-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) «Портативні персональні комп'ютери (ноутбуки)»
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 500.00 UAH
Період уточнення:
11.05.2018 14:57 - 19.05.2018 00:00
Відповідь надана
Перевірка програмного забезапечення
Номер:
3ea866393e364aaf937849a303dc57c8
Дата опублікування:
14.05.2018 14:16
Опис:
Шановні панове!
Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV
Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows.
Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення.
За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності.
Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку.
Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками.
Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів.
Владислав Шаповал
Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР»,
представник Корпорації Майкрософт з питань захисту
прав інтелектуальної власності в Україні
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо, інформація взята до уваги.
Дата відповіді:
15.05.2018 09:34
Відповідь надана
Гарантійні вимоги.
Номер:
e37888befd0b4255826b71b33c7000b5
Дата опублікування:
11.05.2018 15:31
Опис:
Щодо вимог Замовника до гарантійного обслуговування, зазначені вимоги є незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно пунктів 5, 6, 7 та 8 з "Загальних вимог Додатку №4" є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення прозорості закупівель, норм чинного законодавства та виключити з "Загальних вимог Додатку №4" пункти 5, 6, 7 та 8, а натомість у пункті 3 внести коригування що: Учасник повинен забезпечити гарантійне обслуговування обладнання згідно чинного законодавства України.
Відповідь:
Доброго дня! Пункти 5, 6, 7 та 8 "Загальних вимог Додатку №4" не вважаємо такими, що штучно обмежують з боку Замовника торгів свободу підприємницької діяльності потенційних учасників процедури закупівлі. Вами не обґрунтовано наявність в вищезазначених пунктах дискримінаційних умов. Отже, враховуючи специфіку діяльності та виробничу необхідність підприємства, потребуємо гарантійного та післягарантійного обслуговування саме на умовах викладених в Додатку № 4 Тендерної документації.
Дата відповіді:
15.05.2018 09:38