• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Mercedes-Benz, Toyota, ЛАЗ, Nissan, Opel, Renault, OTOKAR Navigo T),

Завершена

3 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
Період уточнення: 20.02.2024 12:44 - 25.02.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 691febf27aff4211b85a6fa9eeafb1ee
Дата опублікування: 23.02.2024 18:13
Опис: Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації (Для скорочення транспортно-експлуатаційних витрат Замовника, СТО повинна знаходитись в м. Києві та мати зручну транспортну розв’язку для оперативного переміщення водіїв до та від СТО, місцезнаходження СТО повинно бути на відстані не далі 10 км до АТП ГФД СКМУ (вул. Драча Івана, 7)як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 10-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), відповідно до п.5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України має парк автотранспортних засобів, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення. Тому Замовником визначені вимоги до СТО, які не затримують та не ускладнюють виконання державних обов’язків. З метою забезпечення безперебійного використання автомобілів, враховуючи економічну складову (вартість транспортування автомобілів на станцію технічного обслуговування), затрати часу на транспортування автомобілів та використання його для виконання водіями своїх безпосередніх обов’язків, Замовник скористався своїм правом, у відповідності до діючого законодавства, встановити вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги та встановив вимогу місцезнаходження СТО – м. Київ (на відстані не далі 10 км до АТП ГФД СКМУ (вул. Некрасівська, 7). Крім того, Замовником попередньо було здійснено аналіз ринку на предмет наявності достатньої кількості потенційних учасників закупівлі, які відповідають всім вимогам тендерної документації. В результаті проведеного аналізу було встановлено наявність в місті Києві (на відстані не далі 10 км до АТП ГФД СКМУ (вул. Драча Івана, 7), великої кількості станцій технічного обслуговування, які мають обладнання, необхідне для надання послуг, аналогічних до предмету закупівлі. Тому з метою недопущення порушення принципу максимальної економії та ефективності, а також інших принципів здійснення публічних закупівель, Замовник вважає дану вимогу не дискримінаційною.
Дата відповіді: 26.02.2024 09:37