-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Борошно вищого ґатунку; Крупа вівсяна; Крупа гречана; Крупа манна; Рис шліфований; Крупа ячмінна; Пшоно
Завершена
730 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 651.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 651.00 UAH
Період уточнення:
14.02.2024 16:49 - 19.02.2024 00:00
Відповідь надана
Для чого надавати рефрижератори?
Номер:
6c6ceceea2264bc4a61d483d26e88e27
Дата опублікування:
18.02.2024 22:17
Опис:
Замовнику, надайте будь-ласка, Законне обрунтування щодо вашої вимоги: " спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля (не менше одного ".
Звертаємо увагу, що чинними державними стандартами визначено чіткі вимоги щодо приміщення, де зберігаються крупи. Наприклад, у ДСТУ 7697:2015 зазначається, що крупи зберігаються у сухих, добре захищених від атмосферних опадів і вентильованих складах, не заражених шкідниками зерна, з дотриманням санітарних правил, затверджених у встановленому порядку. Крім того, встановлюються вимоги і до транспортних засобів, зокрема вони повинні бути сухі, чисті, без стороннього запаху і не заражені шкідниками хлібних запасів. У цьому контексті виникає питання - для чого рефрижератор для перевезення упакованих КРУП, якщо державними стандартами, затвердженими щодо відповідних видів круп, жодна із цих вимог не передбачена. Очевидно, що вказані вимоги суттєво обмежують доступ до закупівлі потенційних учасників, які володіють приміщеннями і транспортними засобами, які відповідають умовам визначеним у державних стандартах України, проте не відповідають надмірним вимогам тендерної документації. У зв’язку з цим просимо виключити з ТД вказані вище та інші дискримінаційні вимоги щодо даного пункту.
Відповідь:
За розглядом Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.3.5.2. ч.5 Розділу ІІІ ТД визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зокрема, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію:
1.1. Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля (не менше одного);
- складського приміщення для можливості зберігання продукції на території Хмельницького району та/або м. Хмельницького.
1.2. На підтвердження права власності чи користування транспортними засобами зазначеними у довідці учасники подають копії наступних документів:
- для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника) або копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг;
- для складського приміщення: копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди;
Не вважаємо, що вказаний кваліфікаційний критерій порушує права потенційних Учасників, оскільки вони однакові для всіх, окрім того вимогами тендерної документації не визначено, що транспортний засіб обов’язково повинний бути у власності Учасника, а передбачена також можливість орендного користування.
Окрім того, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Дата відповіді:
19.02.2024 15:19
Відповідь надана
Щодо нормативної документації
Номер:
b01450b18cb743b2b85c5c12e356be70
Дата опублікування:
18.02.2024 22:16
Опис:
Шановний Замовнику, у Технічному завданні ви вказуєте таку тезу: «Учасник письмово підтверджує, що товари, які наведені в переліку, мають відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару».
Звертаємо увагу, що нормативна документація – це 1) національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації; 2) стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію (стаття 6 ЗУ «Про стандартизацію»). Тобто, наприклад, Державні стандарти України – є нормативною документацією. Чи вимагає Замовник, щоб Учасники надавали йому чинні ДСТУ (до прикладу ДСТУ 7697:2015 Крупи гречані. Технічні умови) при поставці товару?
Звертаємо увагу, що копії ДСТУ надаються ДП «УкрНДНЦ» на умовах оплатної ліцензії із забороною їх подальшого розповсюдження. Надання Замовнику копій нормативних документів відповідно до номенклатури товару, щодо якого проводиться закупівля, порушуватиме законодавство України.
Прошу усунути цю вимогу.
Відповідь:
Вимогами Додатку 2 тендерної документації не встановлено вимог стосовно підтвердження відповідності вказаному пункту тендерної документації. Вимогами проекту договору визначено «Постачальник зобов'язаний у момент передачі Товару надати в розпорядження Замовнику оригінали або завірені копії документів, що засвідчують відповідність Товару вимогам стандартів або технічних умов відповідно до діючого законодавства України, а також документи що посвідчують якість товару»
Дата відповіді:
19.02.2024 15:18
Відповідь надана
Розмір партій на поставку
Номер:
6c0f63b4fa3642b0af468d2953776e2d
Дата опублікування:
18.02.2024 22:16
Опис:
Шановний Замовнику.. У технічному завданні ви вказуєте що продукція має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника.
Вами не надаються жодні орієнтовні графіки чи плани поставок тому просимо надати орієнтовний розмір таких партій так як це є дуже важливим для прорахунку ціни.
Можете зазначити як поставки відбувалися в попередніх аналогічних закупівлях (періодичність, середні розміри, місця доставки тощо).
Відповідь:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо наступне. У відповідності до п.5.1. Розділу V Проекту договору визначено, що поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника. Заявка формується у відповідності до потреб закладу та від кількості наявних пацієнтів, тому точний графік поставки надати не можемо. Проте, зазвичай поставка відбувається не більше ніж раз на тиждень, чим і обгрунтовується вимога стосовно наявності складського приміщення на території Хмельницької області.
Дата відповіді:
19.02.2024 15:18
Відповідь надана
ISO 14001:2015, 9001:2015, складські приміщення
Номер:
f4004e2bce9b45caaebe4f463a50a99e
Дата опублікування:
18.02.2024 22:15
Опис:
В контексті встановлених Замовником вимог щодо необхідності надання потенційними учасниками ISO 14001:2015, 9001:2015, а також вимог щодо наявності складського приміщення на території Хмельницького району або м. Хмельницького хочемо також уточнити в Замовника чи ознайомлений він із змістом Постанови Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016 року «Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України»? Зокрема, що Державна аудиторська служба також здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі. При цьому, цей контроль не обмежується термінами для подання скарг в межах процедури публічної закупівлі.
Відповідь:
Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Стосовно вказаних Вами положень, зокрема Постанови Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016 року. Хотілося б повідомити Учасника наступне.
Відповідно до вимог п.17 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що орган оскарження - Антимонопольний комітет України (на сьогодні-комісія з розгляду скарг). Порядок подання скарг на умови тендерної документації передбачений у п. 59 Особливостей у відповіності до якого визначено Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі».
Тобто вимогами чинного законодавства Особливостей з врахуванням ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені як орган оскарження так і порядок прийняття ним рішенням стовоно вимог тендерної документації або інших рішень які може оскаржити потенційний Учасник. Ви як учасник торгів не скоритсалися своїм правом та не подали скаргу до органу оскарження, що в свою чергу вказує на не обгрунтованість Ваших тверджень про порушення прав потенційних Учасників у сфері закупівель.
Дата відповіді:
19.02.2024 15:18
Відповідь надана
Обмеження кола учасників
Номер:
45a7252c47754b82b2cb837ec8415195
Дата опублікування:
18.02.2024 22:15
Опис:
Просимо Замовника дати відповідь на питання - чи чітко Замовник розуміє той факт, що надати сертифікати ISO 14001:2015, 9001:2015 про управління якістю по вирощуванню, зернових, бобових і насіння олійних культур може лише той учасник, який сам таке зерно вирощує? І чи розуміє Замовник той факт, що виробник круп, якщо він зерно закуповує, а не вирощує його самостійно, не зможе надати ISO на підтвердження управління якістю по вирощуванню культур?
Тобто, доступ до цієї закупівлі можуть отримати лише ті, хто здійснює сільськогосподарську діяльність по вирощуванні зерна і самостійно це зерно переробляє. Крім того, такому універсальному учаснику необхідно ще й мати склад на території Хмельницького району або міста Хмельницького. Прошу усунути дискримінаційні умови.
Відповідь:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час виробництва або поставки товару. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості товару, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди.
Окрім того хотілося б наголосити, що вимогами тендерної документації передбачена можливість як надання вказаних сертифікатів Учасником так і надання їх виробником товару. Тобто якщо Ви не являєтеся виробником зернових продуктів із яких потім виробляються крупи, то у Вас є можливість надати Сертифікати виробника зернових продуктів у відповідності до вимог Додатку 2 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене ми не вбачаємо за необхідне вносити зміни до ТД із висвітленого Вами питання.
Дата відповіді:
19.02.2024 15:18
Відповідь надана
ДСТУ ISO 14001:2015, 9001:2015
Номер:
edfde61f47324fff894d61ef817002eb
Дата опублікування:
18.02.2024 22:14
Опис:
Шановний Замовнику. Звертаємо увагу, що Вами встановлені дискримінаційні умови в частині визначення вимог щодо необхідності надання потенційним учасникам: 1) копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» запропонованого товару щодо використання системи управління якістю по вирощуванню, зернових, бобових і насіння олійних культур який виданий Виробнику/Учаснику запропонованого товару та який чинний на момент розкриття пропозицій; 2) копії діючих сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» запропонованого товару щодо використання системи управління якістю по вирощуванню, зернових, бобових і насіння олійних культур, який виданий Виробнику/Учаснику запропонованого товару та який чинний на момент розкриття пропозицій.
Вимога про надання Учасником Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015, 9001:2015 саме щодо: «управління якістю по вирощуванню, зернових, бобових і насіння олійних культур» суперечить самому змісту закупівлі.
Згідно з проектом договору, який додається Замовником, передбачається саме постачання товару (готового продукту), а не укладення договору контрактації сирої сільськогосподарської продукції. Тобто, фактично – умовами закупівлі передбачено купівля-продаж вже готової продукції, а не вирощування врожаю зернових культур на замовлення.
Більше того, звертаємо особливу увагу на той факт, що у випадку, якщо хтось вирощує зернові культури – то наслідком такої діяльності є одержання сирого зерна, а не круп. Крупи є результатом переробки зарна відповідних культур, проте чомусь ISO вимагаються саме щодо вирощування зерна.
Потенційним учасникам не зрозуміло чому вимагаються документи щодо управління якістю саме по вирощуванню культур, які не є кінцевим продуктом, який Замовник бажає отримати в результаті закупівлі.
Просимо усунути вказані дискримінаційні умови.
Відповідь:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час виробництва або поставки товару. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості товару, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди.
Окрім того хотілося б наголосити, що вимогами тендерної документації передбачена можливість як надання вказаних сертифікатів Учасником так і надання їх виробником товару. Тобто якщо Ви не являєтеся виробником зернових продуктів із яких потім виробляються крупи, то у Вас є можливість надати Сертифікати виробника зернових продуктів у відповідності до вимог Додатку 2 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене ми не вбачаємо за необхідне вносити зміни до ТД із висвітленого Вами питання.
Дата відповіді:
19.02.2024 15:18
Відповідь надана
складські приміщення
Номер:
2dcb60e53cc24199b00d5c53936029b7
Дата опублікування:
16.02.2024 18:52
Опис:
Згідно кваліфікаційних вимог ТД потрібно надати інформацію «Про складське приміщення для можливості зберігання продукції на території Хмельницького району та/або м. Хмельницького » .
Ми, як потенційний учасник закупівлі, за відсутності приміщення в м. Хмельницький / Хмельницькому районі , не маємо можливості взяти участь у закупівлі, що є дискримінаційною вимогою. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають матеріально-технічну базу (офіси, складські приміщення) в м. Хмельницький / Хмельницький район, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і нас.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Ми, як потенційний учасник, маємо можливість постачати крупи (Борошно вищого ґатунку; Крупа вівсяна; Крупа гречана; Крупа манна; Рис шліфований; Крупа ячмінна; Пшоно) , оскільки є в наявності складські приміщення в іншому регіоніі, є спеціалізовані автомобілі для перевезення . У ціну продукції вже включена вартість транспортних витрат. Наявність чи відсутність складських приміщень на території регіону де знаходиться Замовник, жодним чином не нівелює наш технічний потенціал , який здатен забезпечити безперебійну та своєчасну поставку борошна та круп.
Приберіть з ТД вище описану дискримінаційну вимогу та приведіть ТД у відповідність згідно з Законодавством.
Відповідь:
Відповідь:
За розглядом Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.3.5.2. ч.5 Розділу ІІІ ТД визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зокрема, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію:
1.1. Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля (не менше одного);
- складського приміщення для можливості зберігання продукції на території Хмельницького району та/або м. Хмельницького.
1.2. На підтвердження права власності чи користування транспортними засобами зазначеними у довідці учасники подають копії наступних документів:
- для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника) або копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг;
- для складського приміщення: копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди;
Не вважаємо, що вказаний кваліфікаційний критерій порушує права потенційних Учасників, оскільки вони однакові для всіх, окрім того вимогами тендерної документації не визначено, що складське приміщення обов’язково повинно бути у власності Учасника, а передбачена також можливість орендного користування.
Окрім того, Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Тому, враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Дата відповіді:
19.02.2024 15:17