• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля (картопля)

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

405 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 025.00 UAH
Період уточнення: 16.02.2024 15:17 - 21.02.2024 00:00
Відповідь надана

питання щодо вимог тендерної документації

Номер: d7087dc7e5f448d9913359d9feed01e8
Дата опублікування: 20.02.2024 22:14
Опис: тендерною документацією від учасника вимагається надати: -акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08.08.23р., яким підтверджується дотримання учасником (оператором ринку) вимог нормативно-правових актів діючого законодавства та без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, виданий компетентним органом не раніше 2024 року. Вказаний акт повинен бути виданий щодо інспектування (обстеження) потужностей зазначених Учасником у довідці про наявність складських приміщень (таблиця 1) та транспортних засобів (таблиця 2), а саме проведення інспектування (обстеження) складських приміщень, задіяних у зберіганні продуктів харчування, та транспортних засобів, які будуть залучатися учасником для перевезення продуктів харчування; -акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.19р., яким підтверджується дотримання оператором ринку вимог нормативно-правових актів та без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства, виданий компетентним органом не раніше 2023р. Вказаний акт повинен бути виданий щодо інспектування (обстеження) потужностей зазначених Учасником у довідці про наявність складських приміщень (таблиця 1) та транспортних засобів (таблиця 2), а саме проведення інспектування (обстеження) складських приміщень, задіяних у зберіганні продуктів харчування, та транспортних засобів, які будуть залучатися учасником для перевезення продуктів харчування. Зрозуміло, що вказані заходи державного контролю (інспектування та аудиту) проводяться органом державного контролю без повідомлення/або з повідомленням (попередженням) оператора ринку та у порядку, встановленому законом та підзаконними нормативними актами, відповідно до затверджених графіків. Питання: -на підставі яких норм права (вказати конкретну норму закону, постанови КМУ, тощо) учасник зобов'язаний мати зазначені вище витребовувані вами аткти, ще й додатково з терміном їх складання у 2023-2024 роках? (акти 2022-2023 років, відповідно, вважаються вами простроченими?). -яка норма права (вказати конкретну норму закону, постанови КМУ, тощо) зобов'язує учасника вимагати у орагана державного контролю провести відносно себе заходи державного контролю (інспектування та аудиту)? (може це відповідно до законодавства є абсолютно добровільним?). -чи відомі вам строки, встановлені законом, проведення заходів державного контролю (інспектування та аудиту)? і яким чином в ці строки можливо вкластися, з урахуванням строку встановленого вами на подання тендерної пропозиції? (може вами застосовано тотальну дискримінацію, розберемось згодом).
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, пунктом 55 частини 1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено поняття оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів, і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок. Також, згідно приписів статей 20 та 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють. Оператори ринку зобов’язані: забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу; розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів; забезпечувати виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо окремих показників якості. Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. З урахуванням того, що предметом закупівлі є продукти, які закуповуються для харчування пацієнтів лікарні (найбільш вразливої категорії споживачів), замовник повинен впевнитися та отримати додаткові гарантії, що оператор ринку (учасник) є надійним, дотримується законодавства про харчові продукти, виконує всі передбачені законодавством заходи щодо дотримання вимог санітарного законодавства про харчові продукти, та впровадив і дотримується постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Зокрема, таким підтвердженням для замовника є надання учасниками акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08.08.23р. та акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.19р., якими й підтверджується, що потужності оператора ринку (учасника) пов’язані з обігом продуктів харчування, зокрема складські приміщення для зберігання та транспортні засоби для їх перевезення, відповідають законодавству про харчові продукти, відповідають вимогам щодо гігієни, а також підтверджують впровадження та дотримання оператором ринку постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №5 від 03.01.23р. «Про затвердження Переліку підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану» до переліку підстав, зокрема, відноситься: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Відповідно до частини 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» однією з підстав для здійснення позапланових заходів є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Частиною 4 цієї ж статті Закону передбачено, що строк здійснення позапланового заходу щодо суб’єктів малого підприємництва не може перевищувати двох робочих днів.
Дата відповіді: 23.02.2024 14:07