-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)
Завершена
14 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 100 000.00 UAH
Період уточнення:
20.02.2024 16:12 - 28.02.2024 17:00
Відповідь надана
Пункт 5.3. ТД
Номер:
ec8492bce0954042a0ddbb0925f4b517
Дата опублікування:
28.02.2024 16:00
Опис:
Вітаю
Надання копій договорів у кількості не менше 2-х та документів, які засвідчують їх виконання (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо) є обов'язковим згідно з вимогами пп. 5.3. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації - це може бути по дному клієнту, але за різні періоди.
Або це мають бути різні клієнти (компанії)
Дякую
Відповідь:
Добрий вечір! Дякуємо за увагу до закупівлі! Очікуємо договори з різними клієнтами/замовниками.
Дата відповіді:
29.02.2024 17:59
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
f4b61fd78d264c9cb78350991717b937
Дата опублікування:
27.02.2024 19:11
Опис:
Вітаю.
Чи треба на кожному МП ставити підпис та печатку агенції. Або який формат подачі саме медіпланів в тендері
Дякую
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Документи в складі тендерної пропозиції повинні містити елементи та реквізити, що дозволяють точно встановити/ідентифікувати Учасника, що їх оформив, а також несе відповідальність за (гарантує) достовірність викладеної в них інформації, а також статус і повноваження їх підписанта. На нашу думку, найбільш зручним способом подання медіапланів у складі тендерної пропозиції буде підписання відповідних електронних файлів КЕП (ЕЦП) керівника компанії.
Дата відповіді:
28.02.2024 13:13
Відповідь надана
ТД пункт 5.3.
Номер:
1544dbaf738249c2a2d7d7eb8f3cdc88
Дата опублікування:
27.02.2024 18:58
Опис:
Вітаю.
Уточнення по п.5.3 ТД, чи можемо не надавати копію договорів у кількості не менше 2-х та документами, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо)
Бо маємо підписані NDA з клієнтами.
Листів-відгуків вистачить?
Дякую
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до даної закупівлі! Надання копій договорів у кількості не менше 2-х та документів, які засвідчують їх виконання (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо) є обов'язковим згідно з вимогами пп. 5.3. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації. Радимо вам розглянути в тому числі, але не вичерпно, наступні варіянти вирішення даного питання: 1) Отримати від клієнтів письмовий дозвіл на розміщення даних документів у складі тендерної пропозиції в системі Прозорро. 2) Вичорнити окремі умови (пункти) зазначених документів, що становлять комерційну таємницю та не підлягають розголошенню, проте без втрати можливості Банком проаналізувати їх зміст на предмет їх достовірності та аналогічності з предметом даної закупівлі. 3) Тощо.
Дата відповіді:
28.02.2024 13:29
Відповідь надана
10. Інші продукти банку
Номер:
55133ad105844d5ab3b49b6065555ed3
Дата опублікування:
26.02.2024 17:36
Опис:
Вітаю, медіа план для Березня 2024 заповнений в частині - бюджети, комісія, СРМ, СРС
Це має щось значити?
Відповідь:
Вітаємо! Це типовий приклад заповнення, який носить тестовий характер і може не братись до уваги при поданні пропозиції.
Дата відповіді:
27.02.2024 17:29
Відповідь надана
СРА (грн) ?
Номер:
10ad06116cbd4a53a51931971d0341ab
Дата опублікування:
23.02.2024 17:32
Опис:
СРА (грн) вказано з ПДВ чи без?
Відповідь:
Вітаємо! CPA вказаний без ПДВ.
Дата відповіді:
26.02.2024 10:35
Відповідь надана
для розрахунку бюджету
Номер:
e1523019712741eb984a24540e3f3648
Дата опублікування:
23.02.2024 17:24
Опис:
Вітаю.
Чи правильно ми зрозуміли що необхідно прорахувати бюджет для закупки зазначеної кількості
- показів (для Google, враховуючи аїнгова модель для Google – CPC)
- кліків (для Мети, враховуючи Баїнгова модель для Мета – CPM)
Відповідь:
Добрий день! 1) Для Google баїнгова модель CPC - закуповуємо кліки, вказані у планах. 2) Для Meta баїнгова модель CPM - закуповуємо покази, вказані у медіа-планах.
Дата відповіді:
26.02.2024 10:34
Відповідь надана
Питання до тендерного завдання
Номер:
bbe5781001de41399efdc59681352ff7
Дата опублікування:
22.02.2024 15:48
Опис:
Вітаю, буду вдячна за відповіді на питання нижче:
1) Які колонки до заповнення (ті що виділені жовтою заливкою)?
2) Які показники являються KPI для кампанії Performance - покази? кліки? конверсії?
3) Які показники являються KPI для кампанії Аwareness - покази? кліки?охоплення?
4) Що враховуються (яка дія) як "конверсія"?
5) Інформація приведена в колонках CTR, %; Прогноз CR, %; CPA, грн - приведені інформаційно (на базі історичних показників)? Чи мають вони бути перераховані відповідно до пропозиції?
6) В кампанії "9.Інші продукти" таке враження що остання таблиці за лютий 2025 "обрізана". Коли так - прошу додати
7) В таблицях "за весь період" є відхилення між сумою всіх показників по місяцях . Які показники є пріоритетними - помісячно? за кампанію?
8) Чи є наявні рекламні кабінети, чи є потреба відкрити нові?
9) В якому форматі/вигляді та з якою періодичністю плануються звіти протягом контракту?
Дякую
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дуже дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! 1) "бюджет (без ПДВ)", "бюджет (з ПДВ)", "СРМ", "Середня вартість за клік". 2) Баїнгова модель для Google – CPC, показники ефективності – ліди; Баїнгова модель для Мета – CPM, показники ефективності – ліди. 3) Баїнгова модель – CPM, показники ефективності – охоплення. 4) Залишення заявки на сайті. 5) CTR та CR мають бути не нижчими, ніж у плані; CPA має бути не вищою ніж у плані. 6) Банк розглядає питання щодо внесення змін до Тендерної документації. 7) Пріоритетні показники – тотал за продукт і тотал за кампанію. 8) Кабінети наявні. 9) Один раз на місяць. P.s.: Рекомендуємо для зручності наступного разу кожне запитання задавати окремо ув окремому віконці програми, а не об'єднувати декілька.
Дата відповіді:
23.02.2024 11:04