• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Торги не відбулися

740 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 407.40 UAH
Період уточнення: 22.02.2024 16:07 - 27.02.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: dbdfe01144204ec9bf43519cd51f5e52
Дата опублікування: 26.02.2024 16:33
Опис: В додатку 2 тендерної документації Замовником зазначено, Учасник має надати Паспорт якості на запропонований товар, виданий на ім'я Учасника не раніше 2024 року та протоколи випробувань із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар виданий на ім'я Учасника не раніше дати оголошення закупівлі. Шановний Замовник, от Ви встановлюєте вимоги щодо якості товару і знову прописуєте так щоб були дискримінаційними. Паспорт якості може видатвати на Учасника або на вирбника товару, але чому Ви вказуєте саме на ім'я Учасника, що згідно практики АМКУ є дискримінацією. Якщо б Ви були зацікавлені в більшій кількості Учасників то вимагали б сертифікати та паспорта якості на товарі описували б конкретні показники відповідно до ДСТУ, щоб товар відповідав вимогам, а Ви встановлюєте вимоги щодо надання протоколу випробувань з лабараторії. По закупвлі прийом пропозицій йде 7 днів, протокол випробувань в лабпраторії робиться протягом 10 днів, якщо це не власна лабараторія, напевно і тут свідомо дискримінаційна вимога. Ви як Замовник добре розумієте що Вимога є недоцільною та дискримінаційною. Адже щоб було доцільно Ви мали б вказати що має бути зроблений відбір та зроблений аналіз пального на АЗС, яка пропонується, а не будь якого може на тій АЗС яка пропонується не буде те пальне яке подавалося в лабараторію, але Ви вказуєте просто протоколи випробувань, головне що треба подати та могли ті Учасники хто має таку лабараторію та зменшити коло потенційних Учасників. Всі розуміють що потрібно вимагати сертифікати та паспорта якості, а перевірку робити за необхідностві при свіпраці на АЗС, тому що до підписання договору на АЗС може кілька разів завезтися пальне іншої якості, але Ви свідомо встановлюєте дискримінаційні вимоги. Тому просимо видалити дискримінаційні вимоги, а саме Додатково надати свідоцтво акредитації за належною галуззю, чинне на момент подання, лабораторії що здійснила випробування та відповідний договір між Учасником та такою лабораторією на здійснення оцінки відповідності. Паспорт якості на запропонований товар, виданий на ім'я Учасника не раніше 2024 року та протоколи випробувань із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар виданий на ім'я Учасника не раніше дати оголошення закупівлі. Паспорт якості виданий на ім'я Учасника просто замінити на паспорт якості. Видалити протоколи випробувань та замість них вимагати сертифікати та пасорта якості на товар. Всі розуміють що протоколи на пальне зараз одні, коли буде підписаний договір на АЗС може вже бути інше пальне і тоді за бажанням робити протоколи випробувань. У випадку не зміни Вами як Замвоником враховуючи все обгрунтвання що ми написали буде свідомо залишена дискримінаційна вимога. Будемо звертатися в ДАСУ
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до п.3-7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено: Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами і доповненнями (далі – Особливості). Відповідно до п.28 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація складена у відповідності до Закону та Особливостей, підстави для внесення змін – відсутні. Відповідно до абзацу другого п.54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до п.17 ч.1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Дата відповіді: 28.02.2024 10:26
Відповідь надана

Вимоги які суперечать Законодавству в період Військового стану

Номер: e8a149b3485b402387f6524f7d60b7b4
Дата опублікування: 26.02.2024 16:11
Опис: Шановни Замовник Ви вимагаєте в додатку 2 тендерної документації, що Учасник має надає документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України. Дуже цікава вимога. Вим маєте ставити вимоги до предмету закупівлі. Отже Ви купляєте пальне, поставка Вам буде здійснюватися на АЗС на підтсаві талонів. Отже щодо забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, кожна АЗС, яка здійснює свою діяльність відповідно до Законодавтсва повинна мати дозволи видані управлінням Держпраці щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання призначене для експлуатації в потенційно вибухонебезпечному середовищі - резервуари для зберігання нафтопродуктів, у яких планується зберігання товару, і колонки паливно-роздавальні щодо кожної АЗС/АГЗС, це те що обов'язково згідно Законодавста, а Ви чомусь вимагаєте впровадження системи менеджменту екологічного управління те що не є обов'язковим і просто потрібно купити такий сертифікат. Ви пишете що Учасник повинен мати документ щодо забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, але чомусь необхідні дозволи не вимагаєте, а вимагаєте сертифікати які потрібно купити і напевно один Учасник їх купив. Тобто Вам нецікаві Учасники з необхідними дозволами, цікавий один напевно Учасник який купив цей сертифікат. Просимо видалити свідомо дискримінаційну вимогу. Наголошуємо для експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Постачальники повинні мати дозволи видані управлінням Держпраці щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання призначене для експлуатації в потенційно вибухонебезпечному середовищі - резервуари для зберігання нафтопродуктів, у яких планується зберігання товару, і колонки паливно-роздавальні щодо кожної АЗС/АГЗС, це вимгається законодавстом. Тому якщо так бажаєте таке можете вимагати можете ні, за вашим бажанням, але це хоча б відповідає законодавству. Тому просимо видалити свідомо дискримінаційну вимогу надання документу, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником. У випадку невидалення дискримінаційної вимоги, свідомого обмеження потенційних Учасників будемо звертатися в ГУ Стратегічних розслідувань поліції, ДАСУ.
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до п.3-7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено: Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами і доповненнями (далі – Особливості). Відповідно до п.28 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація складена у відповідності до Закону та Особливостей, підстави для внесення змін – відсутні. Відповідно до абзацу другого п.54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до п.17 ч.1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Дата відповіді: 28.02.2024 10:25
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги закупівлі, Вимоги які суперечать Законодавству в період військового стану

Номер: 7897ef437cb84ed480b354c90673320c
Дата опублікування: 26.02.2024 15:50
Опис: Шановний Замовник, в додатку 2 тендерної документації Ви вимагаєте надати підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони). Вимагаючи від учасників ліцензійний договір Ви порушуєте принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Дана вимога є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки. Замовник встановлює дискримінаційну вимогу, а саме Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Адже стосовно оптової чи роздрібно торгівлі пальним надається ліцензія на роздрібну або оптову торгівлю пальним, а не має бути систему управління якістю на підприємстві. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до Скаржника. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. ртифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 15 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою. Замовник відповідно до Законодавства повинен встановлювати вимоги до предмета закупівлі, а не до системи управління на підприємстві Учасника. Досить цікаво для чого Замовнику така вимога. Оскільки будь хто може зараз зателефонувати в організації, які видають такі сертифікати і основне що для цього потрібно це заплатити гроші за цей сертифікат, більшого значення вони не мають, але Замовник чомусь його встановлює. Крім того він не стосується предмету закупівлі. Тобто Замовник свідомо встановлює вимоги для Учасників які купили ці сертифікати систем управління якістю на підприємстві. Замовник повинен встановлювати вимоги дредмета Закупівлі щодо паспортів якості пального, а не системи управління на підприємстві Учасника. Свідомо дискримінаційна вимога яка обмежує коло потенційних Учасників. Шановний Замовник звертаємося з проханням видалити дискримінаційні вимоги, які не стосуються предмета Закупівлі, суперечать законодавсту та обмежують коло потенційних Учасників, а саме якщо Вам потрібно право використання талонів то це називається емітентський договір і Учасники можуть надавати емітентський договір або листи від емітентів, які Вам гарантують відпуск талонів, а ніяк не ліцензійний договір, свідомо прописано під Учасника, який має ліцензійний договір не відповідає вимогам щодо предмета Закупівлі, тому видаліть або змініть вимогу про ліцензійний договір на емітентський та лист від емітента щоб необмежувати потенційних Учасників. Стосовно надання оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника. Свідомо дискримінаційна вимога під Учасника який купив цей сертифікат. Поясніть для чого дана вимога, якщо вона не стосується предмета Закупівлі. Чому Ви встановлюєте вимоги, які не стосуються предмета Закупівлі. Тому прохання видалити дану дискримінаційну вимогу а також копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації яка немає жожного відношення до предмету Закупівлі. У випадку невидалення вимог які не стосуються предмету Закупівлі, а саме щодо надання документів, сертифікатів які незрозуміло для чого вимагаються, які просто можна купити і вони ніяк не впливають на прдемет закупівлі будемо змушенні направляти Листа в ГУ Стратегічних рослідувань поліції для перевірки даної закупівлі
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до п.3-7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено: Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами і доповненнями (далі – Особливості). Відповідно до п.28 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація складена у відповідності до Закону та Особливостей, підстави для внесення змін – відсутні. Відповідно до абзацу другого п.54 Особливостей Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до п.17 ч.1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Дата відповіді: 28.02.2024 10:25