• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Масла та оливи

Торги відмінено

1 004 371.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 021.86 UAH
Період уточнення: 21.02.2024 10:01 - 27.02.2024 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: f20a5aae34de41318ad1c8490dd7bbe9
Дата опублікування: 26.02.2024 14:52
Опис: В технічному завданні для оливи Олива моторна 15w40 API SG/CD ви вказали параметр Темп спалаху - не менше 236 0С. Прохання прибрати чи змінити цей показник на "не менше 220". Адже 236 градусів - це не коректний, дуже високий, та не відповідний до рівня оливи показник. Типові оливи 15w40, виготовлені за набагато більш сучасними стандартами API (СН, СІ та вище), мають типовий показник спалаху на рівні 220 градусів. Так саме і у вас у вимогах на оливу 15W-40 (АРІ СІ-4) в цьому ж самому ТЗ темп спалаху вимагається не менше 220, що відповідає дійсності. Крім того, саме 236 градусів наводять на лише 1 продукт, тому така вимога може бути дискримінаційною. Дякую
Відповідь: Доброго дня! Внесені зміни до документації.
Дата відповіді: 26.02.2024 16:22
Відповідь надана

Проєкт договору Додаток 5

Номер: 5b078b36dfc340fab4a4fca5464ae024
Дата опублікування: 22.02.2024 15:39
Опис: Добрий день, шановний Замовнику. Є питання стосовно договору. 1. В п.1.1. вказано товар "антифріз, омивач скла зимовий" - прохання виправити 2. п.2.7. "Визначені п. 2.6. цього Договору документи (зокрема, рахунок, акт прийому-передачі, накладна, тощо) підлягають направленню на адреси ПОКУПЦЯ за допомогою відповідних програмних комплексів (рішень)." - прохання конкретизувати, на які адреси ПОКУПЦЯ та за допомогою яких програмних комплексів (рішень) будуть направлятися документи. Можливо в цьому пункті необхідно просто вказати електронну адресу ПОКУПЦЯ куди необхідно направляти документи? Або це необхідно зробити за допомогою "M.E.Doc", "Вчасно", "WhiteDoc" тощо, в такому разі це необхідно вказати в договорі. 3. В п.3.2. Вказано, що "ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується передати у власність ПОКУПЦЯ Товар партіями в асортименті та кількості, вказаних у Заявці ПОКУПЦЯ, не пізніше 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту отримання відповідної заявки від ПОКУПЦЯ". Якщо Покупець надішле заявку в п'ятницю о 16:00, то Продавець навряд зможе доставити товар впродовж 24 годин. Процес обробки заявки складається з: - формування комплектації та збору товару; - підбору транспорту для перевезення товару; - прокладання логістом маршруту; все це вимагає певного часу для забезпечення якості та точності. Прохання враховувати, що для цього процесу може знадобитися додатковий час та внести відповідні зміни в проєкт договору, а саме визначити строк поставки товару не менше 3 (трьох) робочих днів від дати отримання заявки Продавцем.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання щодо внесення змін до проекту договору передано на розгляд у відділі договірної роботи. У разі позитивної відповіді будуть внесені зміни. Дякую за запитання.
Дата відповіді: 22.02.2024 16:34