• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Електрична енергія (код згідно ДК 021:2015 - 09310000-5 — Електрична енергія)»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики відповідно до діючих норм на даного товару. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення відповідає кошторисним призначенням на 2024 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до середньоринкової вартості даних товарів

Завершена

398 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 994.50 UAH
Період уточнення: 06.02.2024 10:47 - 16.02.2024 00:00
Відповідь надана

наявність в учасника на території м. Києва власного структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів

Номер: 2762af7e826d4bc8a7f19456fe9754a6
Дата опублікування: 12.02.2024 10:59
Опис: В Тендерній Документації Замовником вимагається надати: "інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника) про наявність в учасника на території м. Києва власного структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів". ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" звертає увагу на те, що чинним законодавством не обумовлюється необхідність створення в конкретно визначених областях власного центру обслуговування споживачів (клієнтів) чи власного окремого структурного підрозділу на яких покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. У зв’язку з вище зазначеним постачальники не зобов'язані мати свої структурні підрозділи в кожній області України. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно з якою мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів в конкретних областях, як це вимагається тендерною документацією. ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» створено власний Центр обслуговування споживачів за місцезнаходженням: 40004, м. Суми, вул. Реміснича, 35. Центр обслуговування споживачів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" відповідає всім вимогам, що встановлені законодавством, здійснює діяльність на підставі Положення про Центр обслуговування споживачів. Стосовно ведення договірних відносин та обміну інформацією та документами зі Замовником, то на теперішній час є різні види засобів комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною, зв'язок в телефонному режимі, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань сторонами. У ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" наявний досвід виконання аналогічних договорів з замовниками, які так само територіально віддалені від місцезнаходження ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". Проте це жодним чином не перешкоджало надійному виконанню таких договорів. Проте Замовником встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території м. Київ, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні. У зв’язку з цим, відповідаючи вимогам законодавства в частині створення і функціонування Центру обслуговування споживачів (клієнтів) та маючи можливість здійснювати діяльність з постачання електричної енергії споживачу (Замовнику), ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" не зможе взяти участь у закупівлі через встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог. Просимо внести зміни до тендерної документації і виключити вимоги, які територіально дискримінують учасників, зокрема і ТОВ "ЕНЕРА СУМИ".
Відповідь: Учасником було грунтовно вивчено запитання, в найближчий час будуть внесені відповідні зміни з урахуванням вимог чинного законодавства, фактичних нормативно-правових актів що регулюють правила продажу електроенерії споживачем.
Дата відповіді: 12.02.2024 15:43
Відповідь надана

Стаття 17

Номер: 7133994837244269a6183b8407e425df
Дата опублікування: 12.02.2024 08:30
Опис: Шановний замовник, кваліфікаційні критерії до учасника та вимоги повинні відповідати п. 47 Особливостей, а не ст. 17 або п. 44 Особливостей, прошу внести зміни в ТД.
Відповідь: Дякую за запитання, найближчим часом будуть внесені зміни до тенднрної документації.
Дата відповіді: 12.02.2024 13:53
Відповідь надана

ОСП

Номер: fa583b395e84480bb3179574e2572152
Дата опублікування: 08.02.2024 09:53
Опис: Шановний замовник, не актуальне ОСП зазначено прохання виправити Тпер - тариф на послуги з передачі електричної енергії – 0,43025 грн. за 1 кВт*год без ПДВ.(Згідно Постанови НКРЕКП від 21.12.2022 № 1788 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО»).
Відповідь: Дякую за запитання, найближчим часом будуть внесені зміни до тенднрної документації.
Дата відповіді: 12.02.2024 15:11