• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці км 4+380 – км 6+480, км 7+680 – км 8+750, км 10+100 – км 11+500, Житомирська область

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці км 4+380 – км 6+480, км 7+680 – км 8+750, км 10+100 – км 11+500, Житомирська область

Торги не відбулися

50 198 457.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500 000.00 UAH
Період уточнення: 22.02.2018 16:12 - 17.03.2018 08:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 69f4eaa668bb4a5887be20e6f253063a
Дата опублікування: 06.03.2018 15:36
Опис: Вибачаюсь опечатка. Згідно статті 22 Закону України про публічні закупівлі, вимагаємо надати у відкритий доступ дефектний акт згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014, матеріали інженерних вишукувань, результати діагностики та оцінки їхнього фактичного стану, що були використані для визначення обсягів даної закупівлі. А також кошторисну документацію (ims) для більш детальної підготовки тендерної пропозиції.
Відповідь: Для підготовки тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено тендерну документацію, що містить, зокрема, інструкцію з підготовки тендерної пропозиції та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання з переліком робіт, які необхідно виконати (Додаток 7).
Дата відповіді: 12.03.2018 11:28
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 9a70574827b44277adf379999ac02b9e
Дата опублікування: 06.03.2018 09:48
Опис: Згідно статті 22 Закону України про публічні закупівлі, вимагаємо надати у відкритий доступ дефектний акт згідно СОУ 42.1-37641918-218:2014, матеріали інженерних вишукувань, результати діагностики та оцінки їхнього фактичного стану, що були використані для визначення обсягів даної закупівлі. А також кошторисну документацію (ims) для більш детальної підготовки тендерної пропозиції.
Відповідь: Для підготовки тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено тендерну документацію, що містить, зокрема, інструкцію з підготовки тендерної пропозиції та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання з переліком робіт, які необхідно виконати (Додаток 7).
Дата відповіді: 12.03.2018 11:28
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: b903f6aed350460095f90ccc059aa958
Дата опублікування: 06.03.2018 09:40
Опис: 1) Чому Ви в проекті договору вимагаєте гарантійні зобовязання згідно ДБН В.2.3-4:2015 і в свою чергу ігноруєте норми ДБН, щодо мінімально допутимих товщин для асфальтобетонних сумішей? 2) Згідно яких норм буде проводитись приймання виконаних робіт з влаштування вирівнюючого шару, який буде влаштовано з порушенням діючих нормативних документів ? - Хочемо зауважити що гарантійні строки експлуатації на влаштоване покриття складає 3 роки, згідно додатку Л СОУ 42.1-37641918-128:2014
Відповідь: Приймання виконаних робіт з влаштування вирівнювального шару буде прийматись згідно діючих нормативів. Зауважуємо, що згідно додатку Л СОУ 42.1-37641918-128:2014 гарантійний строк експлуатації на влаштоване асфальнобетонне покриття терміном 3 роки є довідковим і може бути уточненим. Замовником прийнято рішенння встановити гарантійний термін 5 років на влаштування нового покриття із ЩМА - 20 товщиною 5 см, враховуючи залишкову працездатність конструктивних елементів, що не ремонтуються та керуючись рішенням колегії Укравтодору від 16.01.2018 року №1.
Дата відповіді: 12.03.2018 11:23
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 97b785e913aa473c86b9f505c631e13f
Дата опублікування: 05.03.2018 10:25
Опис: Відповідно ДСТУ 2587:2010 розділу 4 пункту 4.1.4 горизонтальну розмітку за номерами 1.1-1.11, 1.12-1.15 та 1.16-1.30 поділяють на поздовжню, поперечну та інші види відповідно. Тобто розмітка по типам ліній 1.1-1.11 відноситься до поздовжньої розмітки, а не до інших видів робіт, так як ви зазначаєте у відповіді на поставлене раніше запитання. Відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 розділу 5 пункту 5.3 попередню розмітку наносять перед влаштуванням нової розмітки та при повному зношенні старої розмітки перед її поновленням. Так як технічне завдання передбачає влаштування нового асфальтобетонного покриття, тому і розмітку потрібно наносити відповідно нормативних документів з влаштуванням попередньої розмітки. Прохання надати конкретну відповідь як буде наноситись розмітка без точкування?
Відповідь: Технічним завданням передбачено нанесення розмітки згідно з дотриманням чинних нормативних документів. Якщо виникають непередбачені роботи або передбачені не в повному обсязі, виконання таких робіт можливе за рахунок коштів на покриття ризиків, які включені в очікувану вартість.
Дата відповіді: 05.03.2018 16:32
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: f3c6e42677c84d618aae61936a45449b
Дата опублікування: 02.03.2018 10:12
Опис: Згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-38:2016 п.5.1.4 : при середньодобовій розрахунковій перспективній інтенсивності руху більш 3000 авт/добу шари із сумішей щебенево-мастикових асфальтобетонних з максимальним розміром зерен 20(15) мм згідно з ДСТУ Б В.2.7-127 на бітумах модифікованих полімерами та з добавками ПАР. В технічному завданні вказано ЩМА-20 на модифікованому бітумі і ПАР. Тоді постає запитання: Чим модифікований бітум в технічному завданні.
Відповідь: Документацією передбачено при приготуванні ЩМА-20 примінення бітумів нафтових дорожніх модифікованих полімерами та з адгезійними добавками. Для приготування БМПА використовують наступні матеріали: 1) бітуми нафтові дорожні; 2) полімери, що відповідають вимогам чинних в Україні нормативних документів 3) адгезійні добавки на основі катіонних ПАР повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-135 та СОУ 42.1-37641918-067
Дата відповіді: 05.03.2018 14:24
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 6be1df6df56b45419d13262f4b63d419
Дата опублікування: 02.03.2018 09:28
Опис: Згідно статті 22 Закону України про публічні закупівлі, просимо надати у відкритий доступ техніко-економічне обґрунтування (дефектний акт, матеріали інженерних вишукувань та результати діагностики та оцінки їхнього фактичного стану) згідно п 4.3 ГБН Г.1-218-182:2011, яке спонукало науково технічну раду укравтодору прийняти рішення в супереч вимогам ДБН В.2.3.4-2015 додаток Ж , щодо вимог мінімальної товщини крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші . Також, хочемо зауважити, що згідно ДСТУ Б В.2.7-2011 таблиця В.8 використання крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші для влаштування вирівнюючого шару на автомобільних дорогах I та II категорії товщиною більше ніж 6 см, менш доцільно ніж використання крупнозернистих пористих і високопористих сумішей.
Відповідь: Повторно повідомляємо, що ДБН В.2.3-4:2015 надає вимоги до будівництва та реконструкцій. У нас поточній середній ремонт. Відповідно до класифікації робіт влаштування нижнього шару покриття документацією не передбачено. Шар із крупнозернистого асфальтобетону є вирівнюючим та слугує тільки для вирівнювання профілю і має середню товщину 8 см. Використання крупнозернистих пористистих сумішей недоцільно, оскільки при існуванні ймовірності не повного фінансування та незавершення робіт по влаштуванню верхнього шару в поточному році , існує загроза руйнування вирівнюючого шару під дією зовнішніх факторів.
Дата відповіді: 05.03.2018 14:25
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 90bc3b6a5daf4b4ebb3334407851316c
Дата опублікування: 02.03.2018 08:47
Опис: 1) чи надаватимуться майданчики під матеріали на відстаннях які вказані в технічному завданні - ? і чи можна враховувати супутні роботи які необхідні для цих робіт (тобто окучування матеріалів від розбирання (сміття, грунту, фрезерованого матеріалу)); 2) матеріал який отримано від розбирання і враховується як зворотний матеріал дальність транспортування фіксована - 11 км-? чому я не можу везти даний матеріал до себе на більшу відстань-? 3) дальність транспортування деяких матеріалів (С-5; С-7) фіксована-? Вкажіть наявні кар'єри які знаходяться в межах цієї відстані-? 4) в гарантійному листі вказано що вартість окремих послуг які не враховані в пропозиції не сплачуються замовником – як це розуміти? (якщо виникнуть якісь додаткові роботи які не враховані в ТЗ то ми повинні за власні кошти їх виконати-?)
Відповідь: Для матеріалів, які отримано від розбирання і які враховуються як зворотній матеріал, вибрана оптимальна відстань з їх транспортування на передбачені майданчики. На передбачених майданчиках можливе складування необхідних матеріалів, згідно технічного завдання. Супутні роботи, такі як окучування матеріалів від розбирання, не передбачені. Матеріал, який буде отримано від розбирання, складується на майданчики, транспортування його на більшу відстань є недоцільною. Підрядник може використати перевезення вказаних матеріалів згідно власної транспортної схеми, але в межах очікуваної вартості. Для визначення очікуваної вартості Службою прораховано приготування суміші С-5, С-7 на майданчику. Для забезпечення об’єкту сумішшю підрядник може врахувати в пропозиції оптимальний варіант доставки суміші на об’єкт (приготування на майданчику або транспортування з кар’єру). Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати Гарантійний лист (Додаток 9 ТД) із зазначенням інформації, що у ціні тендерної пропозиції Учасника враховано весь перелік та обсяг послуг відповідно до технічного завдання, яке надано у складі тендерної документації. Учасник погоджується з тим, що не врахована ним вартість окремих робіт (послуг) сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Додаткові роботи, які не враховані в ТЗ і які виникнуть при виконання робіт (наданні послуг) за предметом закупівлі не відносять до вищевказаного пункту гарантійного листа.
Дата відповіді: 05.03.2018 16:18
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: f8ca21a1821645aeba8661f79e597fa0
Дата опублікування: 01.03.2018 15:20
Опис: запитання стосовно точкування аналогічне запитанню закупівлі : UA-2018-02-22-001338-b
Відповідь: Документацією передбачено точкування для визначення осі дороги. Нанесення дорожньої розмітки за типами ліній - інші види робіт.
Дата відповіді: 03.03.2018 13:56
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 9344063c3c054c0d809642099a98c5fd
Дата опублікування: 26.02.2018 10:10
Опис: Згідно додатку Ж ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво." Мінімальна товщина шару крупнозернистого асфальтобетону має складати не менше 10 см! Також хочемо зауважити що згідно з "Рекомендації з оптимального вибору матеріалу для влаштування дорожньої горизонтальної розмітки при виконанні робіт з будівництва, ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування" Р В.2.7-03450778-817:2013 Таблиця 5 на покриття з шорсткістю більше 1,5 мм застосування фарби не передбачено. Прохання надати розяснення.
Відповідь: 1. Згідно ДБН В.2.3-4:2015 Розділ 1 Сфера застосування «Ці норми встановлюють технічні норми до: - Проектування нового будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування» Поточні середні ремонти регламентуються ГБН Г.1-218-182:2011. При поточному середньому ремонті виконуються тільки роботи відповідно до пункту 6.3.1-6.3.6 зазначеного вище документу. Цим видом ремонту передбачено тільки відновлення зношеного верхнього шару асфальтобетонного покриття з вирівнюванням поперечного профілю. Тому проектом передбачено заміну верхнього шару покриття, при цьому шар із крупнозернистого асфальтобетону є вирівнюючим та слугує тільки для вирівнювання профілю має середню товщину 8 см і не є конструктивним шаром. Конструктив дорожнього одягу погоджений Технічною радою Укравтодору. 2. Для забезпечення організації дорожнього руху дорожня розмітка передбачена довготривкою фарбою згідно діючого нормативу ДСТУ 2587:10. Р В.2.7-03450778-817:2013 має рекомендаційний характер
Дата відповіді: 28.02.2018 11:33