-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття по вул. Незалежності, 125Б в смт Диканька Полтавського району Полтавської області
Торги відмінено
3 422 984.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 229.84 UAH
мін. крок: 1% або 34 229.84 UAH
Період уточнення:
22.02.2024 09:48 - 03.03.2024 00:00
Відповідь надана
Еквівалент товару
Номер:
dc2ed319cb6c4155a80dc0a847a17ee0
Дата опублікування:
02.03.2024 13:03
Опис:
До уваги замовника, документація не містить переліку технічних характеристик обладнання, у разі подання еквіваленту до якого необхідно надати порівняльну таблицю, що в свою чергу, не дає учасникам можливості належним чином підготувати свої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити достатній перелік характеристик для порівняння відповідності такого еквіваленту вимогам Замовника.
Відповідь:
Абзацом п’ятим Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що усі Учасники мають право ознайомитися з робочим проєктом в повному обсязі у приміщенні виконавчого комітету Диканської селищної ради за адресою: 38500, Полтавська область, Полтавський район, смт Диканька, вул. Незалежності, 66 (відділ управління комунальним майном та правового забезпечення).
Відповідно до пункту 1 «Силове обладнання» колонки 2 «Найменування і технічна характеристика» таблиці «Специфікація обладнання» розділу 55-23-ЕТР.С тому 1 робочого проєкту визначено встановлення під час виконання робіт дизель-генератора з наступними технічними характеристиками: «Дизель-генератор 16 кВт, 28,9 А, ~400/230 В, габ. розм. 1954х1006х1435h мм.»
Таким чином, внесення змін до тендерної документації в цій частині є недоцільним.
Дата відповіді:
04.03.2024 13:43
Відповідь надана
ISO 9001:2015
Номер:
2f1f0a75ae464220960327355a8f45bc
Дата опублікування:
02.03.2024 12:49
Опис:
Шановний замовнику, відповідно до п.5 Технічного завдання (Додаток 4) Учаснику необхідно надати копію сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким Учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Оскільки отримання сертифіката відповідності системи менеджменту якості в Україні не є обов’язковою процедурою, відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від третьої особи – виробника, а саме, чи отримав він з власної ініціативи дані сертифікати ISO і чи готовий він нам їх надати. З огляду на це, вважаємо що вимога надання Сертифікату ISO виробника, продукція якого пропонується Учасником за умов, коли предметом закупівлі є роботи є надмірною і необґрунтованою.Наведена вимога є дискримінаційною Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушує вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Враховуючи вище викладене, просимо замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині і вилучити вищезгадану вимогу.
Відповідь:
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до підпунктів 1, 2 та 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень замовник здійснює, зокрема закупівлю робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом (в тому числі дизель-генераторних установок), виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує в 2024 році 20 відсотків.
Згідно з переліком робіт таблиці 1 «Кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток № 4 тендерної документації) під час виконання робіт передбачається придбання (набуття у власність замовником) дизель-генератора (Локальний кошторис 02-03-02).
В той же час, відповідно до абзацу 1 пункту 13-1 «Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок № 861), передбачено, що замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Таким чином, внесення змін до тендерної документації в цій частині є недоцільним.
Дата відповіді:
04.03.2024 13:42
Відповідь надана
Щодо надання ліцензії на ведення господарської діяльності
Номер:
955bf5d414eb4b989025ed2e3a80ccde
Дата опублікування:
29.02.2024 22:52
Опис:
Шановний замовнику! Відповідно до технічного завдання клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва становить СС2, але обов’язкової вимоги про надання відповідної діючої на період виконання робіт ліцензії на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 немає. Ви просите лише інформацією в довільній формі. Це зумовлює допущення до участі у закупівлі не ліцензованих учасників. Прошу внести відповідні зміни.
Відповідь:
До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
01.03.2024 15:52
Відповідь надана
Невідповідність додатків тендерної документації з посиланнями на них
Номер:
ff07f180addc4a6193e6f00d863e132b
Дата опублікування:
29.02.2024 22:36
Опис:
Шановний Замовнику, тендерною документацією передбачено надання гарантійного листа, складеного у довільній формі, про ознайомлення з проєктом договору про закупівлю, який наведено у Додатку № 6 Документації, погодження щодо укладення договору в запронованій замовником редакції та його виконання на умовах, викладених в зазначеному проєкті договору. Але Додатком 6 тендерної документації передбачено надання інформації про залучення субпідрядників/співвиконавців. Проєкт договору викладено в додатку №7. Прошу внести відповідні зміни.
Відповідь:
До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
01.03.2024 15:51
Відповідь надана
Підтвердження наявності в Учасника слюсаря-сантехніка 4 розряду
Номер:
4263c57825e44726bd989a5b988e37f9
Дата опублікування:
28.02.2024 18:45
Опис:
Шановний Замовнику, просимо виключити з тендерної документації вимогу про обов’язкову наявність слюсаря-сантехніка п.2.4. Додатку №2. Відповідно до переліку робіт поданого технічного завдання не виявлено жодного виду робіт, до виконання яких залучався б даний спеціаліст. Вказана норма є дискримінаційною, прописана під конкретного учасника. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» чи обгрунтувати обов’язковість наявності слюсаря-сантехніка.
Відповідь:
Відповідно до абзацу сьомого пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до абзацу другого пункту 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Згідно з переліком робіт таблиці 1 «Кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток № 4 тендерної документації) передбачається виконання санітарно-технічних робіт, пов’язаних з системами опалення та вентиляції (Локальний кошторис 02-02-01). В зв’язку з цим для підтвердження спроможності виконання Учасником зазначених видів робіт та на підтвердження відповідності Учасника зазначеному у тендерній документації кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником вимагається обов’язкова наявність в Учасника слюсаря-сантехніка 4 розряду та надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідного документального підтвердження згідно з пунктом 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації.
Таким чином, внесення змін до тендерної документації в цій частині є недоцільним.
Дата відповіді:
01.03.2024 15:50
Відповідь надана
щодо Декларації
Номер:
7b5c7ab1fba2416f879867d04ade2111
Дата опублікування:
26.02.2024 22:14
Опис:
Шановний Замовнику просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці /або Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки з обов’язковою наявністю наступних видів робіт: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В. Згідно технічного завдання в якому міститься перелік та обсяг всіх видів робіт які необхідно виконати за предметом закупівлі, робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000В - не передбачено.
Крім цього відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.11 № 1107 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (із змінами) в пункті 9 групи А додатку 2 цього порядку в переліку видів робіт підвищеної небезпеки наявні: Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти.
Робіти в діючих електроустановках напругою понад 1000В в Постанові №1107 відсутні.
Аналогічно у пункті 23 групи А додатка 2 Постанови №1107 наявні в переліку видів робіт підвищеної небезпеки: Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, а не зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, зазначених у вимогах тендерної документації Замовника.
Також у пункті 19 групи Б Додатку 2 Постанови №1107 наявні в переліку видів робіт підвищеної небезпеки: Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я, а не зварювальні роботи; газополум’яні роботи які зазначені у вимогах тендерної документації Замовника.
Просимо внести зміни до тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства.
Відповідь:
До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
27.02.2024 13:38
Відповідь надана
Підтвердження наявності в Учасника електрогазозварника
Номер:
c20756f5cc134d7c9d29c01093dd4050
Дата опублікування:
26.02.2024 20:09
Опис:
Шановний замовник, чи буде достатнім для підтвердження наявності в Учасника електрогазозварника надати копію посвідчення про проходження навчання з "Правил охорони праці під час зварювання металів" НПАОП28.52-1.31-13, правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07?
Відповідь:
До тендерної документації внесені відповідні зміни. Зокрема, підпункт 2.3 пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації викладено в новій редакції. Таким чином, для документального підтвердження наявності в Учасника електрогазозварника Учасник надає у складі пропозиції копії (належним чином завірені Учасником) посвідчення про проходження спеціального навчання та перевірку знань: правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; правил атестації зварників НПАОП 0.00-1.16-96; та/або інших документів, що підтверджують проходження спеціального навчання та перевірку знань зазначених нормативно-правових актів з охорони праці.
Дата відповіді:
27.02.2024 13:37
Відповідь надана
питання по обладнанню
Номер:
230fbdf7187a4b3fbfb9c9e224340390
Дата опублікування:
22.02.2024 14:10
Опис:
Відповідно до умов технічного завдання вимагається придбання учасником дизель-генератора 16кВт 28,9А-400/230В Fogo FDG 20M3S;(маса=0), та з наданням підтверджуючої інформації про включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва. Так як дану модель знято з виробництва, за повідомленням в загальному публічному доступі “Fogo.ua”, яке є офіційним сайтом польської компанії FOGO в Україні та існує оновлена модель FDG 20 MA, пропонуємо замовнику надати шляхи вирішення цього питання для учасників, які не зберігають на складі саме ту модель дизель-генератора, що вказана в технічному завданні, але мають бажання брати участь у процедурі закупівлі та можуть запропонувати іншу модель марки Fogo, не зняту з виробництва, наприклад FDG 20 MA. Крім того, є сумнівним питання підтвердження локалізації товару (дизель-генератора 16кВт 28,9А-400/230В Fogo FDG 20M3S) у 2024 році, який вже знято з виробництва. Як наслідок, вважаємо доцільним внесення змін в умови технічного завдання, що значно розширить коло учасників закупівлі. Дякую заздалегідь за допомогу у вирішенні цього питання.
Відповідь:
Згідно з умовами тендерної документації (Додаток № 4 «Технічне завдання»), якщо в тексті Документації є посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що таке посилання містить вираз «або еквівалент». У разі подачі Учасником еквіваленту певного виду матеріалу, машини, механізму, обладнання та іншого, що визначені в даній Документації, Учасник подає: порівняльні характеристики запропонованого ним еквіваленту та матеріалу, машини, механізму, обладнання тощо, що визначені в Документації, з відомостями щодо відповідності такого еквіваленту вимогам Замовника.
Таким чином, Учасником у тендерній пропозиції може бути запропоновано дизель-генератор, який буде еквівалентним дизель-генератору, що передбачений у тендерній документації, з наданням порівняльних характеристик запропонованого Учасником еквіваленту та дизель-генератора, що визначений в тендерній документації, з відомостями щодо відповідності такого еквіваленту вимогам Замовника.
Дата відповіді:
23.02.2024 15:47
Відповідь надана
Договірна ціна
Номер:
df2ffad69c35426aa258c55cc34de47a
Дата опублікування:
22.02.2024 13:17
Опис:
Чи потрібно у складі пропозиції надавати локальні кошториси, відомість ресурсів, то що
Відповідь:
Згідно з умовами тендерної документації (Додаток № 4 «Технічне завдання») Учасник на підтвердження його відповідності Технічному завданню повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, договірну ціну, сформовану відповідно до вимог щодо формування договірної ціни, викладених у даному Додатку № 4.
Згідно з вимогами щодо формування договірної ціни, викладеними у Додатку № 4 тендерної документації, до договірної ціни мають бути надані усі підтверджуючі розрахунки.
Відповідно до «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 року № 668:
- договірна ціна – визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт;
- кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна.
Таким чином, у складі пропозиції Учасника разом з договірною ціною повинні бути подані локальні кошториси, відомість ресурсів та інші підтверджуючі розрахунки, на основі яких буде визначатися договірна ціна Учасника.
Дата відповіді:
23.02.2024 15:44
Відповідь надана
Документи
Номер:
c4f5b622392f4afab0d03dc4cf5db1b9
Дата опублікування:
22.02.2024 13:16
Опис:
Уточніть будь ласка склад та необхідність документів:
- лист-пояснення довільної форми - про що лист?
- копія сертифікату про походження товару - на які товари надається? На всі , які є у договорній ціні?
Відповідь:
Згідно з умовами тендерної документації (пункт 5 «Локалізація» Додатку № 4 «Технічне завдання») подання Учасником зазначених документів стосується товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (перелік товарів, закупівлі яких проводяться із застосуванням вимог стосовно ступеня локалізації виробництва), що будуть передані у власність Замовнику під час виконання робіт за предметом закупівлі, до закупівлі яких не застосовується дія пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» та «Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 року № 861.
У листі-поясненні довільної форми необхідно обґрунтувати, чому до товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», що будуть передані у власність Замовнику під час виконання робіт за предметом закупівлі, не застосовується дія пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» та «Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 року № 861.
Дата відповіді:
23.02.2024 15:43