-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження, випробування, устаткування підвищеної небезпеки – устаткування напругою понад 1000 В ПАТ «УКРНАФТА» в Івано-Франківській та Чернівецькій області)
Завершена
510 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 550.00 UAH
Період уточнення:
06.02.2024 15:52 - 19.02.2024 00:00
Відповідь надана
Незаконна вимога акредитації
Номер:
c96a9c62c3a145ae85358ecf4f6bc7bc
Дата опублікування:
13.02.2024 11:51
Опис:
Положення про Державну регуляторну службу України визначає її як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України і який реалізує державну регуляторну політику, політику з питань нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності та дерегуляції господарської діяльності.
Відповідно до Рішення № 122 від 29.03.2023 Державної регуляторної служби України, вимога акредитації Національним агентством з акредитації України для суб’єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, технічний огляд та/або експертне обстеження (технічне діагностування), машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки є незаконною.
Тому просимо видалити вимогу акредитації з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учасник! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.02.2024 16:21
Відповідь надана
Незаконна вимога акредитації
Номер:
857c8893c1d64661bc08e6f1e5399877
Дата опублікування:
10.02.2024 00:54
Опис:
Відповідно до Рішення № 122 від 29.03.2023, Державна регуляторна служба України, розглянувши проект наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Вимог до суб’єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, технічний огляд та/або експертне обстеження (технічне діагностування), машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»,
в якому визначається обов’язковість процедури акредитації Національним агентством з акредитації України для суб’єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, технічний огляд та/або експертне обстеження (технічне діагностування), машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме для:
1) експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва інших суб’єктів господарювання, зокрема:
• експертизу щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва
суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки;
• експертизу щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
• експертизу щодо відповідності устаткування вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки;
2) експертних організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устаткування та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона;
3) спеціалізованих організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, випробування устаткування що перебуває у його володінні, користуванні (експлуатації)
вирішила:
відмовити в погодженні проекту наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Вимог до суб’єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, технічний огляд та/або експертне обстеження (технічне діагностування), машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»
Положення про Державну регуляторну службу України визначає її як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України і який реалізує державну регуляторну політику, політику з питань нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності та дерегуляції господарської діяльності.
Відповідно до абзацу 1 п.11 СТ.26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції».
Відповідно до абзацу 2 п.11 СТ.26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» - «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Тому, просимо внести відповідні зміни в тендерні тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний Учасник! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
12.02.2024 15:54