• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 75250000 - 3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню систем пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації).

Завершена

4 150 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 750.00 UAH
Період уточнення: 07.05.2018 15:33 - 14.05.2018 10:00
Відповідь надана

Про надання ліцензії Держархбудінспекції на монтаж інженерних мереж

Номер: 980c6c9c965a4bd1b0bc78b70febcf7c
Дата опублікування: 11.05.2018 15:14
Опис: У своєму оголошенні Ви вимагаєте надати Ліцензію Держархбудінспекції на монтаж інженерних мереж. 1) Яке відношення має згадана ліцензія до предмету оголошеної закупівлі? Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визначає, що ДАБІ здійснює ліцензування видів господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, та здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Подібне міститься і в пункті 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури говорить про те, що «Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками». А пункт 2 цього ж Порядку визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не пожежну, або будь-яку іншу, а БУДІВЕЛЬНУ!). 2) Предмет Вашої закупівлі Ви визначаєте, як – Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню систем пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації). Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт з встановлення систем пожежної сигналізації ліцензія на монтаж інженерних мереж? Ми не виробляємо, тим паче, ми не конструюємо пожежну сигналізацію, ми її лише ВСТАНОВЛЮЄМО! Законодавець пред’являє до нас, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, тип паче інші ліцензії на ті види госп. діяльності, якими ми не займаємося, просто через Ваше бажання!!! Покладаючи таку додаткову вимогу на потенційних учасників, Ви порушуєте принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – принцип максимальної економії та ефективності. Вимагаємо надати відповідь з відповідною аргументацією та посиланнями на нормативно-правові акти, в яких написано, що Учасники ЗОБОВ’ЯЗАНІ надати дану ліцензію для виконання робіт з встановлення систем пожежної сигналізації!
Відповідь: Відповідно до Державних будівельних норм України ДБН Б.1.1-4-2002, наказ Держбуду №152 від 05.09.05 р.: «1.1. Право на розроблення проектної документації або її окремих розділів надається юридичним та фізичним особам - суб'єктам господарської діяльності незалежно від форм власності (далі - проектувальник), які мають ліцензію на цей вид діяльності згідно з законодавством.» Згідно з Державними будівельними нормами України ДБН А.2.2-3-2004: «Ліцензія – це документ державного зразка, який засвідчує право ліцензіата на провадження зазначеного в ньому виду діяльності протягом визначеного строку за умови виконання ліцензійних умов.» Слід зазначити, що Замовник за результатами процедури закупівлі очікує від виконавця дотримання законності при виконанні зазначених робіт. Замовника за даною закупівлею цікавить не тільки факт надання «послуги по встановленню систем пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації», а і впровадження такого проекту та вироблення на його підставі безпечної та надійної системи протипожежного захисту. Вбачається, що компанія, яка виконує будівельні роботи з монтажу інженерних мереж має відповідну ліцензію (що підтверджує її повну відповідність усім ліцензійним вимогам) має необхідний досвід, знання та практику щодо не тільки розроблення, а і впровадження дієвих інженерних систем.
Дата відповіді: 15.05.2018 13:09
Відповідь надана

Про реєстрацію Пульту централізованого спостереження за пожежною сигналізацією та про його реєстрацію в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України

Номер: 1d1186dd014d41239698561a68530a46
Дата опублікування: 11.05.2018 11:18
Опис: У додатку 2 пункті 2 (сторінка 6) зазначено, що учасник в складі пропозиції надає наступні документи: посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в Єдиній базі даних Центру спостерігання Державної служби з надзвичайних ситуацій (МНС) України. Вимога, яку Ви висунули, це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Відповідь: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації прагне отримати послуги належної (високої) якості за економічно вигідною ціною. З цією метою Замовник вимагає від Учасників гарантування забезпечення можливості підключення встановленого Учасниками обладнання пожежної сигналізації до пульту цілодобового пожежного спостерігання. Оскільки результатом виконання робіт згідно умов закупівлі є обладнання об’єкта Замовника системою пожежної сигналізації, що технічно та програмно готова для підключення до будь якого центрального пульта цілодобового пожежного спостереження. Згідно Наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України 07.04.2011 № 351, звертаємо Вашу увагу на правила з пожежного спостерігання. Згідно розділу 1: 1.1. Ці Правила встановлюють вимоги щодо проектування, монтажу, технічного обслуговування та приймання в експлуатацію систем передавання тривожних сповіщень, а також спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів. 1.2. Пожежне спостерігання є невід'ємною функцією пожежної автоматики, за допомогою якого забезпечуються: - прийом від приймально-контрольних приладів пожежної автоматики об'єктів сигналів про пожежу і несправність та їх передача за допомогою системи передавання тривожних сповіщень до центрів приймання тривожних сповіщень; - обробляння, архівування, збереження всіх тривожних сповіщень, які надійшли на пульт пожежного спостерігання; - передача в автоматичному режимі в єдиному протоколі та форматі передачі даних сигналів пожежної тривоги до відповідної точки доступу МНС України; - оперативне реагування пожежно-рятувальних підрозділів на сигнали про пожежі, що надходять від пультів пожежного спостерігання. 1.3. Ці Правила є обов'язковими для виконання всіма суб'єктами господарювання незалежно від форм власності та форми господарювання, які здійснюють спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів, виконують роботи з проектування, монтажу, технічного обслуговування систем пожежної автоматики та передавання тривожних сповіщень та експлуатують ці системи.
Дата відповіді: 15.05.2018 12:53
Відповідь надана

Про досвід 5 років

Номер: 920f7903109c4019abc17fce48542699
Дата опублікування: 11.05.2018 11:17
Опис: У додатку 2 пункті 4 (сторінка 6) зазначено, що учасник в складі пропозиції надає наступні документи: довідка про реєстрацію та досвід роботи на ринку робіт/послуг протипожежного призначення не менше 5 років. Для підтвердження надати Свідоцтво про державну реєстрацію або інший документ. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашим технічним вимогам. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, або ж любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Перебування організації на ринку більше 5 років має безумовно підтвердження високої кваліфікації, налагодженість співпраці з супроводжуючими організаціями та якість надавання послуг. Вимога, встановлена у закупівлі є необхідною для гарантії якості та безпеки.
Дата відповіді: 15.05.2018 12:34
Відповідь надана

Про ISO

Номер: b76b3e20cb98431eaeedb80f6d815bff
Дата опублікування: 11.05.2018 11:15
Опис: У додатку 2 пункті 1 (сторінка 6) зазначено, що учасник в складі пропозиції надає наступні документи: документ, який підтверджує результативне функціонування на підприємстві системи управління якості та документи які підтверджують відповідність вимогам міжнародного стандарту систему управління якістю, впроваджену на підприємстві, а саме: Сертифікат системи управління якістю ISO9001:2015, Звіт сертифікаційного аудиту ДСТУ ISO 9001:2015 та лист щодо прийняття рішення за результатами сертифікаційного аудиту). Перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Друге, забігаючи наперед, просимо не відповідати, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат, Ви ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Третє, також передбачаючи Вашу відповідь про п. 3 ст. 22 Закона України "Про публічні закупівлі": тендерна документація може містити також іншу інформацію , яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, дійсно, в частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може включати в тендерну документацію інформацію, яку вважає за необхідне. Але, в нормі частини 3 статті 22 Закону вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. При чому, знову ж таки та стаття 22 містить норму, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю» (ДСТУ ISO 9001:2015), а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2015) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю (ISO 9001:2015) для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. Тому, ВИМАГАЄМО виключити пункт 1 Додатку 2 (стор.6) з тендерної документації як такий, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як такий, що є абсолютно абсурдним для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Відповідь: Сертифікат ISO 9001 – документ, який підтверджує доведене результативне функціонування на підприємстві системи управління якості. Наявність сертифікату засвідчує, що систему управління якістю, впроваджену на підприємстві було перевірено органом сертифікації та встановлено її відповідність вимогам міжнародного стандарту. В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ISO 9001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг встановлення пожежної сигналізації. Сертифікат ISO 9001 може отримати будь-яке підприємство, система управління якістю якого відповідає вимогам зазначеному стандарту. Наявність в Учасника сертифікату ISO 9001 є одним з критеріїв, що підтверджують якість послуг, які ним надаються. Вимога наявності в Учасника системи управління якістю, що відповідає або ДСТУ ISO 9001:2015 обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту.
Дата відповіді: 15.05.2018 12:17