-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень відділення реанімації та інтенсивної терапії військового госпіталю Національної гвардії України (в/ч 3080)
Завершена
1 860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 300.00 UAH
Період уточнення:
27.02.2024 10:01 - 02.03.2024 00:00
Відповідь надана
Аналогічні договори та технічні характеристики
Номер:
5fe16f7bebde47018769ef64f267f177
Дата опублікування:
29.02.2024 21:40
Опис:
Просимо надати роз'яснення :
1. Чи можуть вважатися аналогічними договори підряду про виконання капітального ремонту чи реконструкції?
2. Просимо уточнити основні технічні характеристики інверторних кондиціонерів – Температурний режим, обігрів (°С); тепло- та холодопродуктивність (кВт); рекомендована площа приміщення (м.кв)?
3.Просимо уточнити основні технічні характеристики рекуператора , патрубок ø 100м – продуктивність (м3/год); потужність (Вт)?
Відповідь:
1) Договори підряду про виконання капітального ремонту чи реконструкції можуть вважатись аналогічними.
2) Основні характеристики інверторного кондиціонера.
Тип спліт-система
Монтаж настінний
Тип компресора інверторний
Рекомендована площа приміщення, м2 60 і більше
Режими обігрів; охолодження; автоматичний
Клас енергоефективності A+++
Енергоефективність SEER 7
Енергоефективність SCOP 5.4
Потужність охолодження 7.1кВт
Потужність обігріву 7.8кВт
Споживана потужність при охолодженні 2.03кВт
Споживана потужність при обігріві 2кВт
Продуктивність в режимі осушення 2.4л/год.
Особливості
Функції та особливості осушення; нічний режим (сон); самоочищення; іонізація; турборежим; Wi-Fi
керування; символьний дисплей; автоматичний
перезапуск; самодіагностика; авторозморожування
Максимальний перепад висоти магістралі 10м
Максимальна довжина магістралі 25м
3) Під рекуператором мається на увазі БАКТЕРИЦИДНИЙ РЕЦИРКУЛЯТОР ПОВІТРЯ:
Використання у присутності людей - Дозволено
Площа приміщення - До 30 м²
Ціль знезараження - Повітря
Бактерицидна лампа - Безозонова
Бактерицидна лампа - 1 шт на 15 Вт
Ефективний ресурс лампи - 9 000 год
Генерація озону - Ні
Пік УФС випромінювання - 254 нм
Потужність УФ - 254 нм 4,8 Вт
Вентилятор з пиловим фільтром - 2 шт
Повітря-пропускна здатність - 200 м³/ч
Тип експлуатації - Стаціонарний (настінний)
Монтаж - Горизонтально
Висота монтажу від підлоги - Мінімум 2,4 м
Кут межі випромінювання - 90°
Матеріал корпусу - Метал і алюміній
Електроживлення - 220 В 50 Гц
Споживча потужність - 35 Вт
Ступінь захисту - IP40
Призначення - Для медицини (лікарні, поліклініки)
Дата відповіді:
01.03.2024 16:01
Відповідь надана
УТОЧНЕННЯ
Номер:
ab093ba47fd74d04a5a9091a662d075d
Дата опублікування:
29.02.2024 13:29
Опис:
АКТ огляду! Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону. Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати. п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням. На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу. 2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника. 3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника. Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника. ВИМОГА Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Протоколу (акту) огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі". РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р. "У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін. З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дякуємо, Вам за Ваше розгорнуте уточнення. При складанні тендерної документації ми як Замовник, хотіли дати змогу потенційним учасникам оглянути об'єкт, щоб кожен потенційний Учасник мав можливість максимально точно скласти цінову пропозицію. Але зважаючи на викладену Вами інформацію вище, ми внесемо зміни в тендерну документацію, та вилучимо пункт з вимогою, щодо надання Акту огляду об'єкту.
Дата відповіді:
29.02.2024 18:36