• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Яловичина заморожена без кісток; свинина заморожена на кістці; печінка яловича заморожена; сало; тушки курчат-бройлерів заморожені; філе курчат-бройлерів заморожене; четвертина задня курчат-бройлерів заморожена; печінка курчат-бройлерів заморожена

Завершена

735 895.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 22 076.85 UAH
Період уточнення: 18.02.2024 12:22 - 23.02.2024 00:00
Відповідь надана

Про трудові відносини між учасником торгів та працівниками, які будуть залучені їм іншим суб’єктом господарювання, якій не є учасником торгів

Номер: efb44c94ff95429594d4e368afe415bc
Дата опублікування: 21.02.2024 07:16
Опис: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі», та пункту 2 розділу 5 тендерної документації прошу надати наступні роз’яснення: 1. про правові підстави залучення Учасником документів на сімох працівників іншого суб’єкта господарювання (Перевізник та Зберігач), якій не є учасником торгів, без наявності трудових відносин між учасником та працівниками, з метою підтвердження своєї відповідності такому критерію у тендерної пропозиції на підставі абзацу другого пункту 3 статті 16 Закону? Договір на надання послуг з перевезення та зберігання між учасником та іншим суб’єктом господарювання, який не є учасником торгів, не є правової підставою залучення документів їх працівників при закупівлі товару згідно абзацу другому пункту 3 статті 16 Закону. 2. чи обов’язково мають бути документально оформлені трудові відносини між Учасником торгів та сема працівниками, які будуть залучені їм з метою підтвердження своїх кваліфікаційних вимог у тендерній пропозиції від іншого суб’єкта господарювання (Перевізник та Зберігач), якій не є учасником торгів, на підставі трудового договору або цивільно- правового договору або сумісництва? Чи ні обов’язково? У своїй відповіді у цих двох питаннях посилатися тільки на абзац другий пункт 3 статті 16 Закону, який регулює правові підставі залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання та їх документів для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідь: Відповідно до п. 2 п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасника мають надати: інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників. Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних і окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Для підтвердження інформації зазначеній в таблиці надаються наступні документи: сканкопія наказу/ сканкопія трудової книжки/ сканкопія трудового договору/ сканкопія штатного розкладу/ або інший документ, який підтверджує наявність працівників в Учасника. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця. Головним принципом Закону України «Про публічні закупівлі» визначеним статтею 5, є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації має керуватися даним принципом та створювати умови для участі в процедурі закупівлі широкому колу потенційних учасників. Відповідно до абзацу 6 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону України 922 передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Загальні правила укладення договору перевезення вантажу закріплені у ст. 909 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та ч. 1 ст. 307 Господарського кодексу України (далі- ГК України), а правила укладання договору зберігання закріплені в ст. 936 ЦК України. Отже правові підстави залучення учасником документів на працівників іншого суб’єкта господарювання Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, Цивільний та Господарський кодекси України. За умовами тендерної документації для підтвердження інформації щодо наявності працівників у складі тендерної пропозиції надаються наступні документи: сканкопія наказу/ сканкопія трудової книжки/ сканкопія трудового договору/ сканкопія штатного розкладу/ або інший документ, який підтверджує наявність працівників в Учасника. У разі якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця Таким чином Учасник обов’язково має підтвердити наявність саме трудових відносин з працівниками, які залучаються для обігу предмету закупівлі. У разі залучення працівників інших суб’єктів господарювання у складі тендерної пропозиції Учасника мають бути надані документи, які підтверджують господарські відносини Учасника та суб’єкта господарювання. З огляду на викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Дата відповіді: 23.02.2024 17:15
Відповідь надана

Про визначення інформації у кваліфікаційних вимогах про акти виконаних робіт по дезінфекції за останні три місяці

Номер: c4c2443409c64a8f866125056bf3d44c
Дата опублікування: 21.02.2024 07:08
Опис: Інформація визначена у розділі 6 тендерної документації не регулюється ст. 16 Закону, оскі-льки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв викладених у цій статті. На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення: 1. яким чином акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій можуть підтвердить факт періодичності здійснення дезінфекції транспортних засобів? 2. яким чином вимога про акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів за останні два місяця впливає на якість предмету закупівлі — товар? 3. яким законодавством регламентований термін два місяці по актам виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів? Відповідь надати з посиланням на діюче законодавство, вказати пункт, статтю, та інше, тобто де прописана інформація про обов’язковість наявності актив виконаних робіт з дезінфекції за два останніх місяці. Відповідь надати по кожному пункту окремо.
Відповідь: Частиною 3 статті 22 Закону України 922 передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати: - документ, що підтверджує проведення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту, зазначеного в інформаційній довідці на вимогу пп. а п. 1 ч. 5 даного розділу ТД (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції). Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції; - акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту, зазначеного в інформаційній довідці на вимогу пп. а п. 1 ч. 5 даного розділу ТД, за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на десять днів). Статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон 771) встановлені транспортні гігієнічні вимоги до транспортних засобів: «Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам: 1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію; 2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів; 3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням; 4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для харчових продуктів"; 5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення». Згідно пункту 1.7 наказу Мінагрополітики та продовольства України від 01.10.2012 року №590, зареєстрованого в Мінюсті України 09.10.20112 року за №1704/22016 «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів» ці Вимоги є обов’язковими для виконання операторами ринку з виробництва та/або обігу харчових продуктів. Однією з програм-передумов провадження системи НАССР, є обов’язкове запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції. А відповідно до пункту 2.9.6 цих Вимог, оператор ринку зобов’язаний надати докази того, що всі процедури прибирання, миття та дезінфекції здійснюються з відповідною частотою і є ефективними (візуальний огляд, лабораторний моніторинг). Так, дезінфекцію транспортних засобів слід проводити регулярно, щоб уникнути розмноження небезпечних мікроорганізмів і бактерій - збудників інфекцій. Вона дозволяє швидко позбутися від шкідників, бруду, пилу і дотримуватися санітарних норм безпечного перевезення вантажів. Акт виконаних робіт – це первинний документ, який підтверджує виконання робіт (надання послуг), складається у двох примірниках, по одному для кожної зі сторін та підписується обома сторонами. Таким чином надання актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні три місяці до дати подання тендерних пропозицій підтверджують, що дезінфекція транспортних засобів дійсно проводилась на протязі цих останніх трьох місяців. Вимога Замовника про дезінфекцію спеціалізованого автотранспорту та надання актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, за останні три місяці до дати подання тендерних пропозицій суттєво впливає на якість товару, який закуповується. Адже наявність в оточенні товарів, які транспортуються, бактерій призводить до їх безповоротного псування, і як наслідок до заборони використання таких продуктів під час приготування їжі. Чинним законодавством України передбачено, що дезінфекція транспортних засобів здійснюється з відповідною частотою і має бути ефективною, але не встановлено періодичність проведення такої дезінфекції. Тобто Замовник при встановленні вимоги щодо надання актів виконаних робіт за останніх три місяці до дати подання тендерних пропозицій, керувався загально-дозвільним принципом правового регулювання «Дозволено все, що прямо не заборонено законом». При цьому як зазначалося вище, частиною 3 статті 22 Закону України 922 передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже при встановленні вимоги щодо надання актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні три місяці до дати подання тендерних пропозицій Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказом Мінагрополітики та продовольства України від 01.10.2012 року №590, зареєстрованого в Мінюсті України 09.10.20112 року за №1704/22016 «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів».
Дата відповіді: 23.02.2024 12:51
Відповідь надана

Про предмет закупівлі

Номер: 2751d3aca6bd4a92a2f27be0b832b715
Дата опублікування: 21.02.2024 06:56
Опис: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення, який предмет закупівлі: товари або роботи або послуги?
Відповідь: Замовник розмістив в електронній системі закупівель тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару код ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо (Яловичина заморожена без кісток; свинина заморожена на кістці; печінка яловича заморожена; сало; тушки курчат-бройлерів заморожені; філе курчат-бройлерів заморожене; четвертина задня курчат-бройлерів заморожена; печінка курчат-бройлерів заморожена). Таким чином предметом закупівлі є Товар.
Дата відповіді: 23.02.2024 12:50