• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141531 Решітка-Ялинкувате на ділянці км 3+600-км 6+800,Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

107 600 808.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 538 004.04 UAH
Період уточнення: 12.02.2024 15:08 - 18.02.2024 00:00
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 472649e7e236420f94fae0c5ca5cc419
Дата опублікування: 14.02.2024 16:03
Опис: 1. Частиною 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено: «Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: 3.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 5…» Приміткою визначено наступне: «*Аналогічним договором є договір на виконання робіт з будівництва /реконструкції /капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення. До довідки включається інформація про аналогічний договір, ВИКОНАННЯ РОБІТ ПО ЯКОМУ ЗДІЙСНЮВАЛОСЬ ПРОТЯГОМ 2020 – 2023 років. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) а саме: - розробка рослинного ґрунту (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 1 200 м3; - розпушування ґрунту (відповідно до Технічної специфікації) – 1 500 м3; - улаштування уступів по укосах насипів (відповідно до Технічної специфікації) – 250 м3; - планування верху земляного полотна і основи (відповідно до Технічної специфікації) – 5 300 м3; - укладання ланок одноочкових круглих залізобетонних водоперепускних труб отвором 1 м при висоті насипу на залізницях до 3 м, на автомобільних дорогах до 4 м (відповідно до Технічної специфікації) – 3 м3; - улаштування шару дорожнього одягу товщиною 7 см із асфальтобетонної суміші (відповідно до Технічної специфікації) – 20 000 м2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) НА УСЮ СУМУ ДОГОВОРУ; - оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) НА УСЮ СУМУ ДОГОВОРУ; - оригіналом(ами) позитивного(их) відгуку(ів) Балансоутримувача(ів) та Контрагента (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформацію щодо відсутності з боку Балансоутримувача та Контрагента претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим Балансоутримувачем (Контрагентом) НЕ РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.» Згідно зі ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922-VIII): «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і ЗЛОВЖИВАННЯМ. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.». Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону №922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаємо, що вимоги тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію. Зокрема: - щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором (договорами) - ПРОТЯГОМ 2020 – 2023 років – зазначена вимога обмежує участь у даній закупівлі учасників, які мають договори, за якими роботи виконувалися до 2020 року, або договори по об’єктам, що знаходяться на території де ведуться бойові дії і виконання робіт по ним призупинене з лютого 2022 року (тобто роботи не виконувалися у 2022-2023 роках); - щодо надання оригіналів підписаних контрагентом (замовником) Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) НА УСЮ СУМУ ДОГОВОРУ - зазначена вимога обмежує участь у даній закупівлі учасників, які мають діючі договори, укладені у 2020-2021 роках, виконання робіт по яким призупинене з лютого 2022 року і терміни дії таких договорів продовжувалися. Через це такі учасники не мають можливості надати Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) НА УСЮ СУМУ ДОГОВОРУ. - щодо строків видачі відгуків за аналогічними договорами - НЕ РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ – враховуючи короткий період між оприлюдненням оголошення про закупівлю та подачею пропозицій (фактично 7 календарних днів, з них 2 дні вихідні неробочі) і дію воєнного стану на території України, є об’єкти за аналогічними договорами, які перебувають на території де ведуться бойові дії, а замовники за такими договорами не мають можливості оперативно надати відповідні відгуки. Звертаємо увагу та просимо Замовника врахувати той факт, що згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами) на території України на момент проведення закупівлі діє воєнний стан. Враховуючи вищевикладене просимо замовника внести відповідні зміни до тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: - видалити вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором (договорами) - ПРОТЯГОМ 2020 – 2023 або розширити період виконання робіт за аналогічним договором (договорами) принаймні на 2019 рік; - видалити вимогу щодо надання оригіналів підписаних контрагентом (замовником) Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) САМЕ «НА УСЮ СУМУ ДОГОВОРУ», щоб надати можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів діючими договорами; - видалити вимогу ЩОДО ДАТИ ВИДАЧІ ВІДГУКУ ВІД ЗАМОВНИКА (-ІВ). Крім того, Вимога щодо наявності досвіду виконання робіт з «улаштування шару дорожнього одягу товщиною 7 см із асфальтобетонної суміші» є такою, що обмежує конкуренцію. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону № 922-VIII, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ). Тобто, досвід підтверджується АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, а не за певними видами робіт. Улаштування шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші товщиною що 7 см, що 5 см, що 10 см технологічно виконуються однаково. За більшістю аналогічних ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договорів на виконання робіт з будівництва /реконструкції /капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення улаштування шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші здійснюється, як правило, нижній шар – 10 см, верхній шар – 5 см. Встановивши вимогу підтвердження досвіду виконання робіт з «улаштування шару дорожнього одягу товщиною 7 СМ із асфальтобетонної суміші», замовник штучно обмежив конкуренцію, що суперечить чинному законодавству України. Враховуючи вищевикладене, просимо замовника пояснити, чи буде вважатися належним підтвердженням відповідності вимогам тендерної документації, якщо за аналогічним договором учасник має досвід УЛАШТУВАННЯ ШАРУ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ ІЗ АСФАЛЬТОБЕТОННОЇ СУМІШІ ТОВЩИНОЮ БІЛЬШЕ 7 СМ (наприклад, 10 або 12 см.)? Якщо ні, то просимо замовника внести зміни у тендерну документацію та викласти даний пункт у наступній редакції «улаштування шару дорожнього одягу товщиною НЕ МЕНШЕ 7 см із асфальтобетонної суміші (відповідно до Технічної специфікації) – 20 000 м2».
Відповідь: Доброго дня!Замовником буде внесно зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.02.2024 14:06