• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (40-ка футові контейнеровози напівпричепи)

ДК 021:2015:34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (40-ка футові контейнеровози напівпричепи)

Торги не відбулися

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період уточнення: 04.03.2024 17:12 - 03.04.2024 00:00
Відповідь надана

Внесення змін у відповідності до рішення Антимонопольного комітету від 20.03.2024 № 5088

Номер: ff20e4951d6a4e8e8122a4866c8808fc
Дата опублікування: 01.04.2024 20:46
Опис: Звертаємо увагу, що додатково потрібно відкоригувати документацію у відповдності до рішення від 20.03.2024 № 5088, а саме: "Додаток 4 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі. Додаткові вимоги: 3. Учасником у складі тендерної пропозиції надається завірений належним чином лист Головного сервісного центру МВС про встановлення на облік Учасника процедури закупівлі, діяльність якого пов’язана з торгівлею транспортними засобами та їх складовими частинами.." Згідно з рішенням Антимонопольного комітету від 20.03.2024 № 5088 :"Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації у вказаній редакції. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть саме лист Головного сервісного центру МВС про встановлення на облік учасника процедури закупівлі, діяльність якого пов’язана з торгівлею транспортними засобами та їх складовими частинами, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, просимо звернути увагу на документ «Додаток 4 Технічні вимоги 40-ка фут. у новій редакції» від 01.04.2024 року, де внесенні зміни відповідно до рішення Антимонопольного Комітету України від 20.03.2024 № 5088 «Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». Додатково звертаємо увагу, що відповідно до вказаного рішення, зобов’язано внести зміни, а не виключити цю вимогу. Враховуючи рішення Антимонопольного Комітету України від 20.03.2024 № 5088, замовник усунув невідповідності шляхом внесення змін, а саме п. 3 Додаткових вимог Додатку 4 «Учасником у складі тендерної пропозиції надається витяг з електронного реєстру ГСЦ МВС про поставку/знаходження на обліку суб’єкта господарювання, який здійснює оптову та роздрібну торгівлю автомобілями, автобусами, мотоциклами всіх типів, марок і моделей, причепами, напівпричепами, мотоколясками, іншими транспортними засобами вітчизняного та іноземного виробництва та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери». З урахуванням встановлених правил та процедур, визначених Наказом Міністерства внутрішніх справ від 06.05.2022 р. № 279, ключовим документом для підтвердження внесення суб’єктів господарювання до реєстру, що займаються оптовою та роздрібною торгівлею транспортними засобами різних типів, марок і моделей, включаючи причепи, напівпричепи, мотоколяски та інші види транспорту, є Облікове повідомлення або витяг з електронного реєстру. Це стосується транспортних засобів як вітчизняного, так і іноземного виробництва, а також їх складових частин, особливо тих, що мають ідентифікаційні номери. Безоплатні витяги з ЄДРТЗ можна отримати в паперовій формі, звернувшись із заповненою частиною І або ІІ форми запиту визначеної в Додатку до постанови КМУ від 25.03.2016 року № 260, до одного з регіональних сервісних центрів МВС. Також прошу враховувати що Замовник здійснює закупівлю з особливостями, тому наявність реєстрації Учасника в Головному сервісному центрі МВС, забезпечує прискорення процес обробки інформації про суб’єктів господарювання, та виключає можливість спекуляції, та продажу технічно не справному стані транспортний засіб, та дає можливість бути впевненому в після продажному сервісному обслуговувані.
Дата відповіді: 04.04.2024 14:18
Відповідь надана

Тендер: ДК 021:2015:34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (40-ка футові контейнеровози напівпричепи)

Номер: cb03f3c38f6f40969cc7c607a93a7216
Дата опублікування: 01.04.2024 18:34
Опис: прошу надати інформацію стосовно викладених нижче питань: 1. Повідомити про причини не виконання рішенням Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3962 -р/пк-пз від 04.03.2024 р.? 2. Повідомити чи має намір Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради дотриматись вимог законодавства та укласти договір з фізичною особою -підприємцем Кальмус Кристиною Олександрівною? 3. Якою є потреба Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради в закупівлі Причепів, напівпричепів та пересувних контейнерів (40-ка футові контейнеровози напівпричепи) шість чи дванадцять штук (одиниць)? 4. Чи передбачає річний план закупівель Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради проведення двох аналогічних закупівель щодо одного й того ж предмету - Причепів, напівпричепів та пересувних контейнерів (40-ка футові контейнеровози напівпричепи) протягом січня - березня 2024 р.? 5. Надати обґрунтування потреби проведення закупівлі ДК 021:2015:34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (40-ка футові контейнеровози напівпричепи), ідентифікатор UA-2024-03-04-011751-a 6. Надати обґрунтування потреби проведення закупівлі ДК 021:2015:34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (40-ка футові контейнеровози напівпричепи), ідентифікатор UA-2024-01-25-015501-a 7. Надати результати розгляду Департаментом муніципальної безпеки Одеської міської ради рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3962 -р/пк-пз від 04.03.2024 р.
Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення повідомляю наступне. Перш за все, Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради у своїй діяльності постійно дотримується вимог чинного законодавства України. З результатами розгляду рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3962 -р/пк-пз від 04.03.2024 р. можна ознайомитись на сторінці закупівлі у на електронному майданчику Prozorro. Стосовно річного плану закупівель Департаменту, вся необхідна інформація також міститься на сторінці закупівлі у на електронному майданчику Prozorro. Обгрунтування, потреби у здійснені закупівель, які безпосередньо здійснює Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради знаходяться в розділі Департаменту на офіційному сайті Одеської міської ради (див. посилання - https://omr.gov.ua/ua/city/departments/bezpeka/byudjet/publichnie-zakupki/ ). Надання відповіді на ваші запитання/звернення, відповіді на які містяться в електронному майданчику та на сторінці закупівлі, займає певний час та зусилля, які можливо та необхідно направити на більш ефективне виконання обов'язків. Поважайте, будь-ласка, час та працю інших.
Дата відповіді: 04.04.2024 15:31
Відповідь надана

Стосовно кількості товарів для придбання.

Номер: 1de48d8c3bdb464086e8f39d813ff616
Дата опублікування: 08.03.2024 13:40
Опис: Ваша організація, "Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради", утримується коштами платників податків. Для проведення процедури закупівлі витрачаються фінансові ресурси та час фахівців (за що вони отримують заробітну плату). По процедурі закупівлі UA-2024-01-25-015501-a Вашій організації залишилося лише укласти угоду з переможцем (факт відповідності вимогам тендерної документації підтверджено навіть рішенням Комісії Антимонопольного комітету) . Тому є запитання : якщо це є необхідність у придбанні додаткової кількости зазначеного товару - то ми готуємося прийняти участь та плануємо виробництво; якщо потреба взагалі в 6 контейнеровозах - то плануємо звернення про ефективність використання коштів платників податків.
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що наша організація буде тільки рада, якщо ви приймете участь у закупівлі, та ще більше, якщо ваші документи відповідатимуть кваліфікаційним вимогам, затвердженими Тендерною документацією. Додатково інформуємо, що подання скарг до органу оскарження, звернень та іншого, є Вашим правом, на яке Замовник жодним чином не впливає, однак зауважуємо на тому, що досить недальновидною є позиція тиску на Замовника шляхом попередження щодо реалізації права на оскарження рішень Замовника.
Дата відповіді: 11.03.2024 16:59
Відповідь надана

Закупівля причепів

Номер: 20fcaa1415c3465f80fa986c1a0409e1
Дата опублікування: 06.03.2024 13:32
Опис: Добрий день. По закупівлі UA-2024-01-25-015501-a ваша організація повинна укласти угоду на придбання аналогічної продукції в такому самому об'ємі, це додаткова потреба, чи Ви хочете скасувати закупівлю з не вигідним для вас підприємством?
Відповідь: Шановний учаснику! За результатом розгляду Вашого питання маємо акцентувати увагу на тому, що вживання фрази "Ви не хочете скасувати закупівлю з не вигідним для вас підприємством» - не доцільно. Замовник має потребу в придбанні даного товару та реалізовує її.
Дата відповіді: 08.03.2024 12:21
Відповідь надана

Стосовно кількості

Номер: f52d9e0501b1471ea71c8ea63fd58caa
Дата опублікування: 06.03.2024 13:31
Опис: Добрий день. По закупівлі UA-2024-01-25-015501-a ваша організація повинна укласти угоду на придбання аналогічної продукції в такому самому об'ємі, це додаткова потреба, чи Ви не хочете скасувати закупівлю з не вигідним для вас підприємством?
Відповідь: Шановний учаснику! За результатом розгляду Вашого питання маємо акцентувати увагу на тому, що вживання фрази "Ви не хочете скасувати закупівлю з не вигідним для вас підприємством» - не доцільно. Замовник має потребу в придбанні даного товару та реалізовує її.
Дата відповіді: 08.03.2024 12:21