-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хек свіжоморожений (без голови)
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період уточнення:
29.02.2024 17:11 - 05.03.2024 00:00
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог Додатку 2 ТД,
Номер:
2971d3c91cbf421fa219f62ab3a8b1a7
Дата опублікування:
04.03.2024 16:40
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимагаємо обгрунтувати або усунути вимоги Додатку 2 ТД, , які є дискримінаційними, а саме:
учасник у складі тендерної пропозиції подає копію акту відбору проб повітря на об’єктах що підлягають ветеринарно-санітарному контролю та копію експертного висновку бактеріологічного дослідження зразка повітря складського приміщення учасника (відповідні документи повинні бути видані у 2023 році). - чому не в 2024 ?, якщо договір буде виконуватись в цьому році...
- учасник у складі тендерної пропозиції подає копії актів Держпродспоживслужби про результати проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (не менше 4-х (чотирьох) актів виданих у 2023 році), чому не 2 або 5 Актів ?.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому вимагаємо усунути дані вимоги, шляхом внесення змін до документації.
Відповідь:
Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
У відповідності до вимог чинного законодавства визначено, що Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Відповідно до вимог п.17 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що орган оскарження - Антимонопольний комітет України (на сьогодні-комісія з розгляду скарг). Порядок подання скарг на умови тендерної документації передбачений у п. 59 Особливостей у відповіності до якого визначено Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі».
Тобто, вимогами чинного законодавства Особливостей з врахуванням ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені як орган оскарження так і порядок прийняття ним рішенням стовоно вимог тендерної документації або інших рішень які може оскаржити потенційний Учасник. Ви як учасник торгів не скористалися своїм правом та не подали скаргу до органу оскарження, що в свою чергу вказує на не обгрунтованість Ваших тверджень про порушення прав потенційних Учасників у сфері закупівель.
Також, хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вказані вимоги однакові для всіх потенційних Учасників. Ми, як заклад охорони здоров’я повинні бути впевненими в якості зберігання та транспортування товару, що в свою чергу впливає на якість поставленої продукції
Дата відповіді:
05.03.2024 14:40