• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо свійської птиці (15112130-6 курятина), печінка яловича(15114000-0 потрухи), серце яловиче (15114000-0 потрухи)

Торги не відбулися

1 599 747.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 997.47 UAH
Період уточнення: 09.02.2024 17:53 - 14.02.2024 00:00
Відповідь надана

Про залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців

Номер: 6733c43e470d4d498be38e3d80c65a17
Дата опублікування: 13.02.2024 16:48
Опис: Питання 4 Про залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців У розділі 5 «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації Замовник вимагає з учасників залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) прошу надати наступні роз’яснення: 1. Щодо правових підстав залучення цієї вимоги про інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю на підставі абзацу другого частини третьої статті 16 Закону, на яку Ви посилаєтесь у тексті тендерної документації?
Відповідь: Пунктом 5 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі коли учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше як 20% від вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Отже цей пункт тендерної документації стосується лише закупівлі робіт або послуг. Пунктом 7 розділу 5 тендерної документації передбачено, що інформація про субпідрядників не передбачена. Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якості документального підтвердження зазначеного критерію учасники повинні надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, а саме про наявність водія/водіїв транспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників. Також учасники повиннні надати заяви-згоди на обробку та використання персональних даних вказаних працівників, трудові книжки та/або трудові договори, повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року. Вимогами тендерної документації передбачено, що якщо учасник і роботодавець працівників відповідної кваліфікації є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин учасника та роботодавця. Відповідно до статті 5 Закону, одним із головних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які для доставки товарів використовують послуги Перевізника. Таким чином Замовник не вимагає з учасників обов’язкового залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію можуть надати як власних працівників, так і працівників перевізника. Згідно з абзацом 6 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Дата відповіді: 16.02.2024 16:42
Відповідь надана

Про акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця

Номер: 00794b9b7062402297d55c7c9729356c
Дата опублікування: 13.02.2024 16:23
Опис: Питання 3 Про акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця У розділі 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні» тендерної документації Замовник вимагає з учасників акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця до дати подання тендерних пропозицій. Дезінфекцію автотранспорту проводить інший суб’єкт господарювання, якій не є учасником (потенційним учасником) торгів, якій надає акти виконаних робіт з дезінфекції. Тобто, учасник торгів зобов’язаний для підтвердження своїх кваліфікаційних вимог у тендерній пропозиції надати документи, які надані третьою особою, яка не є учасником торгів на проведення закупівлі – товару, за останні три місяця. На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) прошу надати наступні роз’яснення: 1. Яка сама мета надання учасником актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця? 2. Чи можна пройти кваліфікаційний відбір учаснику маючи у наявності акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за один день перед підписанням договору про закупівлю? Якщо ні, то чому? У відповіді вказати посилання на абзац, підпункт, пункт, статті 16 та статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», в яких повинні регулюватися правові підстави вимоги про наявність у тендерній пропозиції учасника актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця?
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі іменується – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 6 р. 3 тендерної документації на закупівлю м'яса -ДК 021:2015: 15110000-2 (м'ясо конина (15118100-9), м'ясо свійської птиці (15112130-6 курятина), печінка яловича(15114000-0 потрухи), серце яловиче (15114000-0 потрухи)) передбачено надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції. Транспортний засіб, який задіюється Учасником на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі повинен відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», тому з метою підтвердження періодичної дезінфекції транспортного засобу, Учасник повинен надати акти виконаних робіт за останні три місяці до дати подання тендерної пропозиції. Учасник не може пройти кваліфікаційний відбір, маючи у наявності акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за один день перед підписанням договору про закупівлю, оскільки документи тендерної пропозиції надаються учасником до кінцевого строку їх подання, а відповідно до п. 33 Оосбливостей, тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. При цьому, якщо учасник у своєму зверненні мав на увазі наявність одного акту виконаних робіт отриманого перед кінцевим строком подання тендерних пропозицій та наданого у її складі, він також не може пройти кваліфікаційний відбір, оскільки такий акт не підтвердить факт періодичності здійснення дезінфекції транспортних засобів. Також звертаємо Вашу увагу, що інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.02.2024 16:42
Відповідь надана

Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту

Номер: fc9aa129d5ca427a8f3948f4010091d9
Дата опублікування: 13.02.2024 15:54
Опис: Питання 2 Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту У розділі 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні» тендерної документації Замовник вимагає з учасників акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця до дати подання тендерних пропозицій. Дезінфекцію автотранспорту проводить інший суб’єкт господарювання, якій не є учасником (потенційним учасником) торгів, якій надає акти виконаних робіт з дезінфекції. Тобто, учасник торгів зобов’язаний для підтвердження своїх кваліфікаційних вимог у тендерній пропозиції надати документи, які надані третьою особою, яка не є учасником торгів на проведення закупівлі - товару. На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) прошу надати наступні роз’яснення: 1. щодо правових підстав залучення документів - актів виконаних робіт з дезінфекції, виданих іншим суб’єктом господарювання, тобто третьою особою, яка не є учасником (потенційним учасником) торгів. Відповідь надати з посиланням на абзац другий пункт третій статті 16 Закону.
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі іменується – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В тендерній документації на закупівлю м'яса -ДК 021:2015: 15110000-2 (м'ясо конина (15118100-9), м'ясо свійської птиці (15112130-6 курятина), печінка яловича(15114000-0 потрухи), серце яловиче (15114000-0 потрухи)) п. 5 р. 3 визначені 3 кваліфікаційні критерії, які передбачені ст. 16 Закону. П. 6 р. 3 тендерної документації передбачена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати діючий договір про проведення дезінфекції та акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці. Акт виконаних робіт - це первинний документ, який відображає факт виконання робіт, конкретні види робіт, які були надані із зазначенням їх вартості та терміну виконання. Акт виконаних робіт складають у двох примірниках: по одному для виконавця і замовника. Підписують акт представники обох сторін. Отже, оскільки акт виконаних робіт складається у двох примірниках та підписується сторонами договору, він не є документом, який видається іншим суб’єктом господарювання, а відноситься до первинних документів договору про проведення дезінфекції. Крім того, інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.02.2024 16:42
Відповідь надана

Про предмет закупівлі

Номер: 97aa986b7b8e474b8c1b141d0f7214b8
Дата опублікування: 13.02.2024 15:36
Опис: Питання 1 На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення, який предмет закупівлі: товари або роботи або послуги?
Відповідь: Відповідно до п. 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, предметом закупівлі є м'ясо -ДК 021:2015: 15110000-2 (м'ясо конина (15118100-9), м'ясо свійської птиці (15112130-6 курятина), печінка яловича(15114000-0 потрухи), серце яловиче (15114000-0 потрухи)). Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04. 2020 року № 708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Таким чином предметом закупівлі є товар – м'ясо -ДК 021:2015: 15110000-2 (м'ясо конина (15118100-9), м'ясо свійської птиці (15112130-6 курятина), печінка яловича(15114000-0 потрухи), серце яловиче (15114000-0 потрухи)).
Дата відповіді: 16.02.2024 16:43