• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

електрична енергія

Завершена

580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
Період уточнення: 07.02.2024 14:18 - 12.02.2024 00:00
Відповідь надана

щодо складовий ціни Товару

Номер: baaffc2a1f6d4bd78376316c3a4bf332
Дата опублікування: 08.02.2024 11:24
Опис: Шановний Замовник, в Розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції» п.1. «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» зокрема зазначаєте: «Вартість тендерної пропозиції розраховується учасником згідно чинного законодавства включно із затвердженим у встановленому порядку тарифом на послуги з передачі електричної енергії.Загальна сума тендерної пропозиції (загальна вартість тендерної пропозиції) розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик за формулою: Р = (Ni план * (Ц прогн. * (1+К/100)) * (1+М/100) + + Ni план * Т пер+Nі план*Tор) * 1,2, де: Р = ціна тендерної пропозиції у гривні (UAN); Ni план =плановий обсяг закупівлі, кВт/год.; Ц прогн = ціна за 1 кВт*год без ПДВ, для даної закупівлі визначається як середньозважена ціна на РДН ОЕС за 1 кВт*год без ПДВ за січень 2024 року за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua; К= коефіцієнт, що враховує додаткові ризики учасника. В даній закупівлі значення К= 10 %. (Замовник встановлює величину цього коефіцієнта однакову для всіх Учасників) М = маржа (вартість послуг постачальника) у відсотках, визначається за тендерною пропозицією переможця за результатами торгів, %). Маржа (вартість послуг постачальника)не може бути величиною від’ємною, в тому числі за результатами аукціону. У разі якщо за результатами аукціону величина М буде від'ємною, це буде вважатися відмовою від підписання договору. З метою запобігання демпінгу серед Учасників замовник відповідно до п.44 Особливостей буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина М буде від’ємна. У складі пропозиції учасник надає гарантійний лист, в якому зазначає що маржа в пропозиції учасника за результатами аукціону не буде величиною від’ємною. Т пер = тариф на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором постановою НКРЕКП від 09.12.2023 № 2322, 1 кВт * год без ПДВ; Тор = діючий тариф АТ «Оператор ринку» на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку, погоджений постановою НКРЕКП № 2616 від 27.12.2023, є регульованою складовою ціни Товару; 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість ( ПДВ – 20%).». Відповідно до частини 6,7 статті 51 Закону України «Про ринок електричної енергії» фінансування діяльності оператора ринку здійснюється за рахунок учасників ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку відповідно до правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку. Розмір тарифу на здійснення операцій купівлі-продажу на РДН/ВДР погоджується постановою НКРЕКП. Відповідно постановою НКРЕКП від 27.12.2023 №2616: тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку на 2024 року встановлено в розмірі 6,54 грн/МВт·год (без ПДВ). Даний платіж є регульованим НКРЕКП, але він не є і не може бути складовою ціни Товару – Електрична енергія. Даний тариф зобов’язаний сплачувати кожен учасник ринку як обов’язковий платіж за здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку, цей платіж не зобов’язаний сплачувати Замовник за рахунок власного (державного) бюджету. Відповідно до законодавства про публічні закупівлі учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Замовник лише сплачує за Товар – Електрична енергія, який йому постачає Учасник, а тому складові такої ціни мають бути прозорими і передбаченими законодавством. Крім того, Ваша формула уже включає складову витрат постачальника (М) та коефіцієнт, що враховує додаткові ризики учасника (К)!!!!!!!! Тобто, положення вашої тендерної документації суперечать законодавству, Ви включаєте витрату яка має покриватись Учасником, до витрат, які будете покривати Ви як Замовник - за рахунок державного бюджету. Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за таким принципом: запобігання корупційним діям і зловживанням. Чи не вважаєте Ви, що за таких умов тендерної документації, даний принцип публічних закупівель не дотримується? Чи не вважаєте, що Ви як представник системи освіти, зобов’язані в першу чергу дотримуватись чинного законодавства, а не порушувати його?! Просимо внести зміни та анулювати даний тариф з тендерної документації, зокрема із формули щодо визначення вартості тендерної пропозиції Учасника. У разі бездіяльності Замовника стосовно даного питання, Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), та звернутись до уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за детальне роз'яснення. Умови тендерної документації будуть приведені у відповідність до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 08.02.2024 12:16
Відповідь надана

Розподіл

Номер: 00bb1fd207554e9abcd721c6486ba937
Дата опублікування: 08.02.2024 09:32
Опис: Шановний замовник, очікувана вартість виходячі з тендерної документації не раховує розподіл правильно? Запитанн ставимо тому, що ціна за 1 квт/год 9,50з ПДВ за велика без розподілу.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за питання. Ви зрозуміли правильно - очікувана вартість в даній закупівлі є максимально допустимою платою контрагенту за постачання товару (електроенергії) та не включає в себе послугу розподілу електроенергії. Вказана сума очікуваної вартості визначена з врахуванням наступних обставин: - очікувана вартість не є остаточною ціною договору, а складає найбільшу (граничну) суму, яку замовник може заплатити за вказаний обсяг товару при даних обставинах; - у зв'язку з режимом вільних цін на ринку електроенергії та умовами воєнного стану ні чітко визначити сучасну середню ціну даного товару , ні спрогнозувати його вартість на рік замовник не має можливості; - висока вірогідність значних коливань ціни товару на ринку; - ймовірне значне зниження ціни в результаті аукціону.
Дата відповіді: 08.02.2024 10:08
Відповідь надана

Формула

Номер: e9920b855c6d41c895e995a580bdeeee
Дата опублікування: 08.02.2024 09:19
Опис: Шановний учасник, вам не здається що це тотожні поняття: К= коефіцієнт, що враховує додаткові ризики учасника. В даній закупівлі значення К= 10 %. (Замовник встановлює величину цього коефіцієнта однакову для всіх Учасників) М = маржа (вартість послуг постачальника) у відсотках, визначається за тендерною пропозицією переможця за результатами торгів, %).?
Відповідь: Добрий день. Ні. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 08.02.2024 10:14
Відповідь надана

щодо вимог тендерної документації

Номер: 90ceba614ded499d8f43359d76174c88
Дата опублікування: 07.02.2024 15:57
Опис: Шановний Замовнику, просимо внести зміни у тендерну документацію опубліковану Вами, а саме: титульна сторінка тендерної документації містить назву Замовника " Відділ освіти, культури, молоді та спорту Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області" , що не відповідає назві Вашої установи, яка є Замовником торгів, згідно п.п2.1 п.2 Тендерної документації. Крім того у Додатку №1 до тендерної документації зазначено "1.1.На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі (вказати не менш як 1 (один) договір, який повністю виконаний протягом 2022 р. або 2023 р.), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса, контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. ". Дана вимога є дискримінаційною та не дає можливості прийняти участь у закупівлі учасниками діяльність, яких лише розпочалася та у зв"язку з чим вони не зможуть забезпечити надання повністю виконаних аналогічних договорів за 2022 або 2023 роки. Просимо врахувати неодноразові рішення з даного приводу Антимонопольного комітету України щодо дискримінаційності такої вимоги та внести відповідні зміни.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Надану Вами інформацію враховано. Технічну помилку усунуто. Питання підтвердження учасником кваліфікації буде розглянуто окремо та врегульовано відповідно до чинного законодавства та рекомендацій АМКУ. Дякуємо за співпрацю.
Дата відповіді: 07.02.2024 18:14