-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
« Поновлення технічної документації із нормативно грошової оцінки земель населених пунктів сіл Четвертинівка, Ілляшівка, Підлісне, Красногірка Гайсинського району Вінницької області (Код ДК021:2015:71340000-3-Комплексні інженерні послуги)»
Завершена
166 667.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 833.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 833.34 UAH
Період уточнення:
15.02.2024 13:44 - 20.02.2024 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
26f04b783c5a4bed9adeb1f3027f69b2
Дата опублікування:
19.02.2024 13:02
Опис:
Доброго дня.
Згідно статті 6 ЗУ «Про оцінку земель» встановлено: «Суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є: фізичні та юридичні особи - розробники документації із землеустрою згідно із Законом України "Про землеустрій" (у частині виконання робіт з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок)».
У свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Отже, просимо виключити фразу у тендерній документації Додатку 1 до тен-дерної документації пункті 2, а саме: « Для учасників–юридичних осіб : не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, які мають необхідні знання та досвід, достатні для виконання договору про закупівлю та підтверджуючі документи про працевлаштування інженерів-землевпорядників. » та викласти у такій редакції:
« Для учасників–юридичних осіб : не менше одного сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою, який має необхідні знання та досвід, достатні для виконання договору про закупівлю та підтверджуючі доку-менти про працевлаштування інженерів-землевпорядників.»
Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний учасник. Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних ресурсів Тростянецької селищної ради, ознайомившись з Вашим запитанням, щодо закупівлі : «Поновлення технічної документації із нормативно грошової оцінки земель населених пунктів сіл Четвертинівка, Ілляшівка, Підлісне, Красногірка Гайсинського району Вінницької області (Код ДК021:2015:71340000-3-Комплексні інженерні послуги)» , ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-15-006841-a, повідомляємо наступне :
У вимогах до тендерної документації відповідно до пункту 2 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації зазначена така вимога: «2. Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про чисельність персоналу :
Для учасників–юридичних осіб : не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, які мають необхідні знання та досвід, достатні для виконання договору про закупівлю та підтверджуючі документи про працевлаштування інженерів-землевпорядників.
Для учасників Фізичних осіб - підприємців, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про землеустрій» (далі-Закон) визначено, що Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Отже, виходячи з вище викладеного Закон не обмежує та не встановлює кількість сертифікованих інженерів-землевпорядників. Але зважаючи на об’ємність робіт та за для того, щоб отримати вчасно та якісно надані послуги, Замовником зазначено не менше 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Від так доцільність внесення змін до Тендерної Документації з додатками відсутня.
Дата відповіді:
20.02.2024 14:50
Відповідь надана
Квалфікаційні критерії
Номер:
1b13dcdf2ac541dab20162c983d44e4a
Дата опублікування:
19.02.2024 12:57
Опис:
Шановний замовнику!
У розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункті 1 наявна вимога надання даного документу:
«Копію сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю». Вимоги до сфери сертифікації: надання інженерних послуг та пов’язаних із ними послуг щодо технічного консультування, код ДКПП згідно ДК016:2010 71.12».
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло учасників даної закупівлі.
Наявність у сертифікату на систему управління якістю не впливає на якість послуги, яка має бути надана за результатами укладеного договору.
Наголошуємо, що акредитація органів з оцінки відповідності здійснюється на добровільних засадах, що визначено статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», та Положенням про Національне агентство з акредитації України, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 13.07.2020 року №1318 (пункт 7).
Крім того, чинне законодавство із землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», необхідного для виготовлення землевпорядної документації. А чинне законодавство згідно ст.26 ЗУ «Про землеустрій» встановлює, що сертифікований інженер-землевпорядник є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Просимо Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний учасник. Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних ресурсів Тростянецької селищної ради, ознайомившись з Вашим запитанням, щодо закупівлі : «Поновлення технічної документації із нормативно грошової оцінки земель населених пунктів сіл Четвертинівка, Ілляшівка, Підлісне, Красногірка Гайсинського району Вінницької області (Код ДК021:2015:71340000-3-Комплексні інженерні послуги)», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-15-006841-a, повідомляємо наступне :
Замовник під час розроблення тендерної документації дотримався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) .
Вимоги до тендерної документації не встановлюють жодних обмежень які можуть дискримінувати потенційних Учасників даної закупівлі та не порушують здійснень Публічних закупівель визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Також згідно з пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) . Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів, Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або його міжнародному стандарту ISO 9001:2015) – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціонує на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перевірив функціонування системи управління якості на підприємстві, та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту. Так, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам: Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Від так доцільність внесення змін до Тендерної Документації з додатками відсутня.
Дата відповіді:
20.02.2024 14:46
Відповідь надана
уточнення вимог
Номер:
5bc2dd4828924b7c9cdc8f19b571ec78
Дата опублікування:
16.02.2024 09:18
Опис:
У Замовника у тендерній документації додатку 1 в пункті 1 абзац 2 зазначена така вимога: "Копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, які чинні протягом строку виконання сторонами умов договору про надання послуг"
Просимо даний абзац видалити та внести зміни, оскільки повірку можуть проходити лише геодезичні прилади та вимірювальна техніка. А при розробці нормативної грошової оцінки не передбачені геодезичні виміри чи будь-які геодезичні прилади, згідно Методики розроблення! у зв'язку з цим дана вимога є НЕАКТУАЛЬНОЮ!!!
Відповідь:
Доброго дня, Шановний учасник. Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та земельних ресурсів Тростянецької селищної ради, ознайомившись з Вашим запитанням, щодо закупівлі : «Поновлення технічної документації із нормативно грошової оцінки земель населених пунктів сіл Четвертинівка, Ілляшівка, Підлісне, Красногірка Гайсинського району Вінницької області (Код ДК021:2015:71340000-3-Комплексні інженерні послуги)» , ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-15-006841-a , повідомляємо наступне :
Замовник під час розроблення тендерної документації дотримався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) .
У вимогах до тендерної документації відповідно до додатку 1 до тендерної документації в пункті 1 зазначена така вимога: «Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника власної чи орендованої матеріально–технічної бази НЕОБХІДНОЇ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ, а саме : Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки : комп’ютерна, обчислювальна, інформаційна та інша техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою. Копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, які чинні протягом строку виконання сторонами умов договору про надання послуг (необхідно надати до кожного засобу вимірювання, що входять до матеріально-технічної бази). (Якщо отримання свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, передбачено законом.) Тому учасник має надати довідку в довільній формі, в якій зазначає перелік матеріально-технічної бази, яка необхідна для виконання договору ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ.
Від так доцільність внесення змін до Тендерної Документації з додатками відсутня.
Дата відповіді:
19.02.2024 09:00