• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронна сигналізація з монтажем та пусконалагоджувальними роботами

Госпрозрахунок

Завершена

17 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 176.00 UAH
Період уточнення: 17.05.2018 16:42 - 21.05.2018 14:00
Без відповіді

Щодо аналогічного досвіду ЛИШЕ з державними чи комунальними об'єктами

Номер: ebb82d2297034a2f89c844b60dd507c9
Дата опублікування: 21.05.2018 13:36
Опис: У додатку № 3 Ви зазначаєте, що в учасника має бути досвід надання послуг (не менше 5 років) в т.ч. на державних або комунальних об'єктах міста Києва. По-перше, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг з охорони не має обмежень ні по території, ні по терміну дії. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років та про надання послуг у Києві, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років та саме у Києві не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашим технічним вимогам. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, або ж любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років та на об'єктах лише міста Києва, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. По-друге, чому на державних та комунальних об'єктах? На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити договори лише з державними та комунальними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану неправомірну вимогу!
Без відповіді

Щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП)

Номер: 9d5c07bae18949319fe6fe0c78ebde33
Дата опублікування: 21.05.2018 13:24
Опис: У додатку № 4 Ви зазначаєте, що вимогою до якості виконаних робіт є: якість послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації повинна підтверджуватися сертифікатом відповідності, виданим Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП). Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому учасники не повинні надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання ніхто не збирається! Тип паче це порушує принцип максимальної економії та ефективності. І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України. Саме тому, вимагаємо прибрати вимогу щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації.
Без відповіді

Щодо кількості працівників

Номер: 85f274b0577d4d7ab97785732172b0a0
Дата опублікування: 21.05.2018 13:22
Опис: У додатку № 3 Ви зазначаєте, що учасник має надати довідку та документи на наступних працівників: електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду з групою допуску до проведення робіт підвищеної небезпеки до 1000 В (не менше 5 осіб); налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 5-го розряду. Маємо запитання: у Вашому оголошення зазначено про надання послуг на 3х об’єктах. На підставі чого Ви висуваєте вимогу про надання інформації про 5х осіб? Враховуючи обсяги Вашої закупівлі Вам вистачить і 3х осіб. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо зменшити кількість осіб, інформацію на яких треба надати та внести зміни до тендерної документації!