-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
199 836.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.18 UAH
Період уточнення:
04.03.2024 13:49 - 09.03.2024 00:00
Відповідь надана
Послуги реагування
Номер:
ff7542b507a549e8ad4ede03001a3448
Дата опублікування:
04.03.2024 17:31
Опис:
Шановний замовнику, технічним завданням передбачена наявність ГШР у Херсоні, проте ТД, ТЗ чи проектом договору не пердбачено надання послуг реагування. Ви закуповуєте послуги фізичної охорони. Просимо виключити вимогу щодо наявності ГШР у Херсоні та привести ТД у відповідність.
Також ТД містить вимогу щодо наявності МТБ у Херсоні. Дана вимога є дискримінаційною, такою, що обмежує коло потенційних учасників та скоріше за все прописана під потенційного переможця, та неодноразово оскаржена в АМКУ. Вимагаємо виключити дану вимогу, інакше будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Відповідно до п.48 Особливостей, у разі закупівлі послуг, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору.
Поряд із цим, пунктом 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності , які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960, встановлюється, що охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відтак, у зв’язку з тим, що об’єкт, який підлягає охороні, потребує посиленої охорони з огляду на віднесення його до критичної інфраструктури, котрий включає в себе такі складові як поліклініка, терапевтичний корпус, лабораторію, складські приміщення в яких знаходяться лікарські засоби, дороговартісне обладнання, наркотичні засоби, важливим аспектом підтримки безпеки, є дотримання режимів роботи лікарні, порядку її відвідування, підтримання громадського порядку та вчасного та дієвого реагування на виклики, що постають. Між тим, фізична охорона є важливим елементом всієї системи безпеки і, як доводить практика, вона буває двох видів: превентивна та оперативна. До превентивному виду відносяться всі заходи, які спрямовані на запобігання виникненню загроз, від перевірки документів до патрулювання території. До оперативного виду відносять всі заходи, спрямовані на локалізацію загрози, припинення протиправних дій, затримання зловмисників і зменшення наслідків позаштатної ситуації. Отож, забезпечення оперативного виду здійснення фізичної охорони належної якості вимагає існування матеріально-технічної бази на території зони обслуговування, більш того із урахуванням специфіки, котра викликана віднесенням міста Херсона до зони активних бойових дій, адже це прямо впливає на питання організації оперативності, частоти виникнення ситуацій, які потребують відповідного реагування від фізичної охорони. При цьому, вимоги відносно наявності швидкого реагування та матеріально-технічної бази за змістом необхідності такого забезпечення відображені в проєкті договору (Додаток 6 до ТД) в п.6.3.2. розділу 6.3. «Виконавець зобов’язаний».
Таким чином, включення такого кваліфікаційного критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, транспорту реагування у м. Херсоні для організації роботи і планованих перевірок охорони» викликане прагненням забезпечити закупівлі послуг з фізичної охорони належної якості, а саме від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони із дотриманням вимог законодавства, щодо охорони об’єктів лікарні, де зберігаються матеріальні цінності, лікарські засоби мобілізаційного резерву та наркотичні засоби, психотропні речовини, тощо.
Дата відповіді:
06.03.2024 13:41