• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Заходи з усунення аварій в бюджетних установах, а саме: усунення пошкоджень, що сталися внаслідок ракетної атаки російської федерації 31.07.2023 (заміна вікон та дверей з улаштуванням укосів) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №80 Криворізької міської ради, розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ракетна, 14а»

Завершена

195 841.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 979.21 UAH
Період уточнення: 29.02.2024 14:34 - 16.03.2024 00:00
Відповідь надана

Порушення умов внесення змін до тендерної документації

Номер: 6a81c76f92b4475b939badd240efd3bc
Дата опублікування: 07.03.2024 15:04
Опис: Шановний Замовник! В переліку змін повинно бути вказано, що саме змінилось. Так як технічне завдання не стало повністю новим, а лише дещо в ньому змінювалось, то Ви повинні у вигляді порівняння, або виділення, вказати, що саме було змінено. Ви навмисно плутаєте потенційних учасників, щоб мати більше можливості для їх відхилення. Просимо внести зміни відповідно до Закону.
Відповідь: Дякуємо за запитання. В подальшому, це буде враховано в роботі.
Дата відповіді: 14.03.2024 11:51
Відповідь надана

питання

Номер: d03268af2a424366a4ae83ab3361f25a
Дата опублікування: 04.03.2024 11:36
Опис: відповідно до ДБН , у вхідних дверях Коефіцієнт опору теплопередачі не менше 0,7м2*К/Вт, при заповненні сендвіч панеллю дверний блок не зможе мати Коефіцієнт опору теплопередачі не менше 0,9м2*К/Вт
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 05.03.2024 15:12
Відповідь надана

питання

Номер: 997a594701e64a2bb11b1d02eed55186
Дата опублікування: 04.03.2024 11:34
Опис: яка повинна бути товщина сендвіч панелі?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 05.03.2024 15:12
Відповідь надана

уточнення

Номер: 10d03a11a06c49b5a99aac4b4e9c138e
Дата опублікування: 04.03.2024 11:33
Опис: Яке наповнення дверей: - колір сендвіч панелей? - чи потрібні доводчики? - двері вхідної групи чи міжкімнатні? - який потрібен замок? - яка потрібна ручка : нажимна чи офісна (пряма чи скоба)?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 05.03.2024 15:12
Відповідь надана

питання

Номер: edc06ac0c5ba4f7ea975d0a778cbd360
Дата опублікування: 04.03.2024 11:30
Опис: чи потрібне ОБОВЯЗКОВЕ надання акту огляду об'єкта з підписом замовника у складі пропозиції Учасника? Чи буде відхилена пропозиція учасника, який не надасть такий акт?
Відповідь: Потрібне ОБОВЯЗКОВЕ надання акту огляду об'єкта з підписом замовника у складі пропозиції Учасника. У разі відсутності, така пропозиція учасника буде відхилена. Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Вимога щодо надання Учасником в складі пропозиції акту ознайомлення з об’єктом та обсягом робіт, згідно Додатку № 8 тендерної документації, підписаний представником та скріплений печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника) із вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника) цілком правомірна та обгрунтована. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення Учасника з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання даних робіт/послуг з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Слід відмітити, що Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель. Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Крім того, процедура закупівлі була оголошена 29.02.2024 о 14:34, кінцевий строк подання тендерних пропозицій зі змінами: до 00:00 години 11.03.2024 року., тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт. Ознайомлення з об’єктом необхідно, для максимально точного розрахунку ціни тендерної пропозиції та участі в данній закупівлі.
Дата відповіді: 05.03.2024 15:18
Відповідь надана

уточнення

Номер: fb1215e11f2a4d739f583182eab4e9af
Дата опублікування: 04.03.2024 11:28
Опис: Ви вказуєте колір профілю - білий/дуб По перше: який саме колір внутрішнього боку та який саме колір зовнішнього боку? По друге : колір дуб. Який саме дуб? Є кольори: золотий дуб , дуб монтана та інші. Вкажіть конкретно
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 05.03.2024 15:11
Відповідь надана

питання

Номер: 929523f480bd4a698ee180b2bb4f4862
Дата опублікування: 04.03.2024 11:25
Опис: Підкажіть, якщо ви витребуєте надання договору про вивіз сміття, то чому в технічному завданні не передбачено навантаження сміття та його вивіз?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 05.03.2024 15:11
Відповідь надана

питання?

Номер: 0c0d40d5281c4ac4a8b3278a6dbba578
Дата опублікування: 04.03.2024 11:24
Опис: підкажіть , а що з існуючими вікнами? їх вже демонтували? чи потрібно враховувати демонтаж існуючих вікон та дверей?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 05.03.2024 15:11
Відповідь надана

питання

Номер: e9e3bbde51b64a2895ac1d584027551c
Дата опублікування: 04.03.2024 11:23
Опис: чи потрібні підвіконня та відливи? якщо так то вкажіть їх ширини? чи є існуючі підвіконня та відливи?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 05.03.2024 15:11
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 45b821a3dd5a43329956201444ae1612
Дата опублікування: 04.03.2024 11:22
Опис: В складі тендерної пропозиції ви просите надати протокол ознайомлення з об'єктом. Дана вимога є дискримінаційною та значно звужує коло учасників, а також вказує, на те, що дана закупівля підготовлена під конкрутного Учасника. Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна безліччю рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 Наполягаємо на видаленні даної беззаперечно дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі, якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі. У випадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення даної незаконної та повністю дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі ми звернемося з офіційною скаргою до АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Вимога щодо надання Учасником в складі пропозиції акту ознайомлення з об’єктом та обсягом робіт, згідно Додатку № 8 тендерної документації, підписаний представником та скріплений печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника) із вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника) цілком правомірна та обгрунтована. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення Учасника з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання даних робіт/послуг з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Слід відмітити, що Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель. Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Крім того, процедура закупівлі була оголошена 29.02.2024 о 14:34, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08:00 години 08.03.2024 року., тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт. Ознайомлення з об’єктом необхідно, для максимально точного розрахунку ціни тендерної пропозиції та участі в данній закупівлі.
Дата відповіді: 05.03.2024 13:55