-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Фарби (ДК 021:2015 - 44810000-1 Фарби) Лот 1 – Автоемаль акрилова(Код за ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби) Лот 2 - Емаль ПФ-115, фарба водоемульсійна акрилова, (Код за ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби)
Завершена
211 478.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 89.66 UAH
мін. крок: 0% або 89.66 UAH
Період уточнення:
19.02.2024 21:54 - 28.02.2024 00:00
Відповідь надана
Строк (термін) придатності
Номер:
aa8618c7c0a34971aa3d3757bf9f568e
Дата опублікування:
23.02.2024 17:24
Опис:
Замовник прописав у ТД в технічних характеристиках Строк (термін) придатності: 18 та 24 місяців від дати виготовлення. (відповідно)
Просимо надати можливість запропонувати еквіваленти з кращими показниками, тобто фарбу яка має більший строк придатності, для цього просимо прописати: "Строк (термін) придатності: НЕ МЕНШЕ 18 / 24 місяців (відповідно) від дати виготовлення.
Таким чином, це надасть моживість учасникам надавати найоптимальніші пропозиції, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника
Відповідь:
Дякуємо за ваше питання, та повідомляємо що відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
25.02.2024 19:46
Відповідь надана
Стійкість покриття до дії води
Номер:
9279fc0fd0034bae8e97dad3c4795b7d
Дата опублікування:
23.02.2024 17:18
Опис:
Доброго дня! Замовник в ТД в Додатку 2 вказав для позицій Емаль алкідна ПФ-115 такий аоказник як Стійкість покриття до дії води, ступінь, не менше — 2.
Хочемо зауважити, що даним формулюванням Замовник обмежує надання учасниками прордукції з кращими якостями, адже СТУПІНЬ 1 стійкості покриття до дії води - це показник що характеризує фарбу , яка є найстійкішою....
Просимо надати можливість запропонувати еквівалент з кращими показниками, прописавши це в ТД. А саме для позиції №1-№8 написати:"Стійкість покриття до дії води, ступінь, не більше — 1"
Таким чином, це надасть моживість учасникам надавати найоптимальніші пропозиції, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника
Відповідь:
Дякуємо за ваше питання, та повідомляємо що відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
25.02.2024 19:45
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
0c752f2fb5dc425d8c61879ddadef27a
Дата опублікування:
21.02.2024 11:02
Опис:
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це
Відповідь:
Дякуємо за ваше питання, та повідомляємо що відповідні зміни будуть внесені в проект договору.
Дата відповіді:
25.02.2024 19:44
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
8dcc1c26fbc649e0906d9ad9ef21ba17
Дата опублікування:
21.02.2024 11:01
Опис:
У п.8.3. проєкту договору зазначено, що Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов'язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Закон України про ТПП визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн. з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Просимо внести наступні зміни до п.8.3 проєкту договору:
8.3. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов'язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Відповідь:
Дякуємо за ваше питання, та повідомляємо що відповідні зміни будуть внесені в проект договору.
Дата відповіді:
25.02.2024 19:44
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
fa94c03bbbfe40198a679ab8e1f7938e
Дата опублікування:
21.02.2024 11:00
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.7.4. проєктку договору зазначено, що У випадку порушення встановлених даним Договором та Заявками до нього строків поставки Товару або недопоставки Товару, Постачальник, на вимогу Покупця, сплачує йому пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості всієї партії замовленого Товару за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості.
У п.7.4 зазначено некоректну базу нарахування санкції. Умови договору для Сторін повинні базуватися на принципах рівності та справедливості сторін. Вважаємо, що доцільно нараховувати санкцію не від усієї суми замовлення, а від вартості недопоставленого Товару. На нашу думку зазначена санкція не відповідає ступеню завданої шкоди Замовнику та не відповідає принципу справедливості. Враховуючи вище викладене прошу внести зміни у пункт 7.4 та викласти у наступній редакції:
7.4. У випадку порушення встановлених даним Договором та Заявками до нього строків поставки Товару або недопоставки Товару, Постачальник, на вимогу Покупця, сплачує йому пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми недопоставленого Товару за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості.
Відповідь:
Дякуємо за ваше питання, та повідомляємо що відповідні зміни будуть внесені в проект договору.
Дата відповіді:
25.02.2024 19:43
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
4af350453f864378a68bdfeddfc7b1e8
Дата опублікування:
21.02.2024 10:59
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.2.6. проєктку договору зазначено, що У разі виявлення невідповідності заявленого Товару технічним та кількісним характеристикам, визначених цим Договором, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок протягом 5 (п'яти) робочих днів, або в інший термін, узгоджений Сторонами, з моменту надіслання Покупцем йому відповідного повідомлення, виконати зазначені в повідомленні вимоги про усунення виявлених недоліків (дефектів) Товару, про доукомплектування Товару або заміну Товару.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» строк для заміни неякісного товару – 14 календарних днів. Просимо привести у відповідність до норм законодавства п.2.6 проєкту договору:
2.6. У разі виявлення невідповідності заявленого Товару технічним та кількісним характеристикам, визначених цим Договором, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, або в інший термін, узгоджений Сторонами, з моменту надіслання Покупцем йому відповідного повідомлення, виконати зазначені в повідомленні вимоги про усунення виявлених недоліків (дефектів) Товару, про доукомплектування Товару або заміну Товару.
Відповідь:
Дякуємо за ваше питання, та повідомляємо що відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», споживачем є фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника. Тобто, вищевказаний закон не поширює свою дію на правовідносини, що виникають між суб’єктами господарювання, тому не може бути застосований в даному випадку.
Дата відповіді:
25.02.2024 19:43
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
9da253852b6a475f8a9a01f73d52c631
Дата опублікування:
21.02.2024 10:58
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.2.1. проєктку договору зазначено, що Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає вимогам діючих державних стандартів, відповідати технічним вимогам встановленим у Додатку №2 до цього Договору.
В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Також у ТД зазначено, що якість товару повинна відповідати технічній документації, діючим на території України чинним в Україні ДСТУ, ТУ чи іншим стандартам для відповідного виду Товару.
Висновки ДСЕЕ, своєю чергою, підтверджують відповідність товару санітарно-гігієнічним та іншим вимогам, що підлягають перевірці при такій експертизі, проте не підтверджують відповідність конкретного товару якісним показникам. Тобто, документи, що підтверджують якість (паспорти якості або сертифікати якості або інші аналогічні документи, що підтверджують якість) - підтверджують відповідність конкретним якісним показникам товару, а висновки ДСЕЕ - відповідність санітарним, безпековим нормам.
Просимо внести наступні зміни привести у п.2.1 проєкту договору:
2.1. Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає вимогам діючих державних стандартів та (або) технічним умовам, відповідати технічним вимогам встановленим у Додатку №2 до цього Договору.
За аналогією просимо внести відповідні зміни до п.2.5 проєкту договору, зазначивши коректний перелік документів, що підтверджують якість товару:
2.5. Постачальник гарантує надання на вимогу Покупця, при поставці партій Товарів, завірених копій документів, які засвідчують якісні, технічні характеристики товару, його походження (паспорт якості або сертифікат якості або інший аналогічний документ виробника, що підтверджує якість товару, санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків та/або інших відповідних документів передбачених законодавством для товарів даного виду).
Відповідь:
Дякуємо за ваше питання, та повідомляємо що відповідні зміни будуть внесені в проект договору.
Дата відповіді:
25.02.2024 19:35
Відповідь надана
Поставка партіями
Номер:
d39e4c99654449988e260334cf3bd404
Дата опублікування:
20.02.2024 09:10
Опис:
Прохання Замовника зорієнтувати коли планується поставка: відвантаження буде здійснена найближчим часом після проведення тендера чи, як указано в документації, до кінця року?
Завчасно дякуємо за відповідь
Відповідь:
Дякуємо за ваше питання, та повідомляємо наступне, перша поставка товару планується у березні 2024 року, всі наступні партії будуть замовлятись за виробничою потребою замовника.
Дата відповіді:
22.02.2024 22:49