортні засоби.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації шляхом викладення п. 1 Інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг учасником за предметом закупівлі Додатку 2 до тендерної документації у наступній редакції: «Транспортні засоби не менше 2-х одиниць».
2. Пп. 1 п. 3 Інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг учасником за предметом закупівлі Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Учасник має надати інформацію про наявність не менше 3 (трьох) електронних тахеометрів.
Вищезазначеною вимогою замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі, до тих, які мають в наявності три електронні тахеометри, чим порушує чинне законодавство. Адже встановленою вимогою Замовник не дає змоги взяти участь у закупівлі кваліфікованим учасникам, які мають велику кількість успішно, якісно та своєчасно виконаних договорів, предметом яких є проведення інвентаризації земель, маючи при цьому в наявності менше, ніж три електронні тахеометри.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
До того ж, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» від 11.04.2013 № 255, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою повинні мати в наявності саме три електронні тахеометри.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та встановити вимогу щодо наявності, зокрема, не менше 2 (двох) електронних тахеометрів.
3. Пп. 3 п. 2 Інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають надати документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника, протягом 2022/2023 року.
Постановою КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 встановлено процедуру проведення розслідування та обліку і звітності у разі настання нещасних випадків.
У статті 22 ЗУ «Про охорону праці», на яку посилається Замовник, визначено, що роботодавець повинен організовувати розслідування та вести облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України за погодженням з всеукраїнськими об'єднаннями профспілок (Постанова КМУ від 17 квітня 2019 р. № 337). За підсумками розслідування нещасного випадку, професійного захворювання або аварії роботодавець складає акт за встановленою формою, один примірник якого він зобов'язаний видати потерпілому або іншій заінтересованій особі не пізніше трьох днів з моменту закінчення розслідування.
Стаття 36 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначає щомісячні страхові виплати та інші витрати на відшкодування шкоди.
Отже, відповідно до нормативних актів, на які опирається Замовник у своїй тендерній документації, у випадку наявності нещасних випадків на підприємстві, дійсно проводиться розслідування таких нещасних випадків за участю, в тому числі, Держпраці та Фонду соціального страхування, складаються відповідні акти про наявність нещасних випадків з їх описом, вживаються заходи на усунення причин нещасних випадків, встановлюється відповідальність тощо.
Тобто, у випадку наявності нещасних випадків на підприємстві учасника, він (учасник) зможе надати документ, виданий компетентним на те органом, про наявність (з зазначенням кількості та характеру) нещасних випадків на даному підприємстві.
Обов’язок отримання документів про ВІДСУТНІСТЬ нещасних випадків на підприємстві учасника не встановлений жодним нормативним актом. У випадку їх відсутності учасник зможе надати лише довідку від компетентного органу з інформацією про те, що за певний період нещасні випадки на даному підприємстві не зареєстровані/ не зафіксовані тощо.
Додатково звертаємо увагу, що вимога про рік видачі вищезазначеного документу також є дискримінаційною, оскільки потенційний учасник, звернувшись до компетентного органу та отримавши відповідну інформацію про нещасні випадки, не буде відповідати вимогам тендерної документації, бо документ (довідка, лист тощо) буде датований 2024 роком.
Також зауважуємо, що 21 вересня 2022 року прийнято Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», яким передбачена реорганізація Фонду соціального страхування України та управління виконавчої дирекції Фонду, шляхом приєднання його (їх) до Пенсійного фонду України з 1 січня 2023 року. Пенсійний фонд України та його територіальні органи є правонаступниками Фонду соціального страхування України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції Фонду та їх відділень.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації, виклавши його п. 2.3 у наступній редакції: «Відповідно до статті 22 Закону України «Про охорону праці» і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають документ, отриманий протягом 2022/2023/2024 року та виданий територіальним відділенням Держпраці або Фондом соціального страхування, або Пенсійним фондом України, або іншим компетентним органом про те, чи зареєстровані на підприємстві учасника нещасні випадки (з зазначенням кількості та характеру у разі їх наявності)».
4. Відповідно до абзацу 3 частини 2 Розділу 5 Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати розрахунок вартості послуги проведення державної інвентаризації земель на території Одеської області згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 складену за формою №3-П.
Абзацом 9 пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації (Технічне завдання) передбачено, що калькуляцію витрат необхідно формувати з урахуванням пункту 12 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476.
Просимо уточнити, у складі тендерної пропозиції Учасник має надати розрахунок вартості, що відповідатиме формі калькуляції витрат, яка викладена у Додатку №2 до договору, та з урахуванням положень Технічного завдання або розрахунок вартості має бути наданий тільки за формою №3-П?
5. Абзацами 4,5 частини 2 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що Учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у закупівлі вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно з листом Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 та надати документи, що підтверджують запровадження в учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції.
Просимо уточнити, як підтвердити відповідність даній вимозі Учаснику, що є об’єднанням? Чи можуть такі документи бути надані тільки щодо одного із учасників такого об’єднання?
6. Частиною 4 Додатку 5 до тендерної документації встановлена форма Довідки щодо застосування заходів із захисту довкілля, в якій йдеться про «товар». Оскільки предметом даної закупівлі є «послуги», про що зазначено, зокрема, у пп.4.1 п. 4. Розділу І Тендерної документації, просимо виправити помилку та викласти форму даної довідки у новій редакції.
У випадку невиконання даних вимог, залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
1 Інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг учасником за предметом закупівлі Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Учасник має надати інформацію про транспортні засоби (позашляховики повнопривідні) не менше 3-х одиниць. Своєю вимогою про наявність в учасника САМЕ позашляховиків повнопривідних у КІЛЬКОСТІ 3-Х ОДИНИЦЬ Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Для якісного та своєчасного надання послуг з проведення інвентаризації земель, в тому числі, для перевезення працівників, обладнання, устаткування під час надання послуг за предметом закупівлі, можна використати будь-які інші транспортні засоби, для цього не обов’язково мати саме позашляховики повнопривідні. Виконавець передбачає усі ризики і складнощі, що можуть виникнути у процесі виконання договору, та може гарантувати якість та своєчасність наданих послуг із використанням наявних у нього транспортних засобів, навіть якщо вони не є повнопривідними позашляховиками . Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» від 11.04.2013 № 255, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою для перевезення працівників, обладнання, устаткування повинні мати саме позашляховики повнопривідні та саме у кількості 3-х одиниць. Зазначена вимога Замовника є необґрунтованою та звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, у кого в наявності є транспортні засоби (позашляховики повнопривідні) не менше 3-х одиниць, що є дискримінаційним по відношенню до інших досвідчених учасників, які для перевезення працівників, обладнання, устаткування використовують один або два транспортні засоби. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації шляхом викладення п. 1 Інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг учасником за предметом закупівлі Додатку 2 до тендерної документації у наступній редакції: «Транспортні засоби не менше 2-х одиниць».
Відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), кваліфікаційні критерії процедури закупівлі установлюються Замовником. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи, або ж вчасно доставити необхідні товари у потрібному Замовникові обсязі. На підтвердження кваліфікаційного критерію: наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати інформацію визначену додатком 2 до тендерної документації та документи на підтвердження такого критерію: документ, який засвідчує його право власності, або договір оренди, або інший документ, який засвідчить таке його право на МТБ. Таким чином, вимоги не є дискримінаційними, не звужують коло учасників та не дискредитують Учасника, адже його не позбавлено можливості залучити орендоване обладнання.
Дана вимога обгрунтована сукупністю регіональних факторів (протяжністю регіону (понад 500 км), якістю покриття шляхів або відсутністю такого покриття на шляхах до об’єктів інвентаризації), наявним досвідом, яким підтверджено, що учасники, які відповідають зазначеним вимогам змогли у встановлені договором строки надати послуги. З огляду на вище зазначене, встановлені критерії щодо наявності транспортних засобів (позашляховиків повнопривідних) не менше 3-х одиниць, не суперечать вимогам чинного законодавства та сприяють своєчасному отриманню послуг. Вимогу не задоволено.
2. Пп. 1 п. 3 Інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг учасником за предметом закупівлі Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Учасник має надати інформацію про наявність не менше 3 (трьох) електронних тахеометрів. Вищезазначеною вимогою замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі, до тих, які мають в наявності три електронні тахеометри, чим порушує чинне законодавство. Адже встановленою вимогою Замовник не дає змоги взяти участь у закупівлі кваліфікованим учасникам, які мають велику кількість успішно, якісно та своєчасно виконаних договорів, предметом яких є проведення інвентаризації земель, маючи при цьому в наявності менше, ніж три електронні тахеометри. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. До того ж, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» від 11.04.2013 № 255, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою повинні мати в наявності саме три електронні тахеометри. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та встановити вимогу щодо наявності, зокрема, не менше 2 (двох) електронних тахеометрів.
Відповідно до ст. 16 Закону, Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі установлюються Замовником. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи, або ж вчасно доставити необхідні товари у потрібному Замовникові обсязі. На підтвердження кваліфікаційного критерію: наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати інформацію визначену додатком 2 до тендерної документації та документи на підтвердження такого критерію: документ, який засвідчує його право власності, або договір оренди, або інший документ, який засвідчить таке його право на МТБ. Таким чином, вимоги не є дискримінаційними, не звужують коло учасників та не дискредитують Учасника, адже його не позбавлено можливості залучити орендоване обладнання.
Твердження Учасника, що : «ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» від 11.04.2013 № 255, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою повинні мати в наявності саме три електронні тахеометри», є некоректним, оскільки жодним із зазначених Учасником нормативно-правових актів не встановлено обмеження щодо зазначеної вимоги. Об’єктами інвентаризації є також земельні ділянки із щільною забудовою (землі оборони) та з наявними обмеженнями (лінії електромереж, газопостачання, водоводу, каналізації , тощо). Відповідно до п. 7.4.1. Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) (далі - Інструкція) тахеометричне знімання застосовують для створення планів невеликих ділянок, вузьких смуг (високовольтні лінії, траси різноманітних інженерних мереж і т.ін.). Відповідно до п. 7.4.2. Інструкції, тахеометричне знімання виконують електронними, авторедукційними, номограмними тахеометрами, оптичними теодолітами з встановленими на них світловіддалемірами або світловіддалемірними насадками і, як виняток, теодолітами. Відповідно розділу 4.4. «GPS-спостереження» Інструкції, GPS-спостереження використовуються розвитку геодезичних мереж з урахуванням вимог: - розташування пункту повинно бути в зоні безперешкодного огляду неба; - відсутність поблизу пункту об'єктів, що відбивають радіосигнали від супутників (металеві споруди, огорожі, потужні радари, телепередавачі тощо).
Отже, наявність в Учасника електронних тахеометрів, відповідно до вимог Інструкції, є обов’язковим! Вимога не задоволена
3. Пп. 3 п. 2 Інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають надати документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника, протягом 2022/2023 року. Постановою КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 встановлено процедуру проведення розслідування та обліку і звітності у разі настання нещасних випадків. У статті 22 ЗУ «Про охорону праці», на яку посилається Замовник, визначено, що роботодавець повинен організовувати розслідування та вести облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України за погодженням з всеукраїнськими об'єднаннями профспілок (Постанова КМУ від 17 квітня 2019 р. № 337). За підсумками розслідування нещасного випадку, професійного захворювання або аварії роботодавець складає акт за встановленою формою, один примірник якого він зобов'язаний видати потерпілому або іншій заінтересованій особі не пізніше трьох днів з моменту закінчення розслідування. Стаття 36 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначає щомісячні страхові виплати та інші витрати на відшкодування шкоди. Отже, відповідно до нормативних актів, на які опирається Замовник у своїй тендерній документації, у випадку наявності нещасних випадків на підприємстві, дійсно проводиться розслідування таких нещасних випадків за участю, в тому числі, Держпраці та Фонду соціального страхування, складаються відповідні акти про наявність нещасних випадків з їх описом, вживаються заходи на усунення причин нещасних випадків, встановлюється відповідальність тощо. Тобто, у випадку наявності нещасних випадків на підприємстві учасника, він (учасник) зможе надати документ, виданий компетентним на те органом, про наявність (з зазначенням кількості та характеру) нещасних випадків на даному підприємстві. Обов’язок отримання документів про ВІДСУТНІСТЬ нещасних випадків на підприємстві учасника не встановлений жодним нормативним актом. У випадку їх відсутності учасник зможе надати лише довідку від компетентного органу з інформацією про те, що за певний період нещасні випадки на даному підприємстві не зареєстровані/ не зафіксовані тощо. Додатково звертаємо увагу, що вимога про рік видачі вищезазначеного документу також є дискримінаційною, оскільки потенційний учасник, звернувшись до компетентного органу та отримавши відповідну інформацію про нещасні випадки, не буде відповідати вимогам тендерної документації, бо документ (довідка, лист тощо) буде датований 2024 роком. Також зауважуємо, що 21 вересня 2022 року прийнято Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», яким передбачена реорганізація Фонду соціального страхування України та управління виконавчої дирекції Фонду, шляхом приєднання його (їх) до Пенсійного фонду України з 1 січня 2023 року. Пенсійний фонд України та його територіальні органи є правонаступниками Фонду соціального страхування України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції Фонду та їх відділень. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації, виклавши його п. 2.3 у наступній редакції: «Відповідно до статті 22 Закону України «Про охорону праці» і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають документ, отриманий протягом 2022/2023/2024 року та виданий територіальним відділенням Держпраці або Фондом соціального страхування, або Пенсійним фондом України, або іншим компетентним органом про те, чи зареєстровані на підприємстві учасника нещасні випадки (з зазначенням кількості та характеру у разі їх наявності)».
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога надання документу про наявність або відсутність нещасних випадків протягом 2022/2023 років на підприємстві учасника не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник може надати такий документ (незважаючи, що документ буде виданий у 2024 році він може містити інформацію про відсутність нещасних випадків протягом будь-якого запитуваного учасником періоду). Наявність такого документу підтверджує можливість учасника надавати послуги без збитків, завданих життю та здоров’ю працівників, які надають послуги, адже об’єктами інвентаризації є земельні ділянки розташовані в зоні впливу небезпечних чинників та об’єктів підвищеної небезпеки розташовані на поверхні землі або під нею. Щодо внесення змін про можливість отримання відповідної довідки з Пенсійного Фонду України, звертаємо увагу, що тендерною докуменацією передбачено надання документу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника, протягом 2022/2023 року., що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу. Тобто в поняття іншого компетентного органу вже входить Пенсійний Фонд України.
4. Відповідно до абзацу 3 частини 2 Розділу 5 Тендерної документації в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати розрахунок вартості послуги проведення державної інвентаризації земель на території Одеської області згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 складену за формою №3-П. Абзацом 9 пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації (Технічне завдання) передбачено, що калькуляцію витрат необхідно формувати з урахуванням пункту 12 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476. Просимо уточнити, у складі тендерної пропозиції Учасник має надати розрахунок вартості, що відповідатиме формі калькуляції витрат, яка викладена у Додатку №2 до договору, та з урахуванням положень Технічного завдання або розрахунок вартості має бути наданий тільки за формою №3-П?
Відповідно до вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати розрахунок вартості послуги проведення державної інвентаризації земель на території Одеської області згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 складену за формою №3-П, а калькуляція витрат є безпосередньо додатком до майбутнього договору.
5. Абзацами 4,5 частини 2 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що Учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у закупівлі вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно з листом Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 та надати документи, що підтверджують запровадження в учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Просимо уточнити, як підтвердити відповідність даній вимозі Учаснику, що є об’єднанням? Чи можуть такі документи бути надані тільки щодо одного із учасників такого об’єднання?
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у закупівлі вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно з листом Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019.
З огляду на це учасники подають у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження в учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен міститись наказ учасника щодо призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) щодо виконання вказаної політики. Якщо учасником закупівлі є об’єднання до якого входять декілька учасників, то відповідну інформацію необхідно надавати до кожного з них.
6. Частиною 4 Додатку 5 до тендерної документації встановлена форма Довідки щодо застосування заходів із захисту довкілля, в якій йдеться про «товар». Оскільки предметом даної закупівлі є «послуги», про що зазначено, зокрема, у пп.4.1 п. 4. Розділу І Тендерної документації, просимо виправити помилку та викласти форму даної довідки у новій редакції.
Вказане зауваження враховано.
Дата відповіді:
07.03.2024 16:47