-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері благоустрою кладовищ – послуги фізичної охорони (патрулювання територій кладовищ, утримання та обслуговування виконавцем ручної тривожної сигналізації, технічний контроль за патрулюванням кладовищ м. Чернівці)
Завершена
1 536 128.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 680.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 680.64 UAH
Період уточнення:
26.02.2024 15:58 - 02.03.2024 00:00
Відповідь надана
ВИМОГА
Номер:
7e751bc091ff45a89123cb685b5b709f
Дата опублікування:
28.02.2024 17:16
Опис:
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…». Тому вимагаємо виключити з Додатку 5 Тендерної документації речення «На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками».
Основний принцип проведення акредитації - добровільність (акредитація не є обов'язковою).
1. Стаття 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін… добровільності акредитації».
2. Національне агентство з акредитації України (НААУ) в «Основних принципах діяльності НААУ» також чітко вказує на добровільність акредитації (офіційний сайт НААУ).
Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
На ваш запит хочемо повідомити, що всі вимоги Замовника встановлені виключно з метою отримання якісних послуг від добросовісного учасника.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, в п. 3 якої зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, чинним законодавством України не обмежене право замовника прописувати в тендерній документації додаткові вимоги, якщо такі вимоги допоможуть замовнику забезпечити максимальну якість отриманих послуг і при цьому не суперечать законодавству. Також Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Разом з тим, згідно п.6 ст 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Також згідно п. 1 Розділу 3 Тендерної документації у разі, якщо цією тендерною документацією вимагається подання документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, учасник у складі тендерної пропозиції подає інший рівнозначний документ та/або відповідний лист-роз’яснення у довільній формі з посиланням на відповідну норму законодавства.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає вимогу про надання сканованої копії Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками дискримінаційною. Насамперед Замовник зацікавлений в тому, щоб закупівля відбулалася у відповідності з чинним законодавством України і жодним чином не намагається обмежити конкуренцію серед потенційних учасників.
Дата відповіді:
01.03.2024 15:24
Відповідь надана
Щодо кількості постів охорони та графіка роботи
Номер:
b93a337bc611466b8378301bdb3c0e74
Дата опублікування:
27.02.2024 12:52
Опис:
Доброго дня!
Шановний замовнику, уточніть будь ласка яка кількість постів і графік роботи?
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Загальний обсяг послуг - 20212 людино-годин. Графік патрулювань і кількість постів ще буде узгоджуватись.
Дата відповіді:
27.02.2024 14:50