-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби
Завершена
232 982.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 165.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 165.00 UAH
Період уточнення:
09.02.2024 10:39 - 14.02.2024 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
ff826c8038324922a21f2679b33a883c
Дата опублікування:
10.02.2024 15:17
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
Доброго дня! Вимоги Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" включено в п.13.18 Договору.
Дата відповіді:
12.02.2024 13:16
Відповідь надана
проєкт
Номер:
6cdc5da18e1a49ce91d1c2dab754c421
Дата опублікування:
10.02.2024 15:16
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Доброго дня! За чинним законодавством особа, яка порушила зобов’язання, звільняється від відповідальності, якщо вона доведе, що порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили (ст. 617 ЦК України, ч. 2 ст. 218 ГК України).
Тобто звільнення від відповідальності можливе лише за неможливості виконання зобов’язань з об’єктивних причин – внаслідок випадку або непереборної сили. Водночас відповідно до ст. 625 ЦК України за відсутності об’єктивних причин звільнення від відповідальності не допускається.
Ст. 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» передбачає, що форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи, але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, запровадження комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, захоплення підприємств.
Наведена стаття закону містить і інші обставини непереборної сили. Цей перелік не є вичерпним, отже, сторона договору, яка не може його виконати, має право доводити існування відповідних обставин в загальному порядку. Також передбачається, що форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами шляхом видання відповідних сертифікатів.
Зазвичай майже кожен договір містить положення про форс-мажорні обставини, а також механізм поведінки сторін у разі їх наявності. Навіть якщо відповідні положення про форс-мажор у договорі відсутні, положення ст. 617 ЦК України «Підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання» та ч. 2 ст. 218 ГК України «Підстави господарсько-правової відповідальності» можуть бути використані стороною для захисту своїх інтересів, якщо особа на може з об’єктивних причин (у зв’язку з обставинами непереборної сили) виконати умови договору.
Слід зазначити, що саме собою існування форс-мажорних обставин не є підставою для звільнення особи від відповідальності за невиконання взятих на себе зобов’язань.
Із системного аналізу судової практики щодо розгляду даної категорії справ вбачається, що :
• по-перше, в загальному вигляді визнано лист ТПП України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 таким, що підтверджує форс-мажорну обставину – військову агресію російської федерації проти України, проте не визнано цього листа беззаперечним і єдиним доказом наявності форс-мажору в кожному конкретному випадку невиконання конкретного договору;
• по-друге, дотримано позиції, закріпленої в законодавстві та підтвердженої в рішеннях Верховного Суду, що для звільнення від відповідальності сторона має довести, що невиконання умов договору було спричинено конкретною об’єктивною обставинною (форс-мажором – війною), яка має бути підтверджена відповідним доказами, зокрема, та не в останню чергу, сертифікатом ТПП.
Отже, необхідно зазначити, що в цілому судова практика в питанні форс-мажору не змінилась із початку повномасштабної військової агресії рф проти України. Водночас лист ТПП є лише одним із документів, необхідних для доведення форс-мажору та звільнення від відповідальності за невиконані зобов’язання саме під час дії обставин форс-мажору. Він не є автоматичною та беззаперечною підставою для звільнення винної сторони договору від відповідальності за його невиконання.
Дата відповіді:
12.02.2024 13:17
Відповідь надана
проєкт
Номер:
70c2aae16dd044ccba432cac4f2cab4e
Дата опублікування:
10.02.2024 15:13
Опис:
Пунктом 10.2. договору вказано, що Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин та в наслідок цього була позбавлена можливості належним чином виконувати свої зобов’язання за Договором, зобов’язана негайно (протягом 5 (п’яти) календарних днів) повідомити про їх дію іншу Сторону. Не інформування або несвоєчасне інформування про дію форс-мажорних обставин позбавляє відповідну Сторону посилатися на їх дію. Вказаний строк у пункті для сповіщення постраждалої сторони договору є надзвичайно малим. Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 10.2. та збільшити строк сповіщення для постраждалої сторони до 20 днів.
Відповідь:
Доброго дня! п.10.2 Договору викладено в слідуючій редакції:.10.2.Сторона, що підпала під дію форс-мажорних обставин та в наслідок цього була позбавлена можливості належним чином виконувати свої зобов’язання за Договором, зобов’язана негайно (протягом 20 (двадцяти) календарних днів) повідомити про їх дію іншу Сторону. Не інформування або несвоєчасне інформування про дію форс-мажорних обставин позбавляє відповідну Сторону посилатися на їх дію.
Дата відповіді:
12.02.2024 13:29
Відповідь надана
проєкт
Номер:
d9533fcddd4f4b52ad65f8a926697a3c
Дата опублікування:
10.02.2024 15:11
Опис:
Пунктом 8.1. договору вказано, що Замовник має право виставити претензію по кількості Товару протягом 7 (семи) робочих днів з дати поставки Товару. Претензія Замовника щодо кількості поставленого Товару вважається необґрунтованою, якщо Замовник не одержав акт незалежного експерта про невідповідність фактично отриманої кількості Товару і кількості Товару, зазначеної в транспортних документах, що повинні бути прикладені до претензії по нестачі Товару. Сторони підтверджують, що погодженим незалежним експертом є Торгово-Промислова Палата України. Організація експертизи Товару здійснюється за рахунок Замовника. У випадку задоволення претензії Замовника про нестачу Товару, Постачальник зобов'язаний відшкодувати витрати Замовника на проведення експертизи за умови надання документів, що підтверджують такі витрати. В момент поставки товару Сторони перевіряють кількість та асортимент товару за товаросупровідними документами. В момент підпису видаткової накладної Замовник приймає на себе усі ризики втрати та пошкодження товару, погоджується з відсутність зауважень до Постачальника щодо виконання його зобов’язань з поставки. Висування претензій після поставки товару протягом 7 (семи) робочих днів порушує правила поставки визначені законодавством та звичаїв ділового обороту. Постачальник не несе відповідальності за товар після його фактичного прийняття Замовником відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю П-6 від від 15 червня 1965 та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю П-7 від 25 квітня 1966 . Враховуючи вище викладене, прошу підтвердити можливість коригування пункту 8.1. проєкту договору із переможцем закупівлі на етапі укладання або внести зміни та викласти у наступній редакції:
8.1. Замовник має право виставити претензію по кількості Товару в момент поставки Товару. За погодженням сторін, претензія Замовника може супроводжуватись актом незалежного експерта про невідповідність фактично отриманої кількості Товару і кількості Товару, зазначеної в транспортних документах, що повинні бути прикладені до претензії по нестачі Товару. Сторони підтверджують, що погодженим незалежним експертом є Торгово-Промислова Палата України або інша компетентна організація. Організація експертизи Товару здійснюється за рахунок Замовника. У випадку задоволення претензії Замовника про нестачу Товару, Постачальник зобов'язаний відшкодувати витрати Замовника на проведення експертизи за умови надання документів, що підтверджують такі витрати.
Відповідь:
Доброго дня! п. 2.1. Договору викладено в слідуючій редакції:8.1. Замовник має право виставити претензію по кількості Товару в момент поставки Товару. Претензія Замовника може супроводжуватись актом незалежного експерта про невідповідність фактично отриманої кількості Товару і кількості Товару, зазначеної в транспортних документах, що повинні бути прикладені до претензії по нестачі Товару. Сторони підтверджують, що погодженим незалежним експертом є Торгово-Промислова Палата України або інша компетентна організація. Організація експертизи Товару здійснюється за рахунок Замовника. У випадку задоволення претензії Замовника про нестачу Товару, Постачальник зобов'язаний відшкодувати витрати Замовника на проведення експертизи за умови надання документів, що підтверджують такі витрати.
Дата відповіді:
12.02.2024 13:28
Відповідь надана
проєкт
Номер:
14370c04f34c437c8cdb937ab78bd70b
Дата опублікування:
10.02.2024 14:53
Опис:
Пунктом 7.3.3. вказано, що Постачальник зобов’язаний Передати у власність та фактично відпустити Замовнику Товар, якість якого має відповідати вимогам державних стандартів або технічних умов, що діють на території України та підтверджуватись сертифікатом відповідності (якості) та паспортом якості.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами.
Обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів в Україні скасована. Постачальник або виробник не зобов’язані мати сертифікати відповідності на товар, а Замовник не може визначити їх наявність як обов’язкову. При поставці товару Постачальник надає документ, що підтверджує якість товару за ТУ. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 7.3.3. договору та викласти у наступній редакції:
7.3.3. Передати у власність та фактично відпустити Замовнику Товар, якість якого має відповідати вимогам технічних умов, що діють на території України та підтверджуватись сертифікатом (якості) або паспортом якості виобника.
Відповідь:
Доброго дня! п.7.3.3. Договору викладено в слідуючій редакції:.7.3.3. Передати у власність та фактично відпустити Замовнику Товар, якість якого має відповідати вимогам технічних умов, що діють на території України та підтверджуватись сертифікатом (якості) або паспортом якості виробника.
Дата відповіді:
12.02.2024 13:28
Відповідь надана
проєкт
Номер:
08be868dabc347a396e7414c64c8a22d
Дата опублікування:
10.02.2024 14:47
Опис:
Пунктом 4.6. договору вказано, що Податкові накладні та розрахунки коригування кількісних та вартісних показників до них (для реєстрації у Єдиному реєстрі у випадках передбачених законодавством) надаються Замовнику, з урахуванням граничних строків реєстрації, засобами електронного документообігу в програмі М.Е.Doc, або в будь-який інший спосіб, що не суперечить вимогам закону України «про електронні документи та електронний документообіг» та не потребує додаткового узгодження Сторонами.
Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Відповідно податкове законодавство не зобов’язує Постачальника вчиняти додаткових дій щодо пересилання податкових Замовнику з використанням спеціалізованого програмного забезпечення. До обов'язків постачальника згідно ПК України належить оформлення та реєстрація ПН у порядку та строки визначені податковим законодавством.
Отримання ПН з ЄРПН є обов'язком покупця, що прямо передбачено ПК України.
Вимагаємо привести п.4.6. проєкту у відповідність до вимог ПК України та виключити вимогу щодо надання податкових накладних Замовнику.
Відповідь:
Доброго дня! Пункт 4.6. Договору виключено.
Дата відповіді:
12.02.2024 13:28
Відповідь надана
проєкт
Номер:
980663ffc0e0450b932b0dac3fd52225
Дата опублікування:
10.02.2024 14:36
Опис:
Пунктом 3.4. вказано, що Ціни на Товар за цим Договором встановлюються в національній валюті України та визначаються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також з врахуванням витрат, пов’язаних з поставкою Товару (транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, збереження та інші витрати).
Редакція пункту визначає страхування як обов’язковий елемент витрат Постачальника. Обов’язкове страхування лакофарбових матеріалів чинним законодавством не вимагається , тому включення у вартість товару не входить та вимогами ТД не передбачена як обов’язкова. Транспортування, навантаження та розвантаження необхідні для виконання зобов’язань з поставки товару за договором, а страхування не є обов’язковим та здійснюється за бажанням Постачальника. Прошу виключити страхування з пункту 3.4. договору, як обов’язкову вимогу витрат при поставці товару.
Відповідь:
Доброго дня! З пункту 3.4. Договору виключено страхування, як обов’язкову вимогу витрат при поставці товару.
Дата відповіді:
12.02.2024 13:28
Відповідь надана
Доставка товару
Номер:
b3cbfae274494f1d865c6926746a66d7
Дата опублікування:
09.02.2024 12:30
Опис:
Доброго дня! Чи можлива доставка фарби однією партією.
Відповідь:
Доброго дня! Фарба буде поставлятись по мірі виникнення виробничих потреб підприємства
Дата відповіді:
12.02.2024 13:27
Відповідь надана
проєкт
Номер:
fed3dd03809c477b83d0715bfe687ca6
Дата опублікування:
09.02.2024 11:37
Опис:
2. Пунктом 2.1. вказано, що Якість Товару, що поставляється за цим Договором, повинна відповідати діючим нормам ДСТУ, які встановлені на даний Товар, що підтверджується сертифікатом відповідності (паспортом якості) заводу виробника. У випадку поставки Товару що не відповідає якості та діючим нормам ДСТУ, Постачальник сплачує штраф у розмірі 10% від загальної суми поставки Товару.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами.
Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації. Відтак наразі наявність такого документу як сертифікат відповідності не передбачена чинним законодавством для лакофарбових матеріалів. Відповідно замовник не може вимагати наявності сертифікату відповідності від постачальника, а тим паче стягувати штраф за невідповідність товару ДСТУ (що як було доведено вище не може визначати якісні параметри фарби). Сертифікат відповідності на лакофарбові матеріали є у обмеженого кола виробників, і вимагати його наявність порушує принципи чесної конкуренції та відкритих торгів. Враховуючи вище вище викладене, прошу внести зміни у пункт 2.1 договору та викласти у наступній редакції або підтвердити можливість коригування вказаного пункту на єтапі укладання договору із переможцем торгів.
2.1. Якість Товару, що поставляється за цим Договором, повинна відповідати діючим нормам ТУ, які встановлені на даний Товар, що підтверджується сертифікатом якості (паспортом якості) заводу виробника. У випадку поставки Товару що не відповідає якості та діючим нормам ТУ, Постачальник сплачує штраф у розмірі 10% від загальної суми Товару, що не відповідає ТУ виробника.
Відповідь:
Доброго дня! п. 2.1. Договору викладено в слідуючій редакції: 2.1. Якість Товару, що поставляється за цим Договором, повинна відповідати діючим нормам ТУ, які встановлені на даний Товар, що підтверджується сертифікатом якості (паспортом якості) заводу виробника. У випадку поставки Товару що не відповідає якості та діючим нормам ТУ, Постачальник сплачує штраф у розмірі 10% від загальної суми Товару, що не відповідає ТУ виробника.
Дата відповіді:
12.02.2024 13:27
Відповідь надана
проєкт
Номер:
3f480e68530f4e8db40ecae310171688
Дата опублікування:
09.02.2024 11:37
Опис:
Пунктом 2.1. вказано, що Якість Товару, що поставляється за цим Договором, повинна відповідати діючим нормам ДСТУ, які встановлені на даний Товар, що підтверджується сертифікатом відповідності (паспортом якості) заводу виробника. У випадку поставки Товару що не відповідає якості та діючим нормам ДСТУ, Постачальник сплачує штраф у розмірі 10% від загальної суми поставки Товару.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами.
Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації. Відтак наразі наявність такого документу як сертифікат відповідності не передбачена чинним законодавством для лакофарбових матеріалів. Відповідно замовник не може вимагати наявності сертифікату відповідності від постачальника, а тим паче стягувати штраф за невідповідність товару ДСТУ (що як було доведено вище не може визначати якісні параметри фарби). Сертифікат відповідності на лакофарбові матеріали є у обмеженого кола виробників, і вимагати його наявність порушує принципи чесної конкуренції та відкритих торгів. Враховуючи вище вище викладене, прошу внести зміни у пункт 2.1 договору та викласти у наступній редакції або підтвердити можливість коригування вказаного пункту на єтапі укладання договору із переможцем торгів.
Відповідь:
Доброго дня! п. 2.1. Договору викладено в слідуючій редакції: 2.1. Якість Товару, що поставляється за цим Договором, повинна відповідати діючим нормам ТУ, які встановлені на даний Товар, що підтверджується сертифікатом якості (паспортом якості) заводу виробника. У випадку поставки Товару що не відповідає якості та діючим нормам ТУ, Постачальник сплачує штраф у розмірі 10% від загальної суми Товару, що не відповідає ТУ виробника.
Дата відповіді:
12.02.2024 13:27