-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39113200-9 Дивани-канапе (Диван без підлокітників), 39113300-0 Банкетки (Банкетка медична коридорна))
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
29.02.2024 14:44 - 09.03.2024 00:00
Відповідь надана
Невідповідність коду ДК, заявленому товару!
Номер:
9ff392cfd00c49be83974f355a35fefd
Дата опублікування:
04.03.2024 10:42
Опис:
Підскажіть, як таке може бути?
У назві процедури код ДК - один, у категорії код ДК - другий, у документації код ДК - третій.
Внесіть зміни в документацію та виправте усюди код ДК відповідно запитованому товару!
Відповідь:
Дякуємо за звернення.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Підсумовуючи вищенаведене, Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель. Закупівля оголошена з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в електронній системі закупівель розміщена інформація, яка повністю відповідає законодавчим вимогам та визначає предмет даної закупівлі.
Дата відповіді:
04.03.2024 17:20
Відповідь надана
Незаконна вимога!
Номер:
bd57051518c44711af2d573cd1127d3d
Дата опублікування:
02.03.2024 13:48
Опис:
Шановний Замовник!
У Додатку №3 у позицій 2 (Банкетка медична лабораторна) ви вимигаєте висновки на матеріали, комплектуючі та захисне-декоративне полімерне покриття,які дозволяють використання у медичних закладах.
Наскільки ми розуміємо, ви маєте на увазі висновки СЕС, однак з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоровʼя» Nº2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного
благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога
тендерної документації щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, комплектуючі та захисне-декоративне полімерне покриття є незаконною!
Просимо прибрати цю вимогу та внести зміни до тендерної документації відповідно до чинного законодавства України.
Відповідь:
Дякуємо за звернення.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимоги тендерної документації формуються Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) з урахуванням Особливостей.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що, зокрема, у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 34 Закону України "Про систему громадського здоровʼя", суб’єкти господарювання зобов’язані здійснювати медико-санітарні заходи щодо забезпечення безпечних для людини умов праці та виконання вимог санітарного законодавства, зокрема щодо виробничих процесів і технологічного устаткування, організації робочих місць, режиму праці, організації попередніх та періодичних медичних оглядів, відпочинку та побутового обслуговування працівників, з метою запобігання виникненню професійних захворювань та інфекційних хвороб, пов’язаних з умовами праці.
Також, частиною 1 статті 35 Закону України "Про систему громадського здоровʼя", встановлено, що робота з патогенами і токсинами повинна здійснюватися відповідно до вимог щодо безпечності для здоров’я і життя людини і вимог державних медико-санітарних нормативів та правил щодо запобігання неумисному потраплянню людини під дію патогенів і токсинів чи їх випадковому вивільненню.
А частиною 3 статті 36 Закону України "Про систему громадського здоровʼя" передбачено, що роботодавці зобов’язані забезпечити працівників закладів охорони здоров’я необхідними профілактичними щепленнями, засобами індивідуального захисту від інфекційних хвороб, засобами екстреної профілактики, а також впроваджувати профілактику інфекцій та інфекційний контроль.
Оскільки медичні меблі відрізняються від побутових функціональністю, мобільністю, здатністю витримувати дезінфекцію та ультрафіолетове опромінення, обов'язкові вимоги до медичних меблів встановлюються стандартами та вимогами державних медико-санітарних нормативів до оснащення. Для забезпечення відповідності стандартам замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації наявність необхідних сертифікатів та висновків.
Враховуючи викладене, Замовник стверджує, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства.
Дата відповіді:
05.03.2024 17:08