• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарби

Завершена

219 658.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 196.58 UAH
Період уточнення: 26.02.2024 13:14 - 06.03.2024 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: 98c900584e5c4aa88856d8c998e5f782
Дата опублікування: 01.03.2024 14:41
Опис: В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це
Відповідь: Дія мораторію стосується всіх субєктів господарювання. Для забезпечення стабільності господарських відносин учасником надається інформація (довідка у довільній формі) про те, що учасник не відноситься до осіб, пов’язаних з державою-агресором відповідно до підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами) (далі – постанова 187) та абзацу першого пункту 2 постанови 1178. У разі ненадання учасником інформації або у випадку, якщо учасник відноситься до осіб, пов’язаних з державою агресором відповідно до постанови 187 та постанови 1178, пропозиція такого учасника підлягатиме відхиленню на підставі абзацу першого підпункту 2 пункту 41 постанови 1178;
Дата відповіді: 04.03.2024 12:36
Відповідь надана

проєкт

Номер: a9f522a2118240f38a70825b3b9edb45
Дата опублікування: 01.03.2024 14:40
Опис: В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Форс-мажорна обставина була непередбачуваною в момент укладення договору, а її настання не залежить від волі сторін договору. Дія форс мажорних обставин , підтверджується довідкою ТПП
Дата відповіді: 04.03.2024 12:12
Відповідь надана

проєкт

Номер: 1c5d5a72beaf4a66a8eee783336d8402
Дата опублікування: 01.03.2024 14:37
Опис: Пунктом 8.2. вказано, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором у наслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.2 та збільшити строк сповіщення для постраждалої сторони виклавши пункт договору у наступній редакції: 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором у наслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 7 (семи) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Відповідь: Форс-мажорна обставина була непередбачуваною в момент укладення договору, а її настання не залежить від волі сторін договору. На даний час сторони розуміють існування воєнного стану. Строки сповіщення про настання дії обставин непереборної сили є обгрунтованим
Дата відповіді: 04.03.2024 12:05
Відповідь надана

проєкт

Номер: 4b7649ee8217409091eabcb6525ed160
Дата опублікування: 01.03.2024 14:34
Опис: Пунктом 7.6. вказано, що Для підтвердження відповідності партії товару вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31.2007, вимогам технічної документації та технічним характеристикам, «Замовник» здійснює перевірку кожної партії товару. «Замовник» має право здійснити часткову чи повну перевірку кожної партії товару, в тому числі провести ультразвукову дефектоскопію та капілярний контроль товару. Вказане ДСТУ не регулює товар,що є предеметом закупівлі. Прошу привести пункт договору у відповідність до актуальної закупівлі
Відповідь: Внесено зміни до проекту договору
Дата відповіді: 04.03.2024 11:52
Відповідь надана

проєкт

Номер: 4eedcde2f06e4c56bf1430f7f455b5dd
Дата опублікування: 01.03.2024 14:31
Опис: Пунктом 6.3.2 вказано, Постачальник має Зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України та видати її Покупцю в установленому законодавством порядку. При цьому сторони погодили, що у разі не реєстрування, неправильного або несвоєчасного реєстрування Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних чи вчинення інших дій/бездіяльності, в результаті чого Покупець втратить право на податковий кредит, Постачальник зобов`язаний сплатити покупцю штраф у розмірі втраченого податкового кредиту. Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцеві суму штрафу, визначену даним пунктом цього Договору, протягом 5 (п’яти) календарних днів із моменту надіслання Покупцем відповідної письмової вимоги шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Покупця, реквізити якого зазначені у Договорі . Щодо обов’язку надання ПН вказаної у пункті 6.3.2.: згідно п. 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника, відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові. Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Щодо штрафу у розмірі втраченого податкового кредиту, вказаного у пункті 6.3.2.: Відповідно до ч. 1 ст. 216, ч. 1 ст. 218 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку. У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України. Відповідно до статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки. Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи. Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин. Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив: «Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.» Враховуючи вище викладене, пункт 6.3.2. договору містить деякі невідповідності щодо порядку роботи з податковими накладними. З метою усунення розбіжностей та з метою приведення пункту договору у відповідність до законодавства, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 6.3.2. Зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. При цьому сторони погодили, що у разі не реєстрування, неправильного або несвоєчасного реєстрування Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних чи вчинення інших дій/бездіяльності, в результаті чого Покупець втратить право на податковий кредит, Постачальник зобов`язаний сплатити покупцю компенсацію у розмірі втраченого податкового кредиту. Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцеві суму, визначену даним пунктом цього Договору, протягом строку визначеного законодавством із моменту надіслання Покупцем відповідної письмової вимоги шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Покупця, реквізити якого зазначені у Договорі.
Відповідь: Внесено зміни до проекту договору у відповідності до вимог законодавства, що регулює вказані відносини
Дата відповіді: 04.03.2024 11:51
Відповідь надана

проєкт

Номер: a5e5e51d766042849b2a95764b73deef
Дата опублікування: 01.03.2024 14:14
Опис: Пунктом 2.3. вказано, що Приймання Товару по якості та кількості здійснюється за Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості, затвердженої постановою Держарбітражу №П-6 від 15.06.1965р., по якості - Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю, затвердженої постановою Держарбітражу № П-7 від 25.04.1966р., якщо інше не встановлено Договором. Приймання Товару по кількості в момент підписання видаткової накладної на Товар а по якості протягом 90 (дев'яносто) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної на Товар. Відповідно до інструкції № П-7 від 25.04.1966р приемка продукции по качеству и комплектности производится на складе получателя в следующие сроки: а) при иногородней поставке - не позднее 20 дней. Строк приймання товару за якістю вказаний у пункті 2.3. значно перевищує строк, що визначається законодавством. З якою метою вказаний такий тривалий термін приймання товару за якістю? Яким чином буде здійснюватися приймання товару за якістю напротязі 90 к.д, що є таким тривалим терміном? Адже Замовник за відсутності сертифікованої лабораторії, може оглянути товар очно та перевірити асортимент та маркування за товаротранспортними документами. Чи можливе приведення строку приймання товару за якістю відповідно до інструкції № П-7 від 25.04.1966р?
Відповідь: Положення проекту договору не суперечать вимогам чинного законодавства. Відповідно до ст.680 Цивільного кодексу Строки виявлення недоліків і пред'явлення вимоги у зв'язку з недоліками проданого товару 1. Покупець має право пред'явити вимогу у зв'язку з недоліками товару за умови, що недоліки виявлені в строки, встановлені цією статтею, якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Якщо на товар не встановлений гарантійний строк або строк придатності, вимога у зв'язку з його недоліками може бути пред'явлена покупцем за умови, що недоліки були виявлені протягом розумного строку, але в межах двох років, а щодо нерухомого майна - в межах трьох років від дня передання товару покупцеві, якщо договором або законом не встановлений більший строк.
Дата відповіді: 01.03.2024 15:56
Відповідь надана

проєкт

Номер: 6006acd1ed1542b88488d44b7b6befd6
Дата опублікування: 29.02.2024 14:21
Опис: Пунктом 2.4. вказано, що у випадку виявлення невідповідності Товару кількості /якості/ виявлення дефектів протягом всього гарантійного терміну, «Замовником» складається в односторонньому порядку акт/рекламація про що інформується «Продавець». «Продавець» зобов’язаний здійснити заміну неякісного/дефектного Товару, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту відправлення відповідного повідомлення Продавцю. При цьому витрати по доставці Товару на склад «Замовника» в м. Біла Церква, вул. Мережна, буд.3 покладаються на «Продавця». В момент поставки товару, Сторони перевіряють кількість та асортимент товару за видатковою накладною. У випадку відсутності претензій одна до одної, Сторони підписують видаткову накладну за якою здійснюється перехід ризиків втрати та пошкодження товару, а також право власності на такий товар. Відповідно висувати претензії щодо кількості товару після його належної поставки та приймання Замовником є некоректним та таким, що суперечить законодавству у цій сфері. З метою усунення можливих розбіжностей при тлумачені пункту договору, прошу деталізувати та викласти у наступній редакції: 2.4. У випадку виявлення невідповідності Товару по кількості, «Замовником» складається акт/рекламація в момент поставки товару в односторонньому порядку про що інформується «Продавець». У випадку виявлення невідповідності Товару по якості або виявлення дефектів Замовник має право висунути претензію «Продавцю» протягом всього гарантійного строку придатності товару, «Продавець» зобов’язаний здійснити заміну неякісного/дефектного Товару, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту відправлення відповідного повідомлення Продавцю. При цьому витрати по доставці Товару на склад «Замовника» в м. Біла Церква, вул. Мережна, буд.3 покладаються на «Продавця».
Відповідь: Відповідно до вимог ч.1 ст.8 Закону "Про захист прав споживачів "1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Дата відповіді: 01.03.2024 10:03
Відповідь надана

проєкт

Номер: dcfdb6c3e70241e68230d43188f93ff5
Дата опублікування: 29.02.2024 14:14
Опис: Пунктом 2.1. вказано, що "Продавець" повинен поставити передбачений цим Договором "Замовнику" товар, якість якого відповідає Держстандартам, технічним або іншим умовам, що пред'являються до товару даного виду та підтверджується відповідними сертифікатами або паспортом виробника, прийнятими в Україні. 2.2. «Продавець» гарантує якість товару. В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо. ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Відповідно вимога, щодо відповідності товару ДСТУ є незовсім коректною. З метою уникнення можливих розбіжностей прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 2.1. "Продавець" повинен поставити передбачений цим Договором "Замовнику" товар, якість якого відповідає технічним умовам, що пред'являються до товару даного виду та підтверджується відповідними сертифікатами або паспортом якості виробника, прийнятими в Україні.
Відповідь: Відповідність товару ДСТУ є підтвердженням належної якості товару. відповідно до абз.3 п. 7 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник приймає маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Дата відповіді: 01.03.2024 09:36
Відповідь надана

проєкт

Номер: c32e8f1278a54fdd82f7b5eed5e6db3e
Дата опублікування: 29.02.2024 14:10
Опис: Прошу підтвердити наявність фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею.
Відповідь: Фінансування наявне для поставки партіями
Дата відповіді: 01.03.2024 10:06
Відповідь надана

Кількість заявок

Номер: b4e695a9684d4e81b85415eddf7fb4aa
Дата опублікування: 29.02.2024 08:08
Опис: Доброго дня! Скільки заявок на поставку планується?
Відповідь: Партіями, відповідно до заявок
Дата відповіді: 29.02.2024 09:34