• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивний комплекс для навчального кабінету,комплект обладнання для військово-патріотичного кабінету «Захисник Вітчизни»

Завершена

458 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 291.05 UAH
Період уточнення: 11.05.2018 11:18 - 18.05.2018 08:00
Відповідь надана

Перевірка програмного забезпечення

Номер: 4b38a14f423444e99d035cd7576ff7ef
Дата опублікування: 15.05.2018 17:09
Опис: Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та надану інформацію. Тендерний комітет прийняв до уваги вашу пропозицію, та у разі необхідності будемо звертатись за консультацією щодо верифікації ліцензійності програмного забезпечення.
Дата відповіді: 17.05.2018 16:17
Відповідь надана

ЗАПИТАННЯ ДО ЗАМОВНИКА

Номер: 9b90a31955b14c0382c55d1e8e2cbfdc
Дата опублікування: 14.05.2018 22:31
Опис: Прошу обґрунтувати та надати пояснення на наступне запитання: чому саме у тендері, вартість якого становить 458 210,00 гривень та предмет якого складається із закупівлі обладнання для різних за своїм характером кабінетів, відсутній поділ на лоти? Для здійснення закупівлі на професійному рівні та якісної продукції необхідно допустити до тендеру постачальників, які спеціалізуються на окремих складових предмету цього тендеру. Так, той, хто спеціалізується на виробництві інтерактивних тирів не спеціалізується на обладнанні для начального кабінету, як-то кабінету математики. А отже, навмисно чи ні, але своїми діями замовник унеможливлює вільний доступ постачальників до процесу закупівлі, таким чином усуває вільну конкуренцію. Тож, просимо пояснити підстави та мотиви, якими ви керувались, коли об’єднали в одну закупівлю без поділу на лоти, наприклад, електронний посібник з музичного мистецтва та макет масогабаритний з лазерним випромінювачем. Та чому саме ви вирішили обмежити вільну конкуренцію у відповідному тендері.
Відповідь: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлюються Законом України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника із зазначення у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр ЄЗС, але не вказано, що це обов’язок замовника (тобто не визначено ніяких імперативних норм щодо обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в 1 лот чи визначення окремих частин предмета закупівлі). Звертаємо Вашу увагу на те, що у складі обох комплектів обладнання для навчальних кабінетів та для військово-патріотичного кабінету «Захисник Вітчизни», який теж є навчальним, присутній інтерактивний комплекс, з відповідними складовими частинами, у вигляді комп’ютерного обладнання, мультимедійного обладнання, акустичного обладнання та іншого переферійного обладнання, яке буде використовуватися у навчальному закладі, та до якого, у тендерній документації, сформовані вимоги щодо наявності документів по якості та безпеці для використання. Таким чином замовник на власний розсуд та з дотриманням норм діючого законодавства України визначає предмет закупівлі у відповідності до власних потреб та бюджетного призначення, код класифікатора закупівлі, тип та форму процедури закупівлі. Повідомляємо також, що в обох комплектах присутнє обладнання для навчальних кабінетів, яке буде використовуватися вчителями та учнями з однією загальною метою та призначенням - проведення навчання тим чи іншим предметам за шкільною програмою Також зауважуємо про те, що в переліку комплектів присутнє обладнання, яке не є унікальним, та таким що не можна придбати або виробити, або таким що обмежує конкуренцію, це обладнання, програмне забезпечення та інші складові комплектів є у вільному доступі на ринку, таким чином будь-яка компанія як потенційний учасник має можливість його виробити або придбати для постачання замовнику. Виходячи з вищевикладеного, тендерним комітетом не виявлено порушення у визначені предмета закупівлі. З оглядом на викладене вважаємо, що Замовником не було обмежено вільну конкуренцію.
Дата відповіді: 17.05.2018 16:16