• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста

Завершена

424 720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 123 600.00 UAH
Період уточнення: 27.02.2024 16:45 - 03.03.2024 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 297dbba4700b4bae8ea89dfcbe3dabaa
Дата опублікування: 29.02.2024 14:12
Опис: Шановний замовник! Вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення та викласти в новій редакції або додатково наступну інформацію : - Стосовно виду договірної ціни. Дана інформація прописується в предметі договору або у вимогах до розрахунку договірної ціни, у Вас цього не має. - Згідно Настанові з визначення вартості будівництва, п. V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. У Додатку №1 до тендерної документації викладене технічне завдання, але без матеріалів. Для відсутності порушень по настанові просимо надати відомість ресурсів під викладене технічне завдання.
Відповідь: Шановний, Учаснику. Відповідно до частини 2 статті 844 Цивільного кодексу України кошторис може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором. Згідно з пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва п.V Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) стосується визначення вартості об’єкта будівництва. Предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності міста. У тендерній документації зазначено, що дані послуги надаються у відповідності до вимог ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» поточний ремонт відноситься до послуг. Даний вид послуг не передбачає розробку проєктної документації. Виходячи з вищевикладеного, тендерна документація, зокрема, Додаток 1 до неї розроблено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 01.03.2024 16:40
Відповідь надана

Працівники

Номер: 6304560f0c7b4328af0a80d236096d7a
Дата опублікування: 28.02.2024 17:26
Опис: Шановні пані та панове! Згідно ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» визначено вичерпний перелік випадків та умов, за яких може здійснюватися обробка персональних даних суб'єкта. До таких підстав Закон відносить наступне: 1) згода суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних; 2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень; 3) укладення та виконання правочину, стороною якого є суб'єкт персональних даних, або який укладено на користь суб'єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб'єкта персональних даних; 4) захист життєво важливих інтересів суб'єкта персональних даних; 5) необхідність виконання обов'язку володільця персональних даних, який передбачений законом; 6) необхідність захисту законних інтересів володільця персональних даних або третьої особи, якій передаються персональні дані, крім випадків, коли потреби захисту основоположних прав і свобод суб'єкта персональних даних у зв'язку з обробкою його даних переважають такі інтереси. Тобто «згода на обробку персональних даних» є лише однією з підстав для обробки персональних даних, проте не єдиною. Зокрема, необхідно звернути увагу, що Закон не вимагає отримання «згоди на обробку персональних даних» при укладенні договору, навіть, навпаки, виділяє таку окрему підставу для обробки персональних даних, як укладення та виконання правочину, стороною якого є суб'єкт персональних даних, або який укладено на користь суб'єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб'єкта персональних даних. І такий розподіл має сенс. Використання в Законі терміну «правочин» зумовлене особливостями цивільного законодавства України, в якому поняттям правочину охоплюються, зокрема, й трудові договори та цивільно-правові договори. Таким чином працівник надав свою згоду на обробку персональних даних роботодавцю (учаснику). Оскільки, більшість водіїв, дорожніх робітників та майстри знаходяться на об'єктах - отримати від них ще додатково листи-згоди на обробку персональних даних досить складно. Просимо змінити дану вимогу.
Відповідь: Шановний, Учаснику. Тендерну документацію до даної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості). Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-комунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки; персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно ст. 32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст. 8 Закону Суб'єкт персональних даних має право: знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом; отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Статтею 14 Закону встановлено, що поширення персональних даних без згоди суб’єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту, прав людини та для проведення Всеукраїнського перепису населення. У додатку 4 тендерної документації зазначено: …додатково Учасником надаються копії/скановані оригінали листів щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, ПІБ, яких зазначено в довідці (в разі, якщо згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відсутня в текстах наказів, трудових угод або інших документах, які підтверджують факт працевлаштування), згідно із чинним законодавством України, оскільки до складу тендерної пропозиції на підтвердження інформації про працівників, Учасник повинен надати документи, що містять персональні данні (зокрема такі, як копії трудових книжок або наказів про призначення працівників, або трудові договори (контракти), або інші документи, які підтверджують факт працевлаштування, дипломів). Надання вищезазначених документів містять персональні дані та дають можливість ідентифікувати особу. Персональні дані, які будуть вказані у документах є відомостями про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифіковано. Виходячи з вищевикладеного, внесення змін до вимог тендерної документації в частині надання згоди на обробку персональних даних є необґрунтованими та такими, що суперечать вимогам Закону України «Про захист персональних даних».
Дата відповіді: 01.03.2024 16:33
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: f06f41b7e1464e6584a1290779c665dd
Дата опублікування: 28.02.2024 10:52
Опис: Шановний, Замовнику! Надайте будь-ласка інформацію, щодо марки асфальтобетонної суміші, що повинна бути використана під час надання послуг.
Відповідь: Шановний, Учаснику. При наданні послуг з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності міста (45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) повинні використовуватися матеріали (зокрема асфальтобетонні суміші), які відповідають вимогам Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» та ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови».
Дата відповіді: 01.03.2024 15:32