• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Емалі, грунтовка

Завершена

65 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 650.00 UAH
Період уточнення: 14.02.2024 15:55 - 22.02.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 4c523424985a4c98875313351fad684e
Дата опублікування: 16.02.2024 09:51
Опис: Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Немає необхідності у додаванні запропонованого Вами нового пункту Договору.
Дата відповіді: 20.02.2024 16:22
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 01ac1ba503f74b7997bc660c941393a6
Дата опублікування: 16.02.2024 09:50
Опис: Шановний Замовник! У пункті 8.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3-х календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо внести зміни до п.8.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15-ти календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Відповідь: Відповідні зміни внесені у тендерну документацію
Дата відповіді: 20.02.2024 16:21
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 16c65500dfd348dc914471b8592ad90a
Дата опублікування: 16.02.2024 09:49
Опис: Шановний Замовник! У пункті 7.3. зазначено, що За поставку неякісного Товару, а також Товару не передбаченого умовами цього Договору Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від суми поставки зазначеного Товару. У п.7.3 проєкту договору Замовник не конкретизує базу нарахування санкцій. Тобто вище згада санкція застосовується за поставку неякісного товару та товару, що не передбачений умовами договору. Просимо конкретизувати базу нарахування санкцій у п.7.3.: 7.3. За поставку неякісного Товару, а також Товару не передбаченого умовами цього Договору Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від суми неякісного товару та/або від суми поставленого Товару, що не передбачений умовами цього Договору.
Відповідь: Пункт 7.3. Проєкту договору не потребує конкретизації
Дата відповіді: 20.02.2024 16:20
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 520534f8963b4c64a830daa6be190f94
Дата опублікування: 16.02.2024 09:48
Опис: Шановний Замовник! У пункті 5.4. зазначено, що При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг); - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару. Відповідно до п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). При цьому, згідно п.4.5 проєкту договору, розрахунок здійснюється за бюджетні кошти. Відповідно до п. 187.7. ПК України Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом. Отже, зобов’язувати Постачальника на момент поставки надавати податкову накладну є заздалегідь невиконуваною умовою. Просимо внести наступні зміни до п.5.4 проєкту договору: 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну; - документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору; - товаро-транспортну накладну; - інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару.
Відповідь: Відповідні зміни внесені у тендерну документацію
Дата відповіді: 20.02.2024 16:19
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 1ca24e40657740feadedd6343889e855
Дата опублікування: 16.02.2024 09:47
Опис: Шановний Замовник! У пункті 2.7. зазначено, що Гарантійний термін зберігання Товару не менше 12 місяців з дати виготовлення. На ЛФМ встановлюється строк придатності. Відповідно до ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Також у Додатку №3 ТД зазначається саме «строк придатності». Просимо привести у відповідність до норм чинного законодавства та ТД п.2.4 проєкту договору: 2.7. Строк (термін) придатності Товару не менше 12 місяців з дати виготовлення.
Відповідь: Відповідні зміни внесені у тендерну документацію
Дата відповіді: 20.02.2024 16:18
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 8c4ece5ed86b4fec953a9c191d7a8a7e
Дата опублікування: 16.02.2024 09:45
Опис: Шановний Замовник! У пункті 2.1. зазначено, що Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ДСТУ, ГОСТ та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару. В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Також для лакофарбової продукції немає чинних ГОСТів. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни привести у п.2.1 проєкту договору: 2.1. Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ДСТУ або технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару. За аналогією просимо внести відповідні зміни до п.2.3 проєкту договору.
Відповідь: Наведені Вами аргументи не протирічать п.2.1 Проєкту договору. Учасник має надати документи, що підтверджують відповідність товару діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару.
Дата відповіді: 16.02.2024 16:02