-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Деревина паливна змішаних порід (1 група та 2 група)
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами).
Завершена
4 523 700.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 618.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 618.50 UAH
Період уточнення:
04.03.2024 16:35 - 09.03.2024 00:00
Відповідь надана
Звернення, що будуть надсилатися на електронну адресу Замовника
Номер:
7ad2298efffd4a849c767892c9f6a0ee
Дата опублікування:
08.03.2024 21:53
Опис:
Виходячи з Вашої відповіді на попереднє питання, хочемо звернути увагу Замовника, що попередня Інструкція з діловодства у ЗСУ була затверджена наказом Генерального Штабу Збройних Сил України № 124 від 07.04.2017 та втратила чинність на підставі наказу № 40 від 31 січня 2024, яким затвердили нову. Якою саме інструкцією буде керуватися Замовник при зверненнях, що будуть надсилатися на електронну адресу Замовника? В Інструкції з діловодства затвердженою наказом Генерального Штабу Збройних Сил України № 40 від 31 січня 2024 року, яка скасовує попередню, дане тлумачення відсутнє. Дякуємо!
Відповідь:
Шановний учасник! Документи, які надходять до установ МОУ обробляються з дотриманням Наказів Генерального штабу ЗСУ № 124 від 07.04.2017 та наказу № 40 від 31.01.2024.
Окрім цього, главою 2 розділу ІІІ Наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 « Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» визначено порядок отримання документів з використанням засобів поштового зв’язку та електрозв’язку, а також кур’єрською та фельд’єгерською службами.
Пункт 4 визначає, що у разі надходження документів у сканованій формі їх інформацію роздруковують на папері із проставленням на верхньому полі документа надпису «Отримано в електронній формі».
Дата відповіді:
08.03.2024 22:24
Відповідь надана
п.5 п.п. 1.3. частини III Тендерної документації
Номер:
0dfb72fec2514ace887b1ec6e98830de
Дата опублікування:
08.03.2024 18:15
Опис:
Доброго дня! Виходячі з відповіді наданої Замовником через електронну систему закупівель, а саме: Доброго дня! Вказану довідку Учасник має змогу отримати шляхом надсилання запиту на електронну адресу Замовника або уповноваженої особи Замовника. В результаті опрацювання запиту Учасника відповідь надається у форматі скан-копії на електронну адресу Учасника, дана відповідь порушує п.1 частини II тендерної документації, а саме: Замовник залишає за собою право не розглядати звернення учасників, які звернулись до нього у спосіб інший, аніж через електронну систему закупівель, про що у складі тендерної пропозиції учасником подається письмова згода. Зазначене стосується отримання не через електронну систему закупівель будь-яких звернень, листів тощо протягом всього періоду проведення процедури закупівлі. Як отримати вищезазаначену довідку, не порушуючи умов тендерної документації Замовника? Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації, що отримання вищезазначеної Довідки не є порушенням умов Тендерної документації. Дякую!
Відповідь:
Доброго дня! Поняття "звернення" у контексті Тендерної документації трактується лише у межах ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме звернення щодо удосконалення умов закупівлі, виправлення недоліків у вимогах до предмету закупівлі та до постачальників необхідних товарів.
Звернення, що надсилаються на електронну адресу Замовника розглядаються відповідно до Наказу Генерального штабу Збройних Сил України 07.04.2017 № 124.
Дякуємо!
Дата відповіді:
08.03.2024 18:31
Відповідь надана
п.5 п.п. 1.3. частини III Тендерної документації
Номер:
d309fcd9f0064672bb413bf26cbcf1ba
Дата опублікування:
08.03.2024 17:42
Опис:
Доброго дня! Стосовно вимоги зазначеної в п.5 п.п. 1.3. частини III Тендерної документації, а саме Учасник на підтвердження відсутності негативного досвіду співпраці з замовником надає гарантії у формі довідки за підписом замовника торгів про відсутність негативного досвіду роботи з учасником за увесь період його існування. В якому вигляді потрібно надати довідку? Вистачить електронної версії? Чи довідку потрібно підписувати беспосередньо в офісі Замовника? Є якась затверджена форма цієї довідки? Дякую!
Відповідь:
Доброго дня! Вказану довідку Учасник має змогу отримати шляхом надсилання запиту на електронну адресу Замовника або уповноваженої особи Замовника. В результаті опрацювання запиту Учасника відповідь надається у форматі скан-копії на електронну адресу Учасника.
Дата відповіді:
08.03.2024 17:50
Відповідь надана
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Номер:
ea59c9f4925f442789b6387158af3058
Дата опублікування:
08.03.2024 16:30
Опис:
Доброго дня! Прошу уточнити стосовно класифікатора та коду. В електронній системі зазнчений Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, в тендерній документації та в описі окремої частини або частин предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 03413000-8: Паливна деревина. Це є суттєвим питанням для виконання п.5 Ч.III тендерної документації. Який саме код ДК вважати правильним для подання аналогічних Договорів за предметом закупівлі?
Відповідь:
Доброго дня! Код ДК 021:2015 03410000-7 «Деревина» не зовсім підходить до характеристики товару, який є предметом закупівлі у даній процедурі, тому Замовником будуть враховуватись надані Учасником аналогічні договори за кодом ДК 021:2015 03413000-8 «Паливна деревина».
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
08.03.2024 17:21
Відповідь надана
Строк дії пропозиції
Номер:
4c02052ce91140ab951a14b55e85a676
Дата опублікування:
08.03.2024 16:01
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник!
Прошу уточнити строк дії тендерних пропозицій.В тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста п’яти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а в додатку №1 строк прописано протягом 90 днів, починаючи з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Якщо строк 95 днів, то як то зазначити в Додатку №1? Можливо відкорегувати Учаснику самому перед подачею тендерної пропозиції? Дякую!
Відповідь:
Доброго дня! Враховуючи допущену технічну помилку, Замовником будуть прийматись до розгляду документи оформлені відповідно до Тендерної документації. Замовник погоджується з корегуванням Учасником Додатку 1. Дякуємо!
Дата відповіді:
08.03.2024 17:18
Відповідь надана
Строк поставки
Номер:
7f9eab87b973422599db91965a4caf03
Дата опублікування:
06.03.2024 09:29
Опис:
Доброго дня прошу внести зміни в оголошення про проведення відкритих торгів і в пункт 4.4 тендерної документації в частині строку поставки товару в звязку з відміностями в електроній системі та проекті договору
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за уточнення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.03.2024 09:53
Відповідь надана
Невідповідність назви товару
Номер:
85347ad514ca4a3ab858957a223591d5
Дата опублікування:
05.03.2024 14:01
Опис:
Шановний Замовнику, конкретна назва товару повинна відповідати ТУ У 16.1 – 00994207 – 005:2018 Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги, а саме Деревина дров’яна непромислового використання 1 група (дуб, береза, граб), Деревина дров’яна непромислового використання 2 група (сосна, вільха).
Відповідь:
Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, які замовник закуповує в межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволено подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок) затверджено наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 (зі змінами). Зокрема, предмет закупівлі товарів замовник визначає згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника.
Оскільки законодавство не містить визначення «конкретна назва товару», замовник може самостійно вказати конкретну назву.
Зауважу, що зазначення або незазначення конкретної назви, відповідно до ТУ У 16.1-00994207-005:2018 не впливає на перебіг процедури закупівлі та дискримінує учасників.
Дата відповіді:
05.03.2024 15:08
Відповідь надана
Невідповідність назви товару
Номер:
e28e7eef140d4c66bf97b9e29a7bddd8
Дата опублікування:
05.03.2024 10:15
Опис:
В ТД застосовано назву товару "Деревина паливна змішаних порід (1 група та 2 група), яка не відповідає Єдиному закупівельному словнику та ТУ У ТУ У 16.1-00994207-005. У додатку 2 в п1. вказано, що якісні характеристики деревини мають відповідати параметрам, які зазначаються в ТУ У 16.1-00994207-005
:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги». Відповідно назва товару має бути: ДК 021:2015: 034130008 - «Деревина паливна» (Деревина дров'яна непромислового використання 1 група (дуб, береза, граб), Деревина дров'яна непромислового використання 2 група ( сосна. вільха))
Відповідь:
Доброго дня! Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, тобто код ДК 021:2015:034130008 - Деревина паливна відповідає предмету закупівлі.
Окрім цього, в Законі "Про публічні закупівлі" та Постанові КМУ №1178 від 12.10.2022, не встановлено вимог щодо встановлення назви закупівлі. Замовником в даному випадку вирішено вказати узагальнену назву закупівлі.
Зауважу, що в Додатку №2 Тендерної документації зазначено назву товару більш конкретизовано, а саме вказано види деревини.
Враховуючи вищезазначене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.03.2024 13:09
Відповідь надана
Неможливість виконання
Номер:
3f5c8e4fb63d4e3eb7e34f9326716537
Дата опублікування:
04.03.2024 16:59
Опис:
ТД містить вимогу: Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості або декларацією про відповідність, виданим виробником. Замовнику, такі документи не видаються на даний вид товару - Деревина паливна змішаних порід (1 група та 2 група). Дану вимогу виконати неможливо. Внесіть будь-ласка зміни
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше уточнення. Відповідні зміни були внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
04.03.2024 17:36