-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Голинського ліцею на вул. Коновальця, 13 в с. Голинь Калуської МТГ Івано-Франківської області (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1, ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.Закупівля за кошти місцевого бюджету
Завершена
5 846 192.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період уточнення:
16.02.2024 13:44 - 22.02.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінація вимоги щодо фінансової спроможності
Номер:
7ed82b0a2b2347178fba4bf41b3a2a07
Дата опублікування:
21.02.2024 19:29
Опис:
Шановний замовнику!
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Вами як Замовником в особі уповноваженої особи Шеремета А.В. було оголошено закупівлю ID UA-2024-02-16-006917-a на «Капітальний ремонт покрівлі Голинського ліцею на вул. Коновальця, 13 в с. Голинь Калуської МТГ Івано-Франківської області (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)».
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Вами у п. 4.2 Розділу І. ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ Додатку 1, що обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік має бути не менше ніж 5,8 млн. грн. про що учасник подає відповідні документи (баланс, звіт, декларації тощо).
Ви як замовник, коли встановлюєте таку вимогу про відповідність фінансових показників учасника конкретним значенням, які не передбачає закон, порушуєте законодавство про публічні закупівлі. Дана вимога — дискримінаційна й така, що створюють нерівні умови для участі в цій процедурі закупівлі.
Також хочемо акцентувати на тому, що Ваші дії обмежують можливість участі та перемоги у закупівлі велику кількість підприємств в тому числі і наше товариство, діяльність яких відповідає предмету закіпівлі. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише учасники, які мають обсяг річного доходу не менше ніж 5,8 млн. грн. У разі встановлення таких вимог, просимо надати належні їх обґрунтування, ніяк не зрозуміло чому ця вимога не стоїть з показниками в 5846192,40 грн. чи з показниками 5000000,00 і т.д. Наприклад наше Товариство за 2023 рік отримало річний дохід близько 2 млн. і це виключно спричинено відомою ситуацією в країні, і це не від нас залежить! Наше підприємство працює 19 років на ринку будівництва і має достатній досвід у виконанні робіт будівельного характеру, але завдяки таким вимогам обмежена у прийняття участі.
Таким чином Ви як замовник не обґрунтували у ТД потребу застосувати до учасників таку вимогу, а зазначили про дискримінаційний характер такої вимоги.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до ТД.
Відповідь:
Відповідно до ч.3 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" "3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі". Замовник дотримався зазначеної норми Закону.
Дата відповіді:
22.02.2024 13:40
Відповідь надана
131 від 09.02.24
Номер:
f7dfec9ebbe54ee6bc925ef91a07a65c
Дата опублікування:
21.02.2024 16:02
Опис:
Шановний замовнику 09.02.2024 року затверджені зміни за номером 131, внесіть, будь ласка, відповідні зміни до тендерної документації, задля уникнення в майбутньому зауважень від ДАСУ та інших контролюючих органів
Відповідь:
Доброго дня! В новій редакції тендерної документації враховано зміни від 09.02.2024р.
Дата відповіді:
22.02.2024 13:38
Відповідь надана
щодо дискримінаційної умови щодо виконання аналогічного договору за 2022 або 2023 р.
Номер:
84c848ed466945eb9e1100d545b9b594
Дата опублікування:
16.02.2024 16:31
Опис:
шановний Замовнику! Умова ТД "Виконання аналогічного договору** про виконання робіт з капітального ремонту даху/покрівлі або реконструкції даху/покрівлі або будівництва або добудови будівель* або реконструкції будівель* або капітального ремонту будівель Замовникам державної або комунальної форми власності за 2022 рік або 2023 рік " є дискримінаційною до учасників, які мають досвід роботи та укладені договори раніше 2022 року. Просимо внести зміни у ТД та передбачити можливість надання документів, що підтверджують досвід учасників за попередні 5 років або більше.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію для збільшення кількості учасників.
Дата відповіді:
19.02.2024 16:04