-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гідравлічний домкрат для повітряного судна
Завершена
985 225.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 926.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 926.13 UAH
Період уточнення:
06.02.2024 17:02 - 11.02.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення інформації
Номер:
b6195cfa14a84cffa664da65ec98798e
Дата опублікування:
10.02.2024 09:53
Опис:
Просимо розтлумачити термін «Конфігурація «FLY-AWAY»» більш конкретно, що мається на увазі, тільки компактність та транспортабельність?
Відповідь:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Гідравлічний домкрат у конфігурації «FLY-AWAY» розроблений зі зменшеними габаритами та масою для зручності використання та виконання робіт поза межами базового аеропорту (в транзиті). Конфігурація «FLY-AWAY» розроблена для компактного розміщення та транспортування у багажному відсіку літака.
Дата відповіді:
12.02.2024 15:53
Відповідь надана
Щодо технічної документації
Номер:
b5a4b253ef214f1fbf2d1b96498c7ef4
Дата опублікування:
09.02.2024 15:07
Опис:
Шанивний Замовнику! Для збільшення конкуренції та розширення числа учасників вимагаємо внести зміни до вимог технічної документації, а саме: «вага (нетто) – не більше 115 кг», «максимальна висота – не менше 563 мм або 22,2 дюйма» (така висота цілком достатня для обслуговування обох типів опор шасі літака А319 CJ). Вимоги щодо довжини виходу гідравлічної та гвинтової частини підйомника просимо видалити.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Технічними вимогами до гідравлічного домкрату передбачено конфігурацію «FLY-AWAY», зі зменшеними габаритами та масою, оскільки домкрат буде транспортуватися у багажному відсіку літака. Відповідно, для використання гідравлічний домкрат потрібно буде кожного разу розвантажувати/завантажувати з/в багажний відсік літака. Збільшення ваги домкрата не може бути прийнятним, так як це значно ускладнює процес завантаження/розвантаження та розміщення домкрата безпосередньо в багажному відсіку, а також призведе до додаткових витрат палива при виконанні польотів та збільшення вартості кожної години польоту. У відповідності до вимог Керівництва з технічної експлуатації літака A319 (АММ), при підніманні основної опори шасі, відстань від поверхні "землі" до точки піднімання амортизатора повинна становити 563 мм. Оскільки "гніздо" на домкраті має заглиблення близько 10 мм, то загальна висота домкрата повинна бути 573 мм. Якщо параметри «Вихід гідравлічної частини підйомника» та «Вихід гвинтової частини підйомника» будуть менші ніж зазначено у технічних вимогах, не вистачить висоти штоку домкрату, щоб між пневматиком шасі та поверхнею був необхідний простір для зняття/встановлення нового колеса. Дані характеристики зазначені як мінімальні і впливають на загальне значення «Максимальна висота», з урахуванням обмеження, щодо показника “Висота у складеному стані”. Беручи до уваги викладене вище, Замовник не бачить підстав для внесення змін до тендерної документації в частині технічних характеристик.
Дата відповіді:
12.02.2024 15:52