• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік (Продукти харчування та сушені продукти різні – 15890000-3 ДК 021:2015)

Торги не відбулися

10 829 826 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 243 915.00 UAH
Період уточнення: 27.02.2024 23:05 - 02.03.2024 00:00
Відповідь надана

Про банківську гарантію

Номер: ff75462f3458436da5d7172fa9347dc5
Дата опублікування: 01.03.2024 21:49
Опис: В пункті 12 Оголошення вказано про внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії. У банківській гарантії зазначається найменування бенефіціара, яким є замовник – повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, адреса місцезнаходження, назва та адреса банку бенефіціара: р/р UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313; одержувач – Державне підприємство Міністерства оборони України "Державний оператор тилу" 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311. Просимо надати відповідь, яку адресу банку бенефіціара вказувати у електронній банківській гарантії? Адже в умовах оголошення вона не зазначена. Просимо внести зміни в оголошення.
Відповідь: Шановний замовнику! Ваше питання стосується загальнодоступної інформації і не потребує уточнення.
Дата відповіді: 04.03.2024 16:56
Відповідь надана

Проект Договру

Номер: 39731372e301452f845d2a959db7eb70
Дата опублікування: 01.03.2024 20:47
Опис: Пунктом 4.1. проекту договору передбачено можливість заміни окремих позицій товару зазначених у Заявці. Разом з тим, пунктом 5.6. договору встановлено зобов'язання надання постачальником разом з товаром отримувачу, зокрема копії заявки на поставку товару. Просимо надати розяснення, яким документом є рішення про заміну окремих позицій товару та який документ повинен разом з товаром постачальник надати отримувачу, вразі якщо буде прийнято рішення про заміну окремих позицій товару?
Відповідь: Шановний Учаснику! Розгорнута відповідь на Ваше звернення міститься у Розділі 4. "УМОВИ ПОСТАВКИ".
Дата відповіді: 04.03.2024 17:22
Відповідь надана

Договор

Номер: 7a060fbe5781429793e237e365327d38
Дата опублікування: 01.03.2024 20:36
Опис: У п.7 додатку № 3 передбачено, що ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язаний передати ОТРИМУВАЧУ Товар, строк придатності якого повинен становити: не менше 90 (дев’яноста) відсотків від загального строку придатності, встановленого виробником - для Товару, строк придатності якого становить до 10 (десяти) календарних днів включно; не менше 85 (вісімдесяти п’яти) відсотків від загального строку придатності, встановленого виробником - для Товару, строк придатності якого становить від 11 (одинадцяти) до 14 (чотирнадцяти) календарних днів включно; не менше 70 (сімдесяти) відсотків від загального строку придатності, встановленого виробником - для Товару, строк придатності якого становить 15 (п’ятнадцять) календарних днів і більше. У період з 1 лютого по 15 червня для харчових продуктів овочевої групи строк придатності на день постачання має бути не менше ніж 14 (чотирнадцять) календарних днів. При постачанні свіжих овочів та фруктів ПОСТАЧАЛЬНИК забезпечує надлишковий обсяг таких Товарів згідно з внутрішніми актами приймання з метою можливості покриття відсотку Товару неналежної якості, що не може перевищувати 2 (двох) відсотків від загального обсягу партії, виявленого при прийманні Товару за якістю ОТРИМУВАЧЕМ. Неможливо поставляти продукти харчування, які мають 48-72 год. строк придатності так виходить з під конвеєра і одразу на стіл . (Сардельки чи сосиски в натуральній оболонці, свіжа риба…) Порушення бух.обліку. Під час доставки продуктів оформлюються ТТН, де зазначається вага продуктів, що повинна відповідати видатковим накладним. Розбіжності заборонені. Немає такого документу: внутрішній акти приймання! Замінити в усіх пунктах на 50%.
Відповідь: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що окрім додатку № 3 до проєкту договору запитувану Вами інформацію регулює й Розділ 6. "ЯКІСТЬ ТА ГАРАНТІЇ" додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дана інформація є комплексною.
Дата відповіді: 04.03.2024 17:26
Відповідь надана

Додаток 4

Номер: e6b8da39f5f243f0a38de3c1d8440a2a
Дата опублікування: 01.03.2024 20:34
Опис: Додаток № 4. В акті приймання Товару повинно бути зазначено назву Отримувача, код ЄДРПОУ, особа що підписує та його повноваження У Постачальника немає такої інформації щотижнево хто буде підписувати ці документи. Потрібно зобов’язати Замовника щотижнево надавати цю інформацію Постачальнику. Додати до умов Договору.
Відповідь: Шановний Учаснику! Усі комунікативні питання будуть вирішуватись на підставі умов підписаного договору, а також у формі і способі передбачених ним положеннях. Зверніть увагу на додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 04.03.2024 17:35
Відповідь надана

Відбір зразків

Номер: 2f0cb60ed7e04ba38910ebc6f5674648
Дата опублікування: 01.03.2024 20:30
Опис: П. 5 додатку № 3 до договору передбачено можливість Замовника здійснювати відбір зразків продуктів на складі Постачальника та проводити дослідження. Які саме продукти будуть відбиратися для проведення досліджень? Склади Постачальника використовуються не тільки для поставок для Замовника. Майно на складах Постачальника не належить Замовнику. Які правові підстави для відбору зразків?!
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідь на Ваше питання розгорнуто викладено у Розділі 7. "ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ЗА ПОРУШЕННЯ УМОВ ДОГОВОРУ", а також додатку 3 до проєкту договору. Додатково пропонуємо ознайомитись із додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 04.03.2024 17:38
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 91cbb7e88dfc4b559eb222ca565312b4
Дата опублікування: 01.03.2024 20:28
Опис: Відповідно п.п.12.1. та додатку № 1 до договору строк дії договору до 31.07.2024 року Розрахунок за поставлений товар проводиться відповідно п.4 додатку № 1 до договору: помісячно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за місяцем, протягом якого поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. Який період поставки товару за даним договором? Яким чином буде здійснюватися оплата по несвоєчасно підписаним Замовником (Отримувачем) Актам? Порушення прав постачальника. Внести зміни. Відповідно п.п.12.1. та додатку № 1 до договору строк дії договору до 31.12.2024 року
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги до Учасників розроблені та встановлені у відповідності до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень інших чинних нормативно-правових документів.
Дата відповіді: 04.03.2024 18:20
Відповідь надана

Проект договору.

Номер: fde8543629a649849559dea9205137f5
Дата опублікування: 01.03.2024 20:26
Опис: П.п.7.6. договору визначено, що у випадках, передбачених п.п. 7.2-7.4 цього Договору (стягнення штрафних санкцій за порушення), ЗАМОВНИК може зменшити суму оплат ПОСТАЧАЛЬНИКУ на суму пені та/або штрафу. Оплата поставленого товару повинна бути 100%. Стягнення (оплата) штрафних санкцій відбувається або у добровільному порядку, або (якщо є незгода Постачальника) у судовому порядку. Даний пункт у такій редакції позбавляє Постачальника на захист своїх прав та апеляції. Порушує права постачальника. видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги до Учасників розроблені та встановлені у відповідності до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень інших чинних нормативно-правових документів.
Дата відповіді: 04.03.2024 18:19
Відповідь надана

Проект договору

Номер: c36538b542af4f1899d439e180848947
Дата опублікування: 01.03.2024 20:25
Опис: 7.3.3. За відсутність реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної на товар в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або в випадку неприйняття податкової накладної ЗАМОВНИКОМ у зв’язку з невірним вказанням реквізитів та/або даних в табличній частині податкової накладної, а також за відсутність реєстрації розрахунків коригування податкових накладних, якщо такий розрахунок необхідний у зв’язку із закупівлею Товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ штраф, розмір якого дорівнює розміру втраченого ЗАМОВНИКОМ податкового кредиту (даний пункт не застосовується у разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ відповідно до чинного законодавства України). 7.3.4. У разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог цього Договору та чинного законодавства України, які призвели до невизнання (не підтвердження) органами Державної фіскальної служби України податків та/або витрат ЗАМОВНИКА, останній вправі вимагати сплати штрафу у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості поставленого Товару, а також відшкодування збитків в розмірі невизнаних (не підтверджених) органами ДФС податків та/або витрат ЗАМОВНИКА. Невідповідність законодавтсву України. Прибрати незаконну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги до Учасників розроблені та встановлені у відповідності до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень інших чинних нормативно-правових документів.
Дата відповіді: 04.03.2024 18:16
Відповідь надана

Проект Договору

Номер: 4f0fa7e595994588a88f0b53e65ef2c6
Дата опублікування: 01.03.2024 20:24
Опис: 7.3.2. У разі відмови з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА у наданні доступу або будь якому іншому перешкоджанню в проведені аудиту та/або відбору зразків, яке не дає розпочати, провести та/або закінчити аудит та/або відбір зразків, або у разі ненадання з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА на запит ЗАМОВНИКА протягом 2 (двох) робочих днів Технічних умов або специфікацій (у разі, якщо Товар виробляється згідно з ТУ або специфікаціями, що встановлюють технічні вимоги до якості Товару, що виготовляється, до його упаковки, зберігання, транспортування тощо) з ПОСТАЧАЛЬНИКА стягується штраф у розмірі 1 (один) відсоток від вартості Договору. У випадку повторної відмови у наданні доступу, або будь якому іншому перешкоджанню в проведенні аудиту складських потужностей на відповідність вимогам Чек-листа та/або відбору зразків, яке не дає розпочати, провести та/або закінчити аудит та/або відбір зразків, або повторної відмови у наданні Технічних умов або специфікацій (у разі, якщо Товар виробляється згідно з ТУ або специфікаціями, що встановлюють технічні вимоги до якості Товару, що виготовляється, до його упаковки, зберігання, транспортування тощо) ЗАМОВНИК має право в односторонньому порядку розірвати Договір. Порушення прав та нензаконна вимога.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розгорнута відповідь на Ваше питання міститься у Розділі 7. "ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ЗА ПОРУШЕННЯ УМОВ ДОГОВОРУ", де чітко зазначено підстави розірвання договору обґрунтованими положеннями Господарського та Цивільного кодексу.
Дата відповіді: 04.03.2024 18:07
Відповідь надана

Про додаток 4 до Оголошення

Номер: f8ad051e29a24c59a8ac38a3745d002d
Дата опублікування: 01.03.2024 20:23
Опис: АНКЕТА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПЕРЕВІРКИ ДІЛОВИХ ПАРТНЕРІВ додатку 4 до Оголошення містить на останній сторінці наступне речення: "Ми (назва компанії та/або Організації), ознайомлені із Антикорупційною програмою ДП «ДОТ» та зобов’язуємось її дотримуватися під час участі у закупівлі та виконанні договору". Просимо надати віповідь та роз'яснення у якому додатку або частині Оголошення міститься Антикорупційна програма ДП «ДОТ», ознайомлення з якою має підтвердити Учасник? У якому нормативно-правового акті закріплено обов'язок Учасників закупівлі дотримуватись антикорупційних програм Замовників?
Відповідь: Шановний Учаснику! Зверніть увагу на ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" , яка безпосередньо передбачає наявність в Учасників - антикорупційної програми.
Дата відповіді: 04.03.2024 18:21