-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний для друку
Завершена
437 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 187.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 187.50 UAH
Період уточнення:
29.02.2024 10:27 - 08.03.2024 00:00
Відповідь надана
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Номер:
d02babc1708b4ab78030e8d36e86b0d9
Дата опублікування:
04.03.2024 13:04
Опис:
Доброго дня шановний Замовнику!
У п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати податкові накладні згідно з вимогами п.2.2:
- Де саме знаходиться цей пункт 2.2?
- І нащо взагалі вимагати податкові накладні?
Відповідь:
Шановний учаснику! Розглянувши Ваше питання про вилучення вимоги у тендерній документації надання податкових накладних, до кожної видаткової накладної. (п.1.3. Додатка 1 до тендерної документації) Замовником за предметом закупівлі Папір офісний для друку, за кодом ДК 021:2015 – 30197630-1 “Папір офісний для друку”, повідомляємо наступне: Замовником прийнято рішення стосовно Вашому питанню – внесено зміни у Додаток 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії Учасників та спосіб їх підтвердження», а саме Учасник має надати у якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) лише видаткову накладну, що свідчить про поставку аналогічного товару (Паперу офісного для друку), на суму не менше 150 000,00 грн. за будь-який період з 01.01.2021 по 31.12.2023.
Дата відповіді:
05.03.2024 13:31