• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сіль харчова випарена (чистий хлорид натрію) за кодом ДК 021:2015 - 14430000-4 - Випарена сіль і чистий хлорид натрію

Відповідно до вимог Технічного завдання та проекту договору про закупівлю

Завершена

3 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Період уточнення: 06.02.2024 18:04 - 11.02.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги!

Номер: 44325757e44c46458d05397e8629da0f
Дата опублікування: 10.02.2024 23:58
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 4 до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: "Учасник повинен документально підтвердити партнерські (дилерські) стосунки з компанією – виробником солі або її представником в Україні (Авторизаційний лист, договір про співпрацю, тощо). Документи мають бути дійсними до кінця 2024 р.)." У нашої компанії наявна необхідна кількість товару що планує закупитися Вами на складі, а саме 300 тон, проте, при закупівлі цього товару Ваш тендер ще не був оголошений, тому при закупівлі товару нами не вимагалось та не було отримано авторизаційний лист від постачальника продукції. Зрештою такий лист не передбачений українським законодавством, та не є обов'язковим при придбанні товару, тому встановлена вами вимога носить дискримінаційний характер і обмежує коло потенційних учасників. Наявність у нас в достатній кількості товару на складі забезпечує можливість безперебійної поставки, залишки товару можемо підтвердити документально. Просимо внести зміни у тендерну документацію та прибрати дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Вимоги замовника не обмежуються виключно авторизаційним листом. Законність придбання імпортного товару може бути підтверджена і в інший спосіб, визначений тендерною документацією. Для постачальника, який тримає складський запас в обʼємі 300 тон солі ( і це навіть не для нашого тендера), не складе труднощів отримати необхідні документи
Дата відповіді: 11.02.2024 10:38
Відповідь надана

Щодо підтвердження відносин

Номер: 723ec82f56b741c6b460898479df1e39
Дата опублікування: 08.02.2024 12:07
Опис: Шановний замовнику. У тендерній документації Вами встановлено вимогу: "Учасник у складі пропозиції повинен документально підтвердити свої відносини з виробником товару (чинний договір на 2024 рік з виробником або його офіційним представником в Україні (з документальним підтвердженням такого представництва, авторизаційний лист від виробника із зобов’язанням поставити учаснику протягом строку дії договору відповідну партію товару, тощо)" Наша компанія, купує товар не у виробника та не в офіційного представника в Україні, відтак даною вимогою ви встановлюєте дискримінаційні вимоги щодо нас як потенційного учасника. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Авторизаційний лист від виробника, договір про співпрацю чи інший документ (дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником) є документальним підтвердженням щодо надання учасником (а разом із ним і виробником) гарантії поставки товару, який є предметом цієї закупівлі, саме від конкретного виробника. Зазначена вимога сформована з метою визначення такого постачальника, який не тільки разово поставить якісний/відповідний товар, а й забезпечить його безперебійне подальше постачання на територію України в тому порядку і об’ємі, що визначений замовником в цій закупівлі, а також зможе підтвердити потужності (можливості заводу-виробника) виготовлення такого товару у кількості, необхідній для цієї закупівлі. Цим замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: не дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником. Зазначимо також, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, укладання договору/отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Крім того, дана вимога встановлена для того, щоб Замовник убезпечив себе від можливого фальсифікату товару, що планується до закупівлі. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді: 10.02.2024 23:43
Відповідь надана

Щодо надання звітності

Номер: 0467b37bdd8e4b29a77a93e15eaad51d
Дата опублікування: 08.02.2024 12:03
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації Вами встановлено вимогу щодо надання учасниками: "Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді." Відповідно до чинного законодавства юридичні особи подають звітність за 2023 рік: до Держстату – до 28 лютого 2024р., до ДПСУ – не пізніше 29 лютого включно. Оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 14.02.2024 р. в учасників юридичних осіб може бути відсутня фінансова звітність за 2023 рік. Таким чином даною вимогою обмежується коло учасників, також дана вимога дискримінує нас як потенційного учасника, оскільки наказом про організацію бухгалтерського обліку на нашому підприємстві встановлено термін подання річної фінансової звітності у період з 20-ого по 25-те лютого. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Згадане вами чинне законодавство України встановлює граничні строки подання річної звітності, проте в жодному нормативному документі не прописана заборона надання такої звітності раніше граничної дати. І це не означає, що уповноважені на подання такої звітності особи починають готувати її не раніше 20 лютого. Звітний період (2023 рік) завершився не вчора, а п’ять тижнів тому. Немає підстав вважати, що навіть за строк, визначений законодавством на подання пропозицій (не говорячи вже за попередні тижні), неможливо підготувати відповідні звіти. У потенційних Учасників було достатньо часу для їх підготовки. Тому цим замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: не дискримінації учасників. Замовник не зобов’язаний підлаштовуватись під внутрішні накази по підприємствах потенційних Учасників.
Дата відповіді: 10.02.2024 23:37
Відповідь надана

Авторизаційний лист

Номер: c6732c1764674a64a53d9dc0aa5edc78
Дата опублікування: 08.02.2024 11:55
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 4 до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: "Учасник повинен документально підтвердити партнерські (дилерські) стосунки з компанією – виробником солі або її представником в Україні (Авторизаційний лист, договір про співпрацю, тощо). Документи мають бути дійсними до кінця 2024 р.)." Наша компанія закуповує харчову сіль,проте сіль закуповується не у виробника та не у представника в Україні, відтак даною вимогою Вами обмежено участь нашої компанії у даній закупівлі, що є дискримінацією нас як учасника. Просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Авторизаційний лист від виробника, договір про співпрацю чи інший документ (дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником) є документальним підтвердженням щодо надання учасником (а разом із ним і виробником) гарантії поставки товару, який є предметом цієї закупівлі, саме від конкретного виробника. Зазначена вимога сформована з метою визначення такого постачальника, який не тільки разово поставить якісний/відповідний товар, а й забезпечить його безперебійне подальше постачання на територію України в тому порядку і об’ємі, що визначений замовником в цій закупівлі, а також зможе підтвердити потужності (можливості заводу-виробника) виготовлення такого товару у кількості, необхідній для цієї закупівлі. Цим замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: не дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником. Зазначимо також, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, укладання договору/отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Крім того, дана вимога встановлена для того, щоб Замовник убезпечив себе від можливого фальсифікату товару, що планується до закупівлі. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації
Дата відповіді: 10.02.2024 23:40
Відповідь надана

Щодо авторизаційного листа

Номер: 65367cf9cbd04bb5960f783aadc99f61
Дата опублікування: 08.02.2024 11:49
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 4 до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: "Учасник повинен документально підтвердити партнерські (дилерські) стосунки з компанією – виробником солі або її представником в Україні (Авторизаційний лист, договір про співпрацю, тощо). Документи мають бути дійсними до кінця 2024 р.)." Наша компанія закуповує таблетовану сіль,проте сіль закуповується не у виробника та не у представника в Україні, відтак даною вимогою Вами обмежено участь нашої компанії у даній закупівлі, що є дискримінацією нас як учасника. Просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Авторизаційний лист від виробника, договір про співпрацю чи інший документ (дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником) є документальним підтвердженням щодо надання учасником (а разом із ним і виробником) гарантії поставки товару, який є предметом цієї закупівлі, саме від конкретного виробника. Зазначена вимога сформована з метою визначення такого постачальника, який не тільки разово поставить якісний/відповідний товар, а й забезпечить його безперебійне подальше постачання на територію України в тому порядку і об’ємі, що визначений замовником в цій закупівлі, а також зможе підтвердити потужності (можливості заводу-виробника) виготовлення такого товару у кількості, необхідній для цієї закупівлі. Цим замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: не дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником. Зазначимо також, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, укладання договору/отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Крім того, дана вимога встановлена для того, щоб Замовник убезпечив себе від можливого фальсифікату товару, що планується до закупівлі. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації. До того ж таблетована сіль не розглядається замовником як предмет закупівлі
Дата відповіді: 10.02.2024 23:42