-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення нормативної грошової оцінки земель: послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Балтської міської територіальної громади (ДК 021:2015 - 71340000- 3 – Комплексні інженерні послуги)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
21.02.2024 10:52 - 01.03.2024 00:00
Відповідь надана
кваліфікаційні вимоги
Номер:
10612f59e8ee4f3689bf9c82c956942f
Дата опублікування:
23.02.2024 11:26
Опис:
Шановний замовнику!
У кваліфікаційних вимогах встановлена вимога щодо наявності у Учасника - інженера-грунтознавця. Звертаємо вашу увагу, що технічне завдання не містить жодних робіт, що передбачали б необхідність проведення грунтових обстежень та/або бонітування грунтів, що передбачає залучення грунтознавця. Тому, вважаємо встановлену вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію виходячи з наступного.
Згідно статті 6 ЗУ «Про оцінку земель» суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є: фізичні та юридичні особи - розробники документації із землеустрою згідно із Законом України "Про землеустрій" (у частині виконання робіт з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок).
Згідно статті 26 Закону України "Про землеустрій" розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи СЕРТИФІКОВАНИЙ ІНЖЕНЕР-ЗЕМЛЕВПОРЯДНИК, ЯКИЙ Є ВІДПОВІДАЛЬНИМ ЗА ЯКІСТЬ РОБІТ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є СЕРТИФІКОВАНИМИ ІНЖЕНЕРАМИ-ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКАМИ, ВІДПОВІДАЛЬНИМИ ЗА ЯКІСТЬ РОБІТ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ.
Зазначаємо, що кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника, підтверджує його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель (крім експертної грошової оцінки земельних ділянок), виконувати топографо-геодезичні та картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель під час здійснення землеустрою, про що зазначено безпосередньо в кваліфікаційному сертифікаті інженера-землевпорядника.
Також зазначаємо, що залучення грунтознавця доцільне при здійсненні бонітування ґрунтів при здійсненні землеустрою, проте при розробленні тех. документацій з НГО не передбачається здійснення бонітування грунтів та про це не зазначається в технічному завданні до цієї закупівлі.
Враховуючи зазначене, замовником безпідставно та необґрунтовано включено в кваліфікаційні вимоги наявність у Учасника - інженера-грунтознавця. У зв’язку із вищевикладеним, вимагаємо, прибрати вимогу як таку, що не відповідає умовам технічного завдання та вимогам законодавства згідно якого проводиться розроблення тех. документацій із НГО.
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.02.2024 року щодо закупівлі UA-2024-02-21-003310-a, повідомляємо, що до тендерної документації та Додатку №2 до тендерної документації "Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження " внесено відповідні зміни з наступним оприлюдненням в електронній системі закупівель тендерної документації та зазначеного додатку в новій редакції, затвердженій 26.02.2024р.
Дата відповіді:
26.02.2024 15:09
Відповідь надана
Наявність працівників
Номер:
c148dfaa876e4ed1a46308397c42f295
Дата опублікування:
23.02.2024 11:16
Опис:
Шановний Замовнику! Нормативна грошова оцінка земель проводиться юридичними особами та фізичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій". Відповідно до ст.26 Закону України "Про землеустрій" Розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.. Просимо дати роз’яснення щодо включення до вимог щодо наявності саме: - не менше чотирьох - п’яти фахівців із землевпорядною освітою;
- не менше одного інженера - грунтознавця;
- не менше одного гіс-спеціаліста та внести в відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.02.2024 року щодо закупівлі UA-2024-02-21-003310-a, повідомляємо, що до тендерної документації та Додатку №2 до тендерної документації "Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження " внесено відповідні зміни з наступним оприлюдненням в електронній системі закупівель тендерної документації та зазначеного додатку в новій редакції, затвердженій 26.02.2024р.
Дата відповіді:
26.02.2024 15:08
Відповідь надана
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
cf8ef9fd333544af930f0e20474a5051
Дата опублікування:
23.02.2024 11:13
Опис:
Відповідно до пункту 3.1. Додатку №2 до тендерної документації встановлено наступне поняття «аналогічного договору»:
* розробка (розроблення) технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах територіальної громади, за якими станом на дату подання пропозиції затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах територіальної громади та здійснено внесення інформації до державного земельного кадастру, що підтверджується відповідним витягом.
1) Чи може бути аналогічний договір на розробку (розроблення) технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах населених пунктів територіальної громади? Тому що, розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах територіальної громади нічим не відрізняється від розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах населених пунктів. А згідно пункту 1 Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року № 1147 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 753 від 01.07.2022} (далі - Методики)визначено, що «Об’єктом нормативної грошової оцінки є земельні ділянки усіх категорій та форм власності в межах території територіальної громади (або її частини)».
З метою недискримінації учасників просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти поняття «аналогічного договору» в такій редакції: «Аналогічним договором вважається договір за предметом закупівлі: виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель ».
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.02.2024 року щодо закупівлі UA-2024-02-21-003310-a, повідомляємо, що до тендерної документації та Додатку №2 до тендерної документації "Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження " внесено відповідні зміни з наступним оприлюдненням в електронній системі закупівель тендерної документації та зазначеного додатку в новій редакції, затвердженій 26.02.2024р.
Дата відповіді:
26.02.2024 15:08
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
0c9e217686bb463d90de5d17384ed20a
Дата опублікування:
23.02.2024 11:05
Опис:
У додатку 2 до Тендерної документації пункті 1.1 Замовником зазначено, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність власного або орендованого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (із зазначенням найменування, кількості, виду, тощо) необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі.
Зокрема, наявність «широкоформатний плоттер Формат А0 – не менше 2 одиниць; широкоформатний сканер Формат А0 – не менше 1 одиниці; принтери формату А3/А4 – не менше 4-х одиниць;».
Учасник вважає, що дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло учасників даної закупівлі.
Наявність у Учасників сканерів та плотерів іншого формату та виготовлення на ній необхідної землевпорядної документації не впливає на якість послуги , яка має бути надана за результатами укладеного договору.
Крім того, чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності конкретного обладнання, необхідного для виготовлення землевпорядної документації.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до додатку 1 до Тендерної документації пункту 1.1, щодо обов‘язкової наявності у Учасника сканера та принтера або плотера формату А0, принтери формату А3/А4 – не менше 4-х одиниць, як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі.
Та викласти даний пункт у такій редакції:
1.1. Довідка у довільній формі про наявність власного або орендованого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (із зазначенням найменування, кількості, виду, тощо) необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі, а саме:
- широкоформатний плоттер– не менше 1 одиниць;
- широкоформатний сканер – не менше 1 одиниці;
- ліцензійне програмне забезпечення (Digitals або аналог)*
*для підтвердження надаються копії відповідні ліцензій, видаткові накладні/акти/інші первинні документи, які свідчать про відповідність програмного забезпечення;
- комп’ютери (у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг);
- принтери формату А3/А4 – не менше 2-х одиниць;
- відповідне ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє обробляти та створювати файли у форматах xml., форму-вати бази даних
* для підтвердження надаються відповідні ліцензії або інші передбачені законодавством документи та довідка від ліцензіа-ра з підтвердженням наявності у програмному забезпеченні учасника вказаного функціоналу.
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.02.2024 року щодо закупівлі UA-2024-02-21-003310-a, повідомляємо, що до тендерної документації та Додатку №2 до тендерної документації "Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження " внесено відповідні зміни з наступним оприлюдненням в електронній системі закупівель тендерної документації та зазначеного додатку в новій редакції, затвердженій 26.02.2024р.
Дата відповіді:
26.02.2024 15:07
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
c4a1f82b5c5c488983cf495fc6f75f52
Дата опублікування:
23.02.2024 10:58
Опис:
Під час вивчення Тендерної документації Учасником виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури. Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Для розробки технічної документації з нормативної грошової земельних ділянок немає необхідності в - не менше одного інженера - грунтознавця; - не менше одного гіс-спеціаліста.
Це є дискримінаційною умовою. Видаліть з кваліфікаційних умов наяв-ність спеціаліста в якому немає необхідності.
Згідно тендерної документації визначено предмет закупівлі: Проведення нормативної грошової оцінки земель: послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Балтської міської територіальної громади (ДК 021:2015 - 71340000- 3 – Комплексні інженерні послуги).
Тобто відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року № 1147 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 753 від 01.07.2022} (далі - Методики), кінцевим результатом є технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок та електронний документ, що визначено пунктом 19 Методики.
Отже, виконання не потребують наявності в учасника працівника - не менше одного інженера - грунтознавця; - не менше одного гіс-спеціаліста.
Законодавством чітко передбачено, що відповідальним за якість робіт із землеустрою є сертифікований інженер-землевпорядник (ст.26 ЗУ «Про землеустрій»). Саме працівник із землевпорядною освітою, сертифікований спеціаліст (інженер-землевпорядник) уповноважений на виконання робіт з нормативно-грошової оцінки для досягнення основної мети даного виду послуг, передбаченої ЗУ «Про землеустрій».
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника не порушувати норми чинного законодавства, принципи здійснення публічних закупівель, не встановлювати дискримінаційні вимоги, не звужувати коло учасників та конкуренцію. У зв'язку з цим, задля уникнення порушень при проведенні закупівлі, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність норм чинного законодавства та видалити дискримінаційну умову щодо наявності фахівця (за основним місцем роботи, трудовим договором або договором цивільно-правового характеру, згідно чинного законодавства відповідно до предмету закупівлі).
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.02.2024 року щодо закупівлі UA-2024-02-21-003310-a, повідомляємо, що до тендерної документації та Додатку №2 до тендерної документації "Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження " внесено відповідні зміни з наступним оприлюдненням в електронній системі закупівель тендерної документації та зазначеного додатку в новій редакції, затвердженій 26.02.2024р.
Дата відповіді:
26.02.2024 15:07
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
55b1b61920a14aa78b501dd935814fdd
Дата опублікування:
21.02.2024 14:54
Опис:
У підпункті 1.1. п.1 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником вимагається наявність у учасника транспортний засіб у кількості – не менше 2-х одиниць.
Вважаємо вказану вимогу Замовника безпідставною та дискримінаційною, з огляду на наступне.
Замовник не обґрунтував на законодавчому та технологічному рівні необхідність ная-вності не менше 2-ох одиниць транспортних засобів, для виконання робіт за предметом за-купівлі .
Так, відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топо-графо-геодезичних і картографічних робіт» №65 від 11.02.2014 року, в Розділі II «Вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт» не регламентовано наявність транспортних засо-бів:
Таким чином, вказаним наказом не передбачено жодних вимог до наявності у Виконавців автомобілів взагалі, та не встановлено вимог щодо їх кількості.
Замовником, вибірково та необґрунтовано встановлені вимоги щодо кількості вище-вказаного обладнання, яке повинен мати учасник для надання послуг, чим обмежується уч-асть підприємства Скаржника у даній закупівлі.
Просимо Замовника усунути порушення, шляхом виключення дискримінаційної ви-моги щодо кількості транспортних засобів.
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.02.2024 року по закупівлі UA-2024-02-21-003310-a, повідомляємо, що вимога щодо наявності в учасника транспортних засобів у кількості не менше 2-х одиниць з Додатку №2 до Тендерної документації "Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження "замовником виключена. У Додаток 2 до тендерної документації внесено відповідні зміни з наступним оприлюдненням нової редакції зазначеного Додатку в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
22.02.2024 16:34