• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:44810000-1 "Фарби" (Фарба)

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період уточнення: 27.02.2024 16:02 - 06.03.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо внесення змін до п.2.1 та п.2.2 проєкту Договору:

Номер: 52625494e63743c99743b3fa820d1a11
Дата опублікування: 01.03.2024 16:58
Опис: Щодо внесення змін до п.2.1 та п.2.2 проєкту Договору: Шановний Замовник! У п.2.1. зазначено, що Якість продукції, що поставляється за цим Договором, має відповідати відповідним ДСТУ або сертифікатами якості виробника. У п.2.2. зазначено, що Постачальник зобов'язаний (на вимогу Замовника) на кожну партію продукції, товару, що є предметом поставки за цим Договором, видати сертифікат, який посвідчує відповідність названої продукції вимогам відповідних стандартів або технічних умов. У Додатку 2 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» зазначається, що Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ або ТУ, затвердженими на даний вид Товару. Також у п.2.2, 4.9 проєкту договору зазначено, що якість товару має відповідати ДСТУ або ТУ. Умови проєкту договору не можуть відрізнятися від умов, що визначені тендерною документацією. Також ще раз наголошуємо, що у Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Відповідно до п. 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків. У свою чергу. ТП формується учасником у відповідності до вимог ТД. Таким чином, умови проєкту договору не можуть звужувати чи розширювати вимоги відносно ТД. Також Замовник зазначає, що Постачальник Щодо сертифікації Товару, Замовник у відповіді на запитання, що розміщено на електронному майданчику, відповідає наступне: «Дана продукція не підлягає обов'язковій сертифікації , але це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками умови надання учасниками сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами». Замовник має діяти виключно у межах чинного законодавства. Жодним нормативно-правовим актом, в тому числі Законом № 922 не зазначено, щодо обов'язку сертифікації Товару. У різних виробників документ, що підтверджує відповідність відповідність якісних показників має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Визначаючи лише один документ на підтвердження якісних показників продукції є дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам проведення публічних закупівель та суттєво обмежує коло Учасників. Просимо внести наступні зміни та привести у відповідність до ТД п.2.1 та п.2.2: 2.1. Якість продукції, що поставляється за цим Договором, має відповідати відповідним ДСТУ або ТУ. 2.2. Постачальник зобов'язаний (на вимогу Замовника) на кожну партію продукції, товару, що є предметом поставки за цим Договором, видати сертифікат або паспорт якості або інший документ виробника, який посвідчує відповідність названої продукції вимогам відповідних стандартів або технічних умов.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що зміни будуть внесені в проект договору.
Дата відповіді: 04.03.2024 08:31
Відповідь надана

Щодо деталізації обставин непереборної сили (форс-мажору)

Номер: 277c888f3fea4204a7bc8a75272b1e20
Дата опублікування: 29.02.2024 15:42
Опис: Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що зміни будуть внесені в проект договору.
Дата відповіді: 01.03.2024 15:37
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 65e71f95207946f19743dc4fc8864f7a
Дата опублікування: 29.02.2024 15:41
Опис: Шановний Замовник! В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що зміни до проекту договору будуть внесені.
Дата відповіді: 01.03.2024 15:18
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: bbd292c73e51404793b4648a6374d90c
Дата опублікування: 29.02.2024 15:39
Опис: У п.9.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України постраждалій стороні за даним Договором. Закон України про ТПП визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Просимо внести наступні зміни до п.9.3 проєкту договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 9.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом постраждалій стороні за даним Договором.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що зміни в проект договору не вносимо, так як Компетентними органами щодо засвідчення обставин непереборної сили законодавством визначено Торгово-промислову палату України та 25 регіональних торгово-промислових палат: 24 обласних та міста Києва.
Дата відповіді: 01.03.2024 15:10
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 2093a25ce83645b7a207532e122a3770
Дата опублікування: 29.02.2024 15:38
Опис: У п.9.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за даним Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо внести зміни до п.9.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за даним Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 (п'ятнадцяти) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що зміни до проекту Договоруп в п.9.2 будуть внесені
Дата відповіді: 01.03.2024 15:01
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 3749e34452ab4c0887c2c6e1522e76ab
Дата опублікування: 29.02.2024 15:37
Опис: У п.5.6 проєкту договору зазначено, що Електронний документообіг між Сторонами здійснюється виключно з використанням електронного цифрового підпису та обміном засобами електронного зв'язку з використанням спеціального програмного забезпечення формування податкових документів «MEDOC». Адреса електронної пошти для обміну: «Покупець» ukri2019@ukr.net; «Продавець» Чинне законодавство України не встановлює обов'язку використання якогось конкретного ресурсу для здійснення реєстрації податкових накладних (із дотриманням усього необхідного функціоналу для вчинення дій). До прикладу, Постачальник може користуватися іншим ресурсом для здійснення реєстрації податкових накладних, що не є порушенням законодавства. Просимо передбачити користування іншими ресурсами та підтвердити можливість коригування пункту договору на етапі укладання із переможцем торгів: Електронний документообіг між Сторонами здійснюється виключно з використанням електронного цифрового підпису та обміном засобами електронного зв'язку з використанням спеціального програмного забезпечення формування податкових документів «MEDOC» або інше. Адреса електронної пошти для обміну: «Покупець» ukri2019@ukr.net; «Продавець»
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що ми не можемо внести зміни в п.5.6 проєкту договору, так як УКРІ користується тільки програмним забезпеченням «MEDOC» і для зручності не використовуватиме інше аналогічне програмне забезпечення.
Дата відповіді: 01.03.2024 14:51
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: f67f95aab6b6454caefc52921c21786d
Дата опублікування: 29.02.2024 15:37
Опис: У п.2.2. зазначено, що Постачальник зобов'язаний (на вимогу Замовника) на кожну партію продукції, товару, що є предметом поставки за цим Договором, видати сертифікат, який посвідчує відповідність названої продукції вимогам відповідних стандартів або технічних умов. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Замовник не наводить альтернативний перелік документів, що призводить до звуження кола учасників. Просимо внести наступні зміни у п.2.2 проєкту договору: 2.2. Постачальник зобов'язаний (на вимогу Замовника) на кожну партію продукції, товару, що є предметом поставки за цим Договором, видати сертифікат або паспорт якості, який посвідчує відповідність названої продукції вимогам відповідних стандартів або технічних умов.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що зміни в договір вносити не будемо. Дана продукція не підлягає обов'язковій сертифікації , але це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками умови надання учасниками сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Дата відповіді: 01.03.2024 15:42
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 6333a0b6610b49f4b5b983579e389f78
Дата опублікування: 29.02.2024 15:36
Опис: Добрий день, Шановний Замовник! У п.2.1. зазначено, що Якість продукції, що поставляється за цим Договором, має відповідати відповідним ДСТУ або сертифікатами якості виробника. В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Відповідно Постачальник не може гарантувати якість за ДСТУ, якщо товар виготовлено за ТУ. А сертифікат якості є документом виключно у деяких виробників, що підтверджує якісні показники товару за ТУ (певного виробника). У Додатку 2 зазначається, що Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ або ТУ, затвердженими на даний вид Товару. Також у п.2.2, 4.9 проєкту договору зазначено, що якість товару має відповідати ДСТУ або ТУ. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни у п.2.1 проєкту договору: 2.1. Якість продукції, що поставляється за цим Договором, має відповідати відповідним ДСТУ або ТУ.
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що в проекті договору п.2.1.(прописано) Якість продукції, що поставляється за цим Договором, має відповідати відповідним ДСТУ або сертифікатами якості виробника. Де ключовим словом є "або" - тобто або ДСТУ, або сертифікатам якості виробника. Доцільності внесення змін в даний договір не вбачаємо.
Дата відповіді: 01.03.2024 15:45