• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Резервуари сталеві

Завершена

31 980 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 900.00 UAH
Період уточнення: 26.02.2024 12:57 - 01.03.2024 00:01
Відповідь надана

ПИТАННЯ ПО ЗАКУПІВЛІ!!!

Номер: 49ca7a0f3e72492b9361d401ffe34cf9
Дата опублікування: 29.02.2024 12:14
Опис: Доброго дня шановний Замовнику! Згідно вимог Вашої тендерної документації є ряд питань, а саме: 1. Зазначена перевірка проводиться відповідно до вимог п.9 Положення про представництва державних замовників у сфері оборони на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 21.10.2009 року. Питання: що згідно даного пункту Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 21.10.2009 р. йде перевірка умов зберігання товарів оборонного призначення, що вже виготовлені за оборонним замовленням та перебувають на відповідному зберіганні, а не умови та матеріально-технічна база виробництва. 2. В перелік товарів оборонного призначення згідно 29 частини першої статті 1 Закону «Про оборонні закупівлі» цистерни для збереження паливно-мастильних матеріалів не входять. Виходячи з цього дані вимоги до закупівлі вважаємо як вимоги які роблять дану закупівлю неконкурентоспроможною та корупційною
Відповідь: Ваше звернення надійшло до Замовника та розглянуто. Роз’яснюємо, що пунктом 13 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що в складі цінової пропозиції Учасник надає: «Висновок військового представництва (представництва замовника) щодо наявності у виробника відповідної матеріально-технічної бази та спроможності підприємства-виробника виготовити Товар в необхідній кількості, якості та у строки встановлені Замовником в оголошенні. Зазначений висновок подається Учасником в разі його наявності. В разі відсутності у Учасника вищевказаного висновку військового представництва, Учасник не подає його разом з документами пропозиції, а замість нього подає лист в довільній формі в якому зазначає: - місцезнаходження матеріально-технічної бази виробника (місце виготовлення товару); - наявність добровільної згоди про допуск службових осіб військового представництва Міністерства оборони України для проведення перевірки та складання відповідного висновку упродовж п’яти робочих днів з дня початку розгляду Замовником його пропозиції (якщо Учасник не є виробником Товару, до пропозиції він долучає письмову згоду виробника із вказаних питань). В такому випадку, перевірка наявності відповідної матеріально-технічної бази та спроможності підприємства-виробника виготовити Товар в необхідній кількості, якості та у встановлені в оголошенні Замовником строки, проводиться військовим представництвом Міністерства оборони України за дорученням (клопотанням) Замовника на етапі розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції (упродовж п’яти робочих днів з дня початку розгляду пропозиції Учасника). Зазначена перевірка проводиться відповідно до вимог п.9 Положення про представництва державних замовників у сфері оборони на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 21.10.2009 року. В разі, якщо у вказаний період часу Учасник (підприємство-виробник) не допустить службових осіб військового представництва Міністерства оборони України для проведення перевірки щодо наявності у виробника відповідної матеріально-технічної бази та спроможності підприємства-виробника виготовити Товар в необхідній кількості, якості та у строки встановлені Замовником в оголошенні, Замовник відхиляє пропозицію Учасника яка таку що не відповідає умовам визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі. В разі, якщо за результатами перевірки військовим представництвом Міністерства оборони України буде зроблено висновок про відсутність у виробника відповідної матеріально-технічної бази та неспроможність виготовити Товар в необхідній кількості, якості та у строки встановлені Замовником в оголошенні, Замовник відхиляє пропозицію Учасника яка таку що не відповідає умовам визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі.». Згідно вимог п.п.1 п.9 Положення про представництва державних замовників у сфері оборони на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 21.10.2009 року, представництва відповідно до покладених на них завдань за дорученням державного замовника беруть участь у розгляді матеріалів, пов'язаних з укладенням державних контрактів (договорів), а також договорів про контроль якості та приймання товарів оборонного призначення, з іншими державними замовниками, центральними органами виконавчої влади та у випадках, передбачених законодавством, з вітчизняними суб'єктами господарської діяльності; візують зазначені матеріали і здійснюють контроль за своєчасним виконанням таких державних контрактів (договорів). Закупівля UA-2024-02-26-005763-a проводиться Замовником в порядку передбаченому постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 року №1275, тобто є оборонною закупівлею. Таким чином, можливість здійснення представництвом замовника перевірки наявності відповідної матеріально-технічної бази та спроможності підприємства-виробника до укладання договору передбачена вимогами законодавства. Згідно вимог абзацу 15 ч.3 ст.14 Закону України Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником, може зазначатися інша інформація. Вимога щодо здійснення представництвом замовника перевірки наявності відповідної матеріально-технічної бази та спроможності підприємства-виробника, зазначена в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі з метою підтвердження наявності у виробника матеріально-технічної бази та спроможності підприємства-виробника виготовити Товар в необхідній кількості, якості та у встановлені в оголошенні Замовником строки. Виготовлення необхідного Товару у визначеній кількості, якості та у встановлені строки забезпечить своєчасне виконання завдань Збройними Силами України щодо відсічі збройної агресії російської федерації. Вищевказана перевірка представництвом замовника передбачена для всіх Учасників спрощеної закупівлі, цінова пропозиція яких буде визначена найбільш економічно вигідною (на етапі її розгляду Замовником), жоден учасник не обмежений в проходженні цієї перевірки, а Замовник не має жодного впливу на службових осіб будь-яких філій військового представництва Міністерства оборони України, які, в свою чергу, є незалежними у здійсненні своєї професійної діяльності. Оцінюючи викладене, слід дійти висновку що вищевказана вимога Замовника в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також не містить корупційних ризиків. Дякуємо за Ваше звернення, запрошуємо до участі в закупівлі!
Дата відповіді: 29.02.2024 15:01