-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку)
Завершена
465 408.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 654.08 UAH
мін. крок: 1% або 4 654.08 UAH
Період уточнення:
16.02.2024 18:57 - 21.02.2024 00:00
Відповідь надана
Необгрунтовані вимоги Замовника
Номер:
51fe414f9b4a4745af6bec78f12aed08
Дата опублікування:
20.02.2024 22:35
Опис:
Назва предмета закупівлі - Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання. Запитання на підставі якого Закону України (стаття Закону) Замовник вимагає від Учасника надати в складі пропозиції Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р., роботодавці, незалежно від форми власності їх підприємства, в разі виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зобов'язані оформити декларацію відповідності МТБ вимогам охорони праці.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання 4-х поверхової будівлі, якою передбачено послугу миття вікон приміщень загального користування (сходових прогонів), 2 рази на рік, тобто роботу на висоті та використання мийного апарату високого тиску.
Отже, відповідно до норм чинного законодавства, для виконання робіт підвищеної небезпеки та використання устаткування підвищеної небезпеки (апарату високого тиску), учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Дата відповіді:
23.02.2024 18:53
Відповідь надана
Необгрунтовані вимоги Замовника
Номер:
06eb173bbe464662b8be31f83dbcacd6
Дата опублікування:
20.02.2024 22:25
Опис:
Назва предмета закупівлі Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання. Питання - на підставі якого Закону України (стаття Закону) Замовник вимагає від Учасниника надати в складі пропозиції Сканкопію сертифіката на систему менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці стосовно загального прибирання будинків/іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об'єктів/інших видів діяльності із прибирання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування».
Відповідь:
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, згідно з частиною 5 статті 23 Закону, визначено, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікат ISO, зокрема сертифікат на систему менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці, який підтверджує, що система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці стосовно загального прибирання будинків/іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об'єктів/інших видів діяльності із прибирання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування». (Замовник у вимогах тендерної документації не вимагає різні сертифікати ISO, які є взаємозамінними)
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління охорони здоров’я та безпеки праці учасника вимогам ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 підтверджує, що організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я. Упровадження системи управління охороною здоров’я і безпекою праці дає змогу учаснику керувати ризиками у сфері охорони здоров’я і поліпшувати її показники.
Таким чином, вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Дата відповіді:
23.02.2024 18:27
Відповідь надана
Необгрунтована вимога
Номер:
a47574156b154632a35d763da6fa6809
Дата опублікування:
20.02.2024 22:20
Опис:
Назва предмета закупівлі Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання. Запитання - на підставі якого Закону України (стаття Закону) Замовник вимага від Уасника надати в складі пропозиції Сканкопію сертифіката на систему екологічного менеджменту, який підтверджує, що система екологічного менеджменту стосовно загального прибирання будинків/іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об'єктів/інших видів діяльності із прибирання, які здійснює Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 або ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».
Відповідь:
Згідно з нормами частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Керуючись нормами пункту 3 та пункту 4 частини 2 статті 22 та нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою забезпечення отримання якісних послуг, замовник включив до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій сертифікату ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) в якості підтвердження того факту, що учасники будуть дотримуватися екологічної безпеки та захист довкілля.
Впровадження системи екологічного менеджменту має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому згідно пункту 1 стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в любій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності.
Отримання сертифікату про відповідність ISO 14001 не є обов’язковим при здійсненні господарської діяльності суб’єктами господарювання, але його наявність дозволить переконатися, що учасник дотримується екологічної безпеки та захисту довкілля.
Слід зазначити, що вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України.
Дата відповіді:
23.02.2024 17:58
Відповідь надана
Необгрунтована вимога Замовника
Номер:
00ec056921004b2dbad92a15426b0fe3
Дата опублікування:
20.02.2024 22:13
Опис:
Предмет закупівлі є Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання, на підставі якої статті, якого Закону України Замовник вимагає від Учасника надати в складі пропозиції Сертифікат на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно загального прибирання будинків/іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об'єктів/інших видів діяльності із прибирання, які здійснює Учасник відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 Quality management systems - Requirements.
Відповідь:
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) підтверджує, що система менеджменту учасника відповідає певним правилам та гарантує якісне виконання своїх зобов’язань щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності.
Слід зазначити, що вимоги Замовника про надання сертифікатів відповідності є такими, що відповідають положенням чинного законодавства. Зазначені твердження також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз в ід 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c).
Вимога тендерної документації щодо надання сертифікатів ISO встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, і відповідає положенню частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
23.02.2024 17:41
Відповідь надана
Усунення порушень в тендерній документації
Номер:
233bb0e4376345869964c58ef7f26b37
Дата опублікування:
20.02.2024 22:04
Опис:
Предмет закупівлі є -Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання, дана послуга не передбачає надання послуг дезинфекції, тому керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), п.1 розділу 2 цієї тендерної дкументації ВИМАГАЮ усунути порушення в тендерній документації які вимагають від Учасника мати в штаті або за договором ЦПХ працівника учасника, який буде надавати послуги з дезінфекції (дезінфектор) та надати в складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів:
- довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України;
- медичну книжку/довідку про проходження медичного огляду працівника який є придатним до роботи дезінфектором;
- посвідчення про проходження навчання з охорони праці та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг.
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником встановлено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, дезінфектора не менше 1 особи.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання приміщення, в якій передбачено послугу проведення дезінсекції (знищення і запобігання розмноженню шкідливих комах), дератизації і дезодорації (знищення щурів, мишей і польових гризунів-шкідників) отруйними хімічними речовинами вручну - 2 рази на рік. Враховуючи, що послуги повинні бути виконані в службових приміщеннях, де перебуває персонал, Замовник передбачив щоб ці заходи здійснювалися кваліфікованим фахівцем – дезінфектором, професійність якого повинна бути підтверджена документами зазначеними в тендерній документації.
Дата відповіді:
23.02.2024 17:04
Відповідь надана
Усунення порушень в тендерній документації
Номер:
1e4305b3a6294a6f803962672d889895
Дата опублікування:
20.02.2024 21:49
Опис:
Шановний Замовнику послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання-згідно діючого законодавства України не передбачають надання послуг верхолаза.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), п.1 роздділ 2 цієї тендерної документації ВИМАГАЮ усунути порушення в тендерній документації які полягають у незаконній вимозі від Учасника мати в штаті або за договором цивільно правового характеру працівника для надання верхолазних послуг, для чого Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- посвідчення (свідоцтво) про проходження навчання на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів, або верхолазних робіт з використанням спеціальних страхувальних засобів або інший документ, який дає право виконувати роботи на висоті
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником зазначено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, верхолаза не менше 1 особи.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання 4-х поверхової будівлі, якою передбачено послугу миття вікон приміщень загального користування (сходових прогонів) ззовні, 2 рази на рік, тобто роботу на висоті, що вимагає обов’язкової наявності працівника відповідної кваліфікації та документами, що дають право виконувати роботи на висоті.
Дата відповіді:
23.02.2024 16:50
Відповідь надана
Необгрунтовані вимоги Замовника
Номер:
5bdc6b3251a4458d9615ee4682b7dacd
Дата опублікування:
20.02.2024 20:56
Опис:
В тендерній дкументації предмет закупівлі є: Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Питання: на підставі якого Закону Замовник вимагає від Учасника наявність працівника за спеціальністью -верхолаз з усіма підтверджуючими документами?
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником зазначено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, верхолаза не менше 1 особи.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання 4-х поверхової будівлі, якою передбачено послугу миття вікон приміщень загального користування (сходових прогонів) ззовні, 2 рази на рік, тобто роботу на висоті, що вимагає обов’язкової наявності працівника відповідної кваліфікації з документами, що дають право виконувати роботи на висоті.
Дата відповіді:
23.02.2024 16:49
Відповідь надана
Необгрунтовані вимоги Замовника до матеріально-технічної бази Учасника
Номер:
521b72100e474ac282e98f22ea736dfd
Дата опублікування:
19.02.2024 22:37
Опис:
Предмет закупівлі згідно тендерної документації є:Послуги з прибирання приміщення (адмінбудинку) за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання загальною площею 1500 м2
в додатку №1 до тендерної дкументації Замовник вимагає від Учасника
Обов’язковою є наявність:
Перелік необхідної матеріально – технічної бази
№ з/п Найменування
1. пилососи для сухого прибирання не менш ніж 3 од.
2. миючі пилососи не менш ніж 2 од.
3. апарат високого тиску не менш 1 од.
В звязку з чим прошу Замовника
1. Надати інформацію про кількість та загальну площу килимового покриття, що знаходиться в офісі, а також розрахунок з якого Замовник вимагає від Учасника наявність 5-ти пилососів (з посиланням на нормативну базу, яка є обовязковою для Учасників)
2.Надати інформацію де Учасник планує використання апарату високого тиску при отриманні від Виконавця послуги з прибирання приміщень (адмінбудинку) з (посиланням на нормативну базу та законодавство України)
Також Замовник вимагає від Учасника "Документальне підтвердження наявності у власності або право користування та/або оренда транспорту для оперативного реагування на нештатні ситуації:
-свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу чи копію договору оренди, користування транспортним засобом (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення)"
В звязку з чим прошу надати інформацію:
3.Яким Законом України працівники (прибиральниці) віднесені до категорії ОПЕРАТИВНІ СЛУЖБИ. і яким Законом передбачана їх доставка до місця надання послуг службовим транспортом.
Відповідь:
1. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником встановлено умови підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема наявності пилососів для сухого прибирання, не менш ніж 3 одиниці та миючі пилососи не менш ніж 2 одиниці.
Згідно з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку № 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є прибирання приміщення, а саме 1, 2, та 3-й поверхи загальною площею 1500 м2, що буде здійснюватися, не менше ніж 3 (трьома) працівниками (прибиральниками). При цьому 2 працівники (прибиральниці) надаватимуть послуги з 09:00 до 12:00, а 1 працівник з (прибиральниця) з 09:00 до 18:00.
Відповідно до умов тендерної документації, надавач послуг повинен забезпечити щоденне прибирання підлоги в кабінетах, службових приміщеннях загального користування (холи, коридори, сходини, тамбура, вестибюлі, та ін.), прибирання підлоги після проведення ремонтних робіт та під час усунення наслідків аварій.
Враховуючи вищезазначене, учасник повинен мати можливість забезпечити пилососами всіх працівників для одночасного виконання завдання відповідно до технічних характеристик закупівлі.
Також, в службових приміщеннях загального користування наявні килими, які потребують регулярного вологого прибирання.
2. Відповідно до частини 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеною в Додатку №2, Замовником передбачена послуга миття вікон, та прибирання після проведення ремонтних робіт та під час усунення наслідків аварій, що передбачає використання мийного апарату високого тиску.
3. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником встановлено умову підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема наявності у власності або право користування та/або оренда транспорту для оперативного реагування на нештатні ситуації.
Враховуючи графік роботи працівників, а саме, 2 працівники (прибиральниці) надаватимуть послуги з 09:00 до 12:00, а 1 працівник з (прибиральниця) з 09:00 до 18:00. У випадку виникнення аварійних (нештатних) ситуацій, надавач послуг повинен мати можливість забезпечити доїзд до об’єкту прибирання працівника.
Дата відповіді:
22.02.2024 17:06