• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування

Торги не відбулися

206 055 986.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 060 559.86 UAH
Період уточнення: 21.02.2024 14:07 - 26.02.2024 00:00
Відповідь надана

Розрахунок договірної ціни

Номер: 9afbca33e2d94e398a2ffab0787dc2b6
Дата опублікування: 23.02.2024 13:55
Опис: Шановний замовник! Відповідно до абзацу третього пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. В складі тендерної документації інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у вигляді відомості обсягів робіт, яка не містить інформації про ресурси (будівельні матеріали/обладнання), що необхідні для виконання відповідних робіт. Просимо також надати відомість ресурсів до відомості обсягів робіт або затверджену проектну документацію.
Відповідь: Шановний Учасник! Додаток 3 до тендерної документації містить всю необхідну інформацію щодо технічних якісних кількісних характеристик предмету закупівлі що необхідна для визначення вартості пропозиції Учасника. У разі необхідності отримання додаткової інформації просимо направити офіційне звернення до Замовника у відповідності до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 26.02.2024 16:24
Відповідь надана

Усунення недоліків

Номер: 3e9cc5a20f124c8699ce9823c4767ef6
Дата опублікування: 23.02.2024 13:55
Опис: Підкажіть, будь ласка, у випадку не подання звіту про рух грошових коштів, яким чином буде оцінюватись фінансова звітність учасника. Оскільки в звіті про рух грошових коштів суми вказані з урахуванням ПДВ, а у спрощеній фінансовій звітності без ПДВ. Замовник самостійно нарахує на суму фінансової звітності за кожен рік суму ПДВ?
Відповідь: Шановний Учасник! При розгляді документації що підтверджує фінансову спроможність, надані показники будуть приведенні у відповідність Замовником з метою урівняння Учасників з урахуванням вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 26.02.2024 16:23
Відповідь надана

Усунення недоліків

Номер: 9332040156f14fc5b974a5e0dc71dc8e
Дата опублікування: 23.02.2024 13:51
Опис: Надайте, будь ласка, відповідь на питання, чому фінансова звітність має подаватись за 4 календарних роки без врахування дії військового стану, але аналогічні договори мають подаватись за останні 4 роки з врахуванням військового стану. Ваші пояснення мають протиріччя, оскільки про фінансову звітність зазначено, що військовий стан обмежить кількість учасників, бо за період воєнної агресії рф компанії менше працювали. Однак ви зазначаєте, що аналогічні договори мають бути подані за останні 4 роки з урахуванням дії військового стану, оскільки не врахування даного періоду обмежить коло учасників, тому що компанії мають показати нещодавній досвід. У випадку, якщо компанії мають досвід аналогічних договорів за останні 4 роки з урахуванням періоду дії військового стану, вони мають і фінансову звітність, що відповідає критеріям за такий період. Прохання, усунути протиріччя.
Відповідь: Шановний Учасник! Наявність досвіду за останні 4 роки роки з урахуванням періоду дії військового стану не гарантує наявність в учасника фінансової спроможності відповідно до критерії передбачених тендерною документацією. Окрім цього вимоги щодо наявності досвіду та фінансової спроможності Учасника підтверджують два різних кваліфікаційних критерії передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно містять різні вимоги до документального підтвердження відповідності даним критеріям. Як вже було зазначено Замовником встановлено критерій до фінансової звітності «за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану» з метою розширення кола учасників та аби надати можливість потенційним учасникам підтвердити інформацію про фінансову спроможність, за той період часу, коли господарська діяльність суб’єкта господарювання здійснювалася в сприятливих умовах, а обставини не обмежували господарський потенціал. Критерій щодо надання аналогічного договору за період останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) надає можливість підтвердити учасникам наявність аналогічного досвіду, який було отримано порівняно нещодавно та який є актуальним. Окрім цього, не врахування вищезазначеного періоду обмежить учасників, що мають необхідний досвід, який було отримано у період дії військового стану, що відповідно є порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді: 26.02.2024 16:22
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 362b6a6067974f178a2dfc4f9d803ff6
Дата опублікування: 22.02.2024 17:58
Опис: Замовник встановив вимогу про «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів», у якій зазначив: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Замовник обмежує можливість учасників подати більшу кількість аналогічних договорів загальною вартістю не менше 30% від вартості закупівлі. Прохання Замовнику виправити виявлені дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до вимог п.п. 5.1, п. 5, Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3. Критерій щодо надання аналогічного договору за період останніх 4 календарних років (з урахуванням періоду дії військового стану) надає можливість підтвердити учасникам наявність аналогічного досвіду, який було отримано порівняно нещодавно та який є актуальним. Окрім цього, не врахування вищезазначеного періоду обмежить учасників, що мають необхідний досвід, який було отримано у період дії військового стану, що відповідно є порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель. Також, звертаємо увагу, що учасник не обмежений у виборі аналогічних договорів за будь який з останніх чотирьох років, що дає можливість більшому колу учасників відповідати даному критерію. Зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційними, жодним чином не обмежує право та можливість учасників на участь у даній закупівлі, не порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель – відповідно у Замовника відсутні підстави внесення змін в тендерну документацію та задоволення даної вимоги учасника.
Дата відповіді: 23.02.2024 13:26
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 9c01d0b08b0146f6b1877e70c935a294
Дата опублікування: 22.02.2024 17:57
Опис: Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» малими є підприємства, які не відповідають критеріям для мікропідприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів - до 4 мільйонів євро включно; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - до 8 мільйонів євро включно; середня кількість працівників - до 50 осіб включно. Згідно розділу 1 п. 4 Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» №39 від 25 лютого 2000 року форми Фінансової звітності малого підприємства та Фінансової звітності мікропідприємства наведені відповідно в додатках 1, 2 до цього Національного положення (стандарту). Форми Фінансової звітності малого підприємства містяться в Додатку 1 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», що передбачає подачу форми №1 та №2 фінансової звітності. Отже, виходячи з вищенаведенного та керуючись чинним законодавством України мале підприємство не зобовʼязане подавати фінансову звітність форми №3 Звіт про рух грошових коштів. Однак, вимогами тендерної документації щодо публічної закупівлі передбачено, що фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: що мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен становити не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі; Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. У випадку якщо учасник є малим підприємством, то вимога щодо відповідності критерію фінансової спроможності згідно до звіту про рух грошових коштів суперечить чинному законодавству України. Також, вважаємо, що Замовник не беручи до уваги фінансову звітність за період дії військового стану встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації, оскільки підприємницька діяльність під час дії військового стану не припинялася, а отже має враховуватись під час оцінки відповідності критерію «Наявність фінансової спроможності». Прохання Замовнику виправити виявлені дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п.п. 5.2, п. 5, Розділу ІІІ Тендерної документації визначено наступне: У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього). Таким чином, якщо згідно вимог чинного законодавства України учасник не подає / не складає звіт про рух грошових коштів, у складі пропозиції даний документ не надається. При цьому учасник має надати копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього враховуючи положення п.п. 5.2, п. 5, Розділу ІІІ Тендерної документації. У разі надання фінансової звітності учасником, який відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний надавати звіт про рух грошових коштів, фінансова спроможність буде визначена відповідно до критерії п.п. 5.2.3 та з врахуванням ч.3 ст. 16 Закону Укрїни «Про публічні закупівлі» за обсягом річного доходу (виручки) що визначений в тих документах учасника, які є документами фінансової звітності для нього. Замовником встановлено критерій «за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану» з метою розширення кола учасників та аби надати можливість потенційним учасникам підтвердити інформацію про фінансову спроможність, за той період часу, коли господарська діяльність суб’єкта господарювання здійснювалася в сприятливих умовах, а обставини не обмежували господарський потенціал. Враховуючи суттєве обмеження фінансування та загальної можливості функціонування значної частини суб’єктів господарювання під час дії військового стану, наявності потенційних учасників, що здійснювали свою діяльність на тимчасово окупованих наразі територіях, що в свою чергу значною мірою впливає на фінансову спроможність учасників, Замовником було визначено вищезазначений критерій, що дасть можливість більшій частині учасників надати свої пропозиції. Відповідно дане положення тендерної документації не є дискримінаційним, не обмежує учасників у можливості участі в даній закупівлі .
Дата відповіді: 23.02.2024 13:27