-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо (Чверть куряча заморожена (ДК 021:2015 – 15112130-6 Курятина)
більш детально викладено у тендерній документації
Завершена
253 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 266.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 266.00 UAH
Період уточнення:
15.02.2024 14:49 - 20.02.2024 00:00
Відповідь надана
Про відсутність вимоги про медичні довідки у проєкти договору
Номер:
990ac2b4743f4e25bbb2617268205318
Дата опублікування:
19.02.2024 12:21
Опис:
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» документації прошу надати наступні роз’яснення:
1. чому вимога яка викладена у пункті 2.3. Додатку 1 до тендерної документації про наявність у Учасника медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів відсутня у проєкті договору, тоді як вимога про особову медичну книжку є у п. 4.6. проекту договору?
Відповідь:
Медична довідка щодо придатності керування транспортним засобам містить особисті дані про самого водія (Прізвище, ім’я, по-батькові, дата та місце народження, місце проживання, групу крові, резус-фактор), тоді як особиста медична книжка крім особистих даних, містить дані про суб’єкта господарювання, протипоказання, відсутні для виконання обов’язків певних професій та характеру виконуваних робіт, дату проведення та дату наступного медичного огляду, що є суттєвим при виконанні умов договору на постачання продуктів харчування та додержання вимог законодавства України щодо безпечності та якості харчових продуктів.
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону
Дата відповіді:
20.02.2024 15:32
Відповідь надана
Про медичні довідки щодо керування для виконання робит
Номер:
2898143a340a4d6b8d7bf93493fa03a0
Дата опублікування:
19.02.2024 12:07
Опис:
У пункті 2.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає обов’язкову наявність у Учасника медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами).
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» документації прошу надати наступні роз’яснення:
1. про виконання яких робот йде мова, якщо торги проводяться на закупівлю товару та згідно пункту 4.5. Додатку 6 до тендерної документації проєкту договору - Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок, тобто право власності на товар переходить у момент його передачі на складі Замовника?
Відповідь:
Пунктом 4.5. розділу 4 «Умови поставки товару» Проекту договору (Додаток 6 до ТД) передбачено «Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок».
У відповідності до п.п.2 п.2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” кваліфікаційним критерієм вибрано «наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». П.п. 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до ТД визначено мінімальний перелік працівників, які залучаються для обігу предмету закупівлі, в т.ч. водії автотранспортних засобів.
Наявність водіїв автотранспортних засобів, які мають необхідні документи та дозволи, є підтвердженням спроможності учасника виконати умови договору.
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Дата відповіді:
20.02.2024 13:48
Відповідь надана
Про медичні довідки щодо керування
Номер:
aa7744f7d5b14a55b733344f3f723d2d
Дата опублікування:
19.02.2024 11:50
Опис:
У пункті 2.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає обов’язкову наявність у Учасника медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами).
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» документації прошу надати наступні роз’яснення:
1. про правові підстави залучення Учасником документів для виконання робіт з перевезення вантажів - медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв на підставі статті 16 Закону?
Відповідь:
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Пункт 1 статті 16 Закону передбачає «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». Пунктом 2 ст. 16 Закону передбачено, що «замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Необхідність наявності медичної довідки щодо придатності до керування транспортними засобами передбачено Положенням про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», яке затверджено Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р..
Дата відповіді:
20.02.2024 13:13
Відповідь надана
Про правові підставі до залучення Учасником документів інших суб’єктів господарювання
Номер:
3f3c4663df334841ac2cd180a08e570c
Дата опублікування:
18.02.2024 14:07
Опис:
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а також пункту 1.4. Додатку 1 тендерної документації прошу надати наступні роз’яснення:
1. про правові підстави залучення Учасником документів іншого суб’єкта господарювання (Перевізник та Зберігач), якій не є учасником торгів на підставі договору про надання послуг з перевезення та зберігання між учасником та іншим суб’єктом господарювання, який не є учасником торгів, з метою підтвердження своєї відповідності такому критерію у тендерної пропозиції на підставі абзацу другого пункту 3 статті 16 Закону, а саме:
1) Наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів.
2) Документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів: свідоцтво про право власності/витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності/договір оренди (суборенди) приміщення тощо.
3) Довідка в довільній формі щодо переліку обладнання, інвентарю, спецодягу та дезінфекційних засобів, які використовуються під час проведення дезінфекційної обробки транспортних засобів. Для підтвердження наявності дезінфекційних засобів учасник надає наступні документи: договір купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або акти-прийому передач тощо.
Відповідь:
Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 регламентуються відносини між операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів. У відповідності до п.55 ст.1 Закону оператор ринку харчових продуктів – суб’єкт господарювання в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється реалізація та/або оббіг харчових продуктів і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавство про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
У разі відсутності у Учасника власних потужностей (доставка та зберігання) він може у відповідності до абзацу третього п.2.5. Додатка № 1 до ТД, залучати інших суб’єктів господарювання, які давши згоду на участь у постачанні продуктів харчування за даною закупівлею, стають оператором ринку, отже повинні відповідати кваліфікаційним критеріям.
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Дата відповіді:
19.02.2024 16:52
Відповідь надана
Про правові підставі до залучення Учасником документів інших суб’єктів господарювання
Номер:
5b327a861daf479c988a9917ab3a0712
Дата опублікування:
18.02.2024 13:55
Опис:
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а також підпункту 4) пункту 1.4. Додатку 1 тендерної документації прошу надати наступні роз’яснення:
1. про правові підстави залучення Учасником документів іншого суб’єкта господарювання (Перевізник та Зберігач), якій не є учасником торгів, а саме:
-свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників
-або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію транспорту, до проведення дезінфекційних робіт
з метою підтвердження своєї відповідності такому критерію у тендерної пропозиції на підставі абзацу другого пункту 3 статті 16 Закону? Договір на надання послуг з перевезення та зберігання між учасником та іншим суб’єктом господарювання, який не є учасником торгів, не є правової підставою залучення документів про спроможності інших суб’єктів господарювання при проведенні закупівлі товару згідно абзацу другому пункту 3 статті 16 Закону. Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» також в даному випадку не є правовій підставою для залучення цієї вимоги, оскільки вона не відноситься до кваліфікаційних критеріїв викладених у статті 16 Закону.
Відповідь:
Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 регламентуються відносини між операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів. У відповідності до п.55 ст.1 Закону оператор ринку харчових продуктів – суб’єкт господарювання в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється реалізація та/або оббіг харчових продуктів і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавство про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
У разі відсутності у Учасника власних потужностей (доставка та зберігання) він може у відповідності до абзацу третього п.2.5. Додатка № 1 до ТД, залучати інших суб’єктів господарювання, які давши згоду на участь у постачанні продуктів харчування за даною закупівлею, стають оператором ринку, отже повинні відповідати кваліфікаційним критеріям.
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Дата відповіді:
19.02.2024 16:50
Відповідь надана
Про трудові відносини між учасником торгів та працівниками, які будуть залучені їм іншим суб’єктом господарювання, якій не є учасником торгів
Номер:
d9f6e08249b24ffdaff25b2c0817946e
Дата опублікування:
18.02.2024 11:25
Опис:
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі», та розділу 2 додатку 1 тендерної документації прошу надати наступні роз’яснення:
1. про правові підстави залучення Учасником документів на сімох працівників іншого суб’єкта господарювання (Перевізник та Зберігач), якій не є учасником торгів, без наявності трудових відносин між учасником та працівниками, з метою підтвердження своєї відповідності такому критерію у тендерної пропозиції на підставі абзацу другого пункту 3 статті 16 Закону? Договір на надання послуг з перевезення та зберігання між учасником та іншим суб’єктом господарювання, який не є учасником торгів, не є правової підставою залучення документів їх працівників при закупівлі товару згідно абзацу другому пункту 3 статті 16 Закону.
2. чи обов’язково мають бути документально оформлені трудові відносини між Учасником торгів та сема працівниками, які будуть залучені їм з метою підтвердження своїх кваліфікаційних вимог у тендерній пропозиції від іншого суб’єкта господарювання (Перевізник та Зберігач), якій не є учасником торгів, на підставі трудового договору або цивільно- правового договору або сумісництва? Чи ні обов’язково?
У своїй відповіді у цих двох питаннях посилатися тільки на абзац другий пункт 3 статті 16 Закону, який регулює правові підставі залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання та їх документів для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідь:
1.Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 регламентуються відносини між операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів. У відповідності до п.55 ст.1 Закону оператор ринку харчових продуктів – суб’єкт господарювання в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється реалізація та/або оббіг харчових продуктів і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавство про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
У разі відсутності у Учасника власних потужностей (доставка та зберігання) він може у відповідності до абзацу третього п.2.5. Додатка № 1 до ТД, залучати інших суб’єктів господарювання, які давши згоду на участь у постачанні продуктів харчування за даною закупівлею, стають оператором ринку, отже повинні відповідати кваліфікаційним критеріям.
2. Обов’язково, оскільки, трудові відносини в Україні регламентуються Кодексом законів про працю, договірні відносини - Цивільним кодексом.
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Дата відповіді:
19.02.2024 16:47
Відповідь надана
Про визначення інформації у кваліфікаційних вимогах про акти виконаних робіт по дезінфекції за останні два місяці
Номер:
14b9bddbcb7a4806a835ec75cfa8a253
Дата опублікування:
17.02.2024 21:36
Опис:
Інформація визначена у пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв викладених у цій статті.
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення:
1. яким чином акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій можуть підтвердить факт періодичності здійснення дезінфекції транспортних засобів?
2. яким чином вимога про акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів за останні два місяця впливає на якість предмету закупівлі — товар?
3. яким законодавством регламентований термін два місяці по актам виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів? Відповідь надати з посиланням на діюче законодавство, вказати пункт, статтю, та інше, тобто де прописана інформація про обов’язковість наявності актив виконаних робіт з дезінфекції за два останніх місяці.
Відповідь надати по кожному пункту окремо.
Відповідь:
Пункт.1.4. Додатку №1 є складовою п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально технічної бази та технологій».
1. Згідно рекомендацій центрів контролю та профілактики хвороб МОЗУ санітарна обробка (дезінфекція) транспортних засобів, що перевозять харчові продукти повинно проводитися по мірі необхідності, але не рідше 1 раз на місяць, тобто надані Учасником акти виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів за останні два місяці підтвердять періодичність здійснення дезінфекції;
2. Проведення дезінфекції при транспортуванні продуктів харчування є захистом від особливо небезпечних мікроорганізмів, патогенної мікрофлори та інших збудників інфекційних захворювань, крім того наявність в оточенні бактерій призводить до їх безповоротного псування;
3. Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Дата відповіді:
19.02.2024 15:48
Відповідь надана
Про визначення інформації у кваліфікаційних вимогах яка не регулюється статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:
6d65be3245de41339631c055f1aa3842
Дата опублікування:
17.02.2024 20:29
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що інформація визначена у пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв викладених у цій статті.
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення про правові підстави залучення цієї вимоги у кваліфікаційних критеріях тендерної документації з посиланням на пункт 2 статті 16 Закону Україні «Про публічні закупівлі»?
Відповідь:
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
У відповідності до п. 1 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. П.п.1 п.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 – оператор ринку зобов’язан забезпечити дотримання вимог Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу (п.п.1 ст.20), в т.ч. до транспортних засобів (ст.44), а саме п.п.1 п.1 ст.44 «транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію».
Дата відповіді:
19.02.2024 15:19
Відповідь надана
Про предмет закупівлі
Номер:
2d737320ff824206be47a7ccfbb5af81
Дата опублікування:
17.02.2024 19:38
Опис:
Питання 1
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення, який предмет закупівлі: товари або роботи або послуги?
Відповідь:
1. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-02-15-008528-а вид предмету закупівлі – ТОВАРИ.
Дата відповіді:
19.02.2024 11:54