• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фізична охорона гуртожитків університету

Фізична охорона гуртожитків університету

Торги не відбулися

610 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 12 200.00 UAH
Період уточнення: 01.06.2018 16:17 - 08.06.2018 12:00
Відповідь надана

щодо періоду надання послуги

Номер: 5a41be01d30d4150917f4db1bc20a5c7
Дата опублікування: 04.06.2018 17:27
Опис: В тендерній документації не вказано, з якої дати починається надання послуги по охороні. Будь-ласка, повідомте дату початку надання послуги.
Відповідь: щодо періоду надання послуги у деталях закупівлі зазначено з 20 липня 2018 р.
Дата відповіді: 04.06.2018 18:42
Відповідь надана

Про ГШР в Ужгороді

Номер: 2d1f0697bc124d0a988b26e62ffab193
Дата опублікування: 04.06.2018 12:52
Опис: У додатку № 2 Ви зазначаєте про наявність у Учасника ГШР в Ужгороді. Скажіть, будь ласка, а чому саме в Ужгороді??? Ви пам'ятаєте про статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі"? А про принцип недискримінації? Прописавши вимогу про Ужгород, Ви ж розумієте, що такі докумети Вам може надати лише учасник, що зареєстрований в Ужгороді. А як же учасники з інших регіонів України? Логічно, що учасник з Києва, Одеси чи Львова не буде мати таких документів з прив'язкою до Ужгорода. Ми розуміємо, що Ви хочете бачити учасника з Ужгорода, але Ви ж приймаєте участь у відкритій та прозорій процедурі закупівлі, то вже давайте грати за її правилами. Також врахуйте, що у разі перемоги у закупівлі у суб'єкта надання послуг не буде проблем з передислокацією груп (наприклад, про це можна попросити надати гарантійний лист). Отже, враховуючи вищевказане, ми ВИМАГАЄМО не дискримінувати учасників, внести зміни до документації та виключити вимогу про ГШР в Ужгороді.
Відповідь: Відповідь на питання 5. «Про ГШР в Ужгороді !» Шановний учасник, вказана вимога не порушує принцип недискримінації учасників та обумовлено складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісну послугу, результат якої відповідатиме встановленому технічному завданню. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності регулюються спеціальними нормативно правовими актами - Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності та іншими нормативно-правовими актами у цій сфері, виконання яких є обов’язковими. Вимога щодо наявності ГШР тісна пов’язана з іншою вимогою ТД – наявність транспортних засобів реагування. Згідно Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Згідно тендерної документації, місце надання послуг: за адресами Замовника згідно дислокації, наведеної в Додатку 2. Згідно дислокації, місцем надання послуг охорони (в т.ч. з виїзду ГШР), місцезнаходженням об’єктів охорони – є місто Ужгород. Відсутність ГШР у м. Ужгороді – за місцем надання охоронних послуг, означає де-факто відсутність охоронників груп реагування, відсутність транспорту реагування з дислокацією в м. Ужгороді, що тим самим унеможливлює охорону об’єктів Замовника та суперечить нормам Закону України «Про охоронну діяльність» щодо здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, а також унеможливлює надання якісних, професійних послуг охорони, виконання обов’язків з охорони. Основна мета системи публічних закупівель – це забезпечення прозорості процесу державних закупівель, що сприяє відбору конкурентно спроможних постачальників та надання ними якісних послуг. Замовник зацікавлений у одержанні якісної послуги. Враховуючи специфічність предмету закупівлі, принцип максимальної економії та ефективності полягає не лише в отриманні послуг за найнижчою ціною, а також в належній якості їх виконання, відповідності встановленим технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, оскільки отримання неякісних послуг може призвести до непередбачених наслідків. Крім того, дана вимога є розповсюдженою практикою проведення аналогічних тендерів та не містить порушень чинного законодавства України.
Дата відповіді: 06.06.2018 18:32
Відповідь надана

Про транспортні засоби в Ужгороді

Номер: a08a369aa7ec44e093617bc6524f50bb
Дата опублікування: 04.06.2018 12:49
Опис: У додатку № 2 Ви зазначаєте про наявність у Учасника транспортних засобів, у кількості не менш 2 одиниць із дислокацією в місті Ужгороді. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист Учасника. Скажіть, будь ласка, а чому саме в Ужгороді??? Ви пам'ятаєте про статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі"? А про принцип недискримінації? Прописавши вимогу про Ужгород, Ви ж розумієте, що такі докумети Вам може надати лише учасник, що зареєстрований в Ужгороді. А як же учасники з інших регіонів України? Логічно, що учасник з Києва, Одеси чи Львова не буде мати таких документів з прив'язкою до Ужгорода. Ми розуміємо, що Ви хочете бачити учасника з Ужгорода, але Ви ж приймаєте участь у відкритій та прозорій процедурі закупівлі, то вже давайте грати за її правилами. Також врахуйте, що у разі перемоги у закупівлі у суб'єкта надання послуг не буде проблем з передислокацією груп та відповідного транспорту. Отже, враховуючи вищевказане, ми ВИМАГАЄМО не дискримінувати учасників, внести зміни до документації та виключити вимогу про наявність у Учасника транспортних засобів, у кількості не менш 2 одиниць із дислокацією в місті Ужгороді.
Відповідь: Відповідь на питання 4 «Про транспортні засоби в Ужгороді» Шановний учасник, вказана вимога не порушує принцип недискримінації учасників та обумовлено складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісну послугу, результат якої відповідатиме встановленому технічному завданню. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності регулюються спеціальними нормативно правовими актами - Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності та іншими нормативно-правовими актами у цій сфері, виконання яких є обов’язковими. Згідно Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Згідно тендерної документації, місце надання послуг: за адресами Замовника згідно дислокації, наведеної в Додатку 2. Місцем надання послуг охорони (в т.ч. з виїзду ГШР), місцезнаходженням об’єктів охорони – є місто Ужгород. ТД не містить вимог щодо необхідності реєстрації транспорту реагування в м. Ужгороді. Вимога стосується необхідності забезпечення Учасником транспортних засобів, у кількості не менш 2 одиниць із дислокацією в місті Ужгороді. Неможливість Учасником забезпечити дислокацію транспорту реагування в м. Ужгороді робить абсурдним надання послуг з охорони об’єктів Замовника. Замовник зацікавлений у одержанні якісної послуги. Враховуючи специфічність предмету закупівлі, принцип максимальної економії та ефективності полягає не лише в отриманні послуг за найнижчою ціною, а також в належній якості їх виконання, відповідності встановленим технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, оскільки отримання неякісних послуг може призвести до непередбачених наслідків. Крім того, дана вимога є розповсюдженою практикою проведення аналогічних тендерів та не містить порушень чинного законодавства України.
Дата відповіді: 06.06.2018 18:31
Відповідь надана

Щодо кімнати для зберігання зброї в Ужгороді

Номер: d5a86f45fcf84b289b86725a9f3a4b1f
Дата опублікування: 04.06.2018 12:46
Опис: У додатку № 2 Ви зазначаєте, що наявність у Учасника об'єкту дозвільної системи - кімнати для зберігання зброї та спеціальних засобів в місті Ужгороді, де розташовані об‟єкти охорони Замовника. Питання: чому саме в Ужгороді??? Ви пам'ятаєте про статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі"? А про принцип недискримінації? Прописавши вимогу про Ужгород, Ви ж розумієте, що такі докумети Вам може надати лише учасник, що зареєстрований в Ужгороді. А як же учасники з інших регіонів України? Логічно, що учасник з Києва, Одеси чи Львова не буде мати таких документів з прив'язкою до Ужгорода. Ми розуміємо, що Ви хочете бачити учасника з Ужгорода, але Ви ж приймаєте участь у відкритій та прозорій процедурі закупівлі, то вже давайте грати за її правилами. Отже, враховуючи вищевказане, вимагаємо виключити вимогу про те, що у Учасника об'єкту дозвільної системи - кімнати для зберігання зброї та спеціальних засобів в місті Ужгороді, де розташовані об‟єкти охорони Замовника, не порушувати Закон та принцип недискримінації, та внести відповідні зміни!
Відповідь: Відповідь на питання 3 «Щодо кімнати для зберігання зброї в Ужгороді» Шановний учасник, вказана вимога не порушує принцип недискримінації учасників та обумовлено складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісну послугу, результат якої відповідатиме встановленому технічному завданню. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності регулюються спеціальними нормативно правовими актами - Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності та іншими нормативно-правовими актами у цій сфері, виконання яких є обов’язковими. Вимога, що Учасник повинен забезпечити наявність об'єкту дозвільної системи - кімнати для зберігання зброї та спеціальних засобів в місті Ужгороді, пов’язана з визначеним ТД місцем надання послуг – м. Ужгород та іншою вимогою ТД, а саме наявності ГШР та забезпечення охоронників груп реагування дозволеними засобами індивідуального захисту активної оборони та спецзасобів (шлем захисний, бронежилет, газовий балончик, пристрій для відстрілу набоїв споряджених гумовою кулею, електроліхтар, тощо). Згідно вимог п. 11.5 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 21 серпня 1998 р. N 622, «відомча зброя, бойові припаси до неї, пристрої, патрони зберігаються в спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати встановленим вимогам». Таким чином, наявність цілодобової чергової служби, кімнати для зберігання зброї та спеціальних засобів, ГШР, транспортних засобів реагування у м. Ужгороді – є взаємопов’язаними умовами надання якісних охоронних послуг і ніяким чином не обмежують можливість участі інших учасників. Замовник зацікавлений у одержанні якісної послуги. Враховуючи специфічність предмету закупівлі, принцип максимальної економії та ефективності полягає не лише в отриманні послуг за найнижчою ціною, а також в належній якості їх виконання, відповідності встановленим технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, оскільки отримання неякісних послуг може призвести до непередбачених наслідків. Крім того, дана вимога є розповсюдженою практикою проведення аналогічних тендерів та не містить порушень чинного законодавства України.
Дата відповіді: 06.06.2018 18:30
Відповідь надана

Щодо цілодобової чергової служби в Ужгороді

Номер: 9db4aae79a1e43b693baab50539d97d5
Дата опублікування: 04.06.2018 12:42
Опис: У додатку № 2 Ви зазначаєте, що Учасник повинен мати цілодобову чергову службу у м. Ужгороді, до якої надходять доповіді від охоронників про стан охорони об‟єктів Замовника. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист/довідку Учасника з зазначенням адреси. Скажіть, будь ласка, а чому саме в Ужгороді??? Ви пам'ятаєте про статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі"? А про принцип недискримінації? Прописавши вимогу про Ужгород, Ви ж розумієте, що такі докумети Вам може надати лише учасник, що зареєстрований в Ужгороді. А як же учасники з інших регіонів України? Логічно, що учасник з Києва, Одеси чи Львова не буде мати таких документів з прив'язкою до Ужгорода. Ми розуміємо, що Ви хочете бачити учасника з Ужгорода, але Ви ж приймаєте участь у відкритій та прозорій процедурі закупівлі, то вже давайте грати за її правилами. Отже, враховуючи вищевказане, ми ВИМАГАЄМО не дискримінувати учасників, внести зміни до документації та прибрати вимогу про чергову службу саме в Ужгороді!
Відповідь: Відповідь на питання 2 «Щодо цілодобової чергової служби в Ужгороді» Шановний учасник, вказана вимога не порушує принцип недискримінації учасників та обумовлено складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісну послугу, результат якої відповідатиме встановленому технічному завданню. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності регулюються спеціальними нормативно правовими актами - Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності та іншими нормативно-правовими актами у цій сфері, виконання яких є обов’язковими. Вимога, що Учасник повинен мати цілодобову чергову службу у м. Ужгороді, до якої надходять доповіді від охоронників про стан охорони об’єктів Замовника, пов’язана з специфікою об’єктів охорони та іншими вимогами ТД, зокрема : наявності груп швидкого реагування в м. Ужгород (не менш 2 груп), з автотранспортом, обладнаним засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та надписами, відповідними світловими та звуковими сигналами, визначеними ліцензійними умовами, наявність у Учасника радіозв’язку, GPS навігації на автомобілях, які будуть залучені до охорони об’єктів Замовника, для контролю за службою груп швидкого реагування. Згідно Ліцензійних умов у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: цілодобовий режим чергування операторів такого пункту; наявність транспорту реагування; ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб; наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини; наявність джерела безперебійного резервного живлення. Відсутність чергової частини, засобів зв’язку, працівників зі службовою травматичною зброєю, збройної кімнати, транспортних засобів реагування – за місцем надання охоронних послуг (у м. Ужгороді), суперечить нормам Закону України «Про охоронну діяльність» щодо здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, а також унеможливлює надання якісних, професійних послуг охорони, виконання обов’язків з охорони. Замовник зацікавлений у одержанні якісної послуги. Враховуючи специфічність предмету закупівлі, принцип максимальної економії та ефективності полягає не лише в отриманні послуг за найнижчою ціною, а також в належній якості їх виконання, відповідності встановленим технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, оскільки отримання неякісних послуг може призвести до непередбачених наслідків. Крім того, дана вимога є розповсюдженою практикою проведення аналогічних тендерів та не містить порушень чинного законодавства України.
Дата відповіді: 06.06.2018 18:28
Відповідь надана

Щодо взаємодії з поліцією Ужгорода

Номер: ff94ecc24148466c9246f54aca8eadb8
Дата опублікування: 04.06.2018 12:33
Опис: У додатку № 2 Ви зазначаєте, що Учасник повинен організувати взаємодію з підрозділами Національної поліції України в місті Ужгороді, де розташовані об‟єкти охорони Замовника, з питань охорони громадського порядку у відповідності до Закону України «Про охоронну діяльність», Розділ 5. Надати документальне підтвердження (акти, протоколи сумісних нарад). Пункт 1: У Законі на який Ви самі ж і посилаєтесь (а саме ст.18) зазначено, що "суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи МОЖУТЬ спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку". Шановний замовнику, Ви також бачите це слово "МОЖУТЬ"? Не повинні чи зобов'язані, а МОЖУТЬ, тобто мають право! Сподіваємось, Ви розумієте різницю між правом та обов'язком. Пункт 2: а чому саме в Ужгороді??? Ви пам'ятаєте про статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі"? А про принцип недискримінації? Прописавши вимогу про Ужгород, Ви ж розумієте, що такі докумети Вам може надати лише учасник, що зареєстрований в Ужгороді. А як же учасники з інших регіонів України? Логічно, що учасник з Києва, Одеси чи Львова не буде мати таких документів з прив'язкою до Ужгорода. Та й взагалі може їх не мати, бо це право, а не обов'язок (див.пункт 1). Ми розуміємо, що Ви хочете бачити учасника з Ужгорода, але Ви ж приймаєте участь у відкритій та прозорій процедурі закупівлі, то вже давайте грати за її правилами. Отже, враховуючи вищевказане, вимагаємо виключити вимогу про те, що Учасник повинен організувати взаємодію з підрозділами Національної поліції України в місті Ужгороді, де розташовані об‟єкти охорони Замовника, з питань охорони громадського порядку у відповідності до Закону України «Про охоронну діяльність», Розділ 5. Надати документальне підтвердження (акти, протоколи сумісних нарад) з тендерної документаціїї (як неправомірну (бо не обов'язок) та як дискримінаційну (бо Ужгород) ), не порушувати Закон та принцип недискримінації, та внести відповідні зміни!
Відповідь: Відповідь на питання 1. «Щодо взаємодії з поліцією Ужгорода» Шановний учасник, вказана вимога не порушує принцип недискримінації учасників та обумовлено складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі, необхідністю отримати якісну послугу, результат якої відповідатиме встановленому технічному завданню. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Відносини суб'єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності регулюються спеціальними нормативно правовими актами - Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності та іншими нормативно-правовими актами у цій сфері, виконання яких є обов’язковими. Вимога, що Учасник повинен організувати взаємодію з підрозділами Національної поліції України викликана: - необхідністю охорони специфічних об’єктів – гуртожитків УжНУ, будівель, які є об’єктами масового скупчення людей; - необхідністю забезпечення громадського порядку на прилеглих до гуртожитків територіях. Залучення підрозділів Національної поліції України, пов’язано також з віковими особливостями мешканців, які там проживають, оскільки значна кількість осіб, розміщених в гуртожитках, є неповнолітніми. Ці фактори вказують на те, що студенти, співробітники, які знаходяться на об’єктах охорони УжНУ, потребують додаткового рівня безпеки, якого не можливо досягти без чіткої взаємодії з правоохоронними органами. Таким чином, вимога Замовника щодо організації взаємодії з підрозділами Національної поліції України з питань охорони громадського порядку повністю відповідає законодавству України і направлена виключно на те, щоб з’ясувати наскільки ефективно і які форми взаємодії має охоронна фірма Учасника з підрозділами Національної поліції.
Дата відповіді: 06.06.2018 18:27