• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень будинку Головного управління

Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Завершена

515 212.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 576.06 UAH
Період уточнення: 09.02.2024 21:23 - 14.02.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога!

Номер: a4f9d4ce433548a8b2ae69dc636f79a5
Дата опублікування: 12.02.2024 17:07
Опис: Шановний Замовнику, у ТД встановлено вимогу наявності в учасника можливості забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції, а саме лист від УПО у Запорізькій області. Ця вимога є дискримінаційною та такою, що як ми вважаємо, що прописана під потенційного переможця. Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми, як суб’єкт охоронної діяльності маємо власний пульт централізованого спостереження, працівників та автомобілі і можемо підключити Замовника на власний пульт, приймати і передавати сповіщення про тривогу з усіх об’єктів охорони через мережу інтернет по всій країні. Ми, як Виконавець, не маємо обов’язку залучати інших суб’єктів для реагування і тим паче укладати договори з Управління поліції охорони у Запорізькій області. Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI: 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто надавач охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також вище ми зазначали про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги реагування, маючи свій транспорт, пункт спостереження та працівників. Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги. З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право зателефонувати 102, то органи поліції зобов’язані приїхати на виклик та зупинити вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок органів поліції, і немає потреби укладати якісь додаткові договори. Також звертаємо увагу, що лист від УПО передбачає двосторонні відносини з учасником, тобто друга сторона, а саме Управління поліції охорони у Запорізькій області – може як погодитися надати такий лист, так і відмовитися. Ми не маємо впливу на згоду чи незгоду поліції унадати такий лист співпраці. Ми маємо ліцензію і цього достатньо, щоб надавати послуги охорони, в тому числі виїздами ГШР. Якщо ви як Замовник передбачаєте реагування УПО, Ви можете самостійно укласти договір на реагування з УПО у Запорізькій області. Вимагаємо виключити з ТД вимогу щодо наявності в учасника можливості забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції, а саме лист від УПО у Запорізькій області.
Відповідь: Після розгляду Вашого питання, як потенційного Учасника тендеру, повідомляємо наступне. Наразі закупівлі здійснюються відповідно до положень Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон України) з урахуванням положень особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Закон України не обмежує замовника щодо формування вимог до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і не потребує додаткового обґрунтування кожної вимоги та не встановлює вичерпний перелік документів, які замовник може вимагати від учасника тендеру у підтвердження можливості дотримання вимог до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених замовником у тендерній документації. При цьому вимоги до учасників не повинні носити дискримінаційний характер, що може обмежити коло учасників тендеру. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Лист про можливість укладання договору на здійснення термінового виклику озброєного наряду поліції може отримати будь-яка юридична особа або фізична особа-підприємець, що здійснює надання охоронних послуг відповідно до діючого законодавства, вимога щодо наявності забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції жодним чином не створює обмеження або переваги щодо одного надавача послуг над іншим та не призводить до дискримінації учасників. Також слід зазначити, що Головне управління є територіальним органом Державної казначейської служби України, основним завданням якого є реалізація державної політики у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, бухгалтерського обліку виконання бюджетів, зокрема, здійснення розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів. Отже, охорона будівлі Головного управління потребує залучення відповідальних висококваліфікованих фахівців, які мають відповідний досвід роботи та можливості швидкого реагування на позаштатні ситуації та злочинні дії
Дата відповіді: 14.02.2024 18:01
Відповідь надана

Читабельний формат ТД

Номер: b74d133bca384dd584d1e0c2231fb865
Дата опублікування: 12.02.2024 17:00
Опис: Шановний Замовнику, щоб правильно підготувати пропозицію, просимо завантажити тендерну документацію і проект договору у форматі ворд.
Відповідь: Після розгляду Вашого питання, як потенційного Учасника тендеру, повідомляємо наступне. Наразі закупівлі здійснюються відповідно до положень Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон України) з урахуванням положень особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. при цьому формат у якому повинно бути оприлюднено тендерну документацію Законом не визначено. Замовником було оприлюднено сканкопію оригіналу тендерної документації у форматі Portable Document Format, що є міжплатформеним відкритим форматом електронних документів. Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тобто якість та правильність подання тендерної пропозиції учасником залежить виключно від його спроможності заповнити електронні форми через електронну систему закупівель та завантажити необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Дата відповіді: 14.02.2024 18:00