-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015- 79710000-4
охорона приміщення РСЦ МВС та моніторинг сигналів тривоги територіальних підрозділів
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
23.04.2018 12:41 - 04.05.2018 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог до лотів
Номер:
19f9cd17196742db9a531f13d42a5538
Дата опублікування:
27.04.2018 17:30
Опис:
Ви оголошуєте закупівлю по двом різним лотам, і одночасно прописуєте вимогу у своїй тендерній документації: До вартості предмету закупівлі входить встановлення пультів екстреного виклику, ремонт та технічне обслуговування приладів спостереження, встановлених на об’єктах Замовника. Учасник – переможець повинен гарантувати наявність кваліфікованного персоналу для надання таких послуг, який зобов’язується не рідше 1 раз на місяць проводити огляд та регламентні роботи по догляду за приладами, а також гарантувати переобладнання (заміну) приладів, які вийшли зі строю за власний рахунок без додаткових витрат для замовника. Учасник повинен гарантувати можливість підсилення об’єктів у момент переобладнання (ремонту) та переключення (переобладнання) за 1 (один) день на всіх об’єктах, до моменту підписання договору. Не виконання цієї вимоги дає право Замовнику відмовитись від підписання договору з Учасником-переможцем та допустити до розгляду наступну пропозицію.
Так як, у Вас немає розмежування документації по лотам )окрім тендерної пропозиції) вважаємо, що дана вимога поширюється на обидва лоти. Питання: чому у лоті Охорона приміщення (тобто, послуги з фізичної охорони) є дана вимога, яка дублює лот Послуги з моніторингу. Тобто виходить, що Ви оголошуєте закупівлю на Послуги моніторингу і одночасно ставите обов’язок до учасників лоту Охорона приміщень, який звучить як Ваш перший лот. Як таке може бути? Просимо надати роз’яснення з приводу даного питання. Або внести зміни до тендерної документації та розробити окремі вимоги до кожного лоту, щоб не вводити учасників в оману.
Відповідь:
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 та частини п’ятої статті 11 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет забезпечує реалізацію таких функцій:
планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;
здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
здійснення інших дій, передбачених Законом.
У встановленому порядку тендерним комітетом було прийнято рішення про закупівлю зазначених послуг.
Фактичне надання послуги за лотом (послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) буде здійснюватися лише за місцем дислокації структурних підрозділах РСЦ МВС в Запорізькій області розміщених в м. Запоріжжя та на території Запорізької області.
Фактичне надання послуги за лотом (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) буде здійснюватися лише за місцем дислокації РСЦ МВС в Запорізькій області в м. Запоріжжя, на випадок надзвичайних ситуацій пов’язаних з нападів на об’єкт охорони, збереження багатовартістного державного майна, а також попередження будь яких діянь, які паралізують роботу установи та працівників, в послузі передбачена наявність груп швидкого реагування та її виїзд.
Дата відповіді:
04.05.2018 10:16
Відповідь надана
Щодо строків надання послуг
Номер:
7aec9a08f5c342b0be57126258b698d1
Дата опублікування:
27.04.2018 17:30
Опис:
У тендерній пропозиція до 2 лоту, яку Ви оприлюднили, зазначено – кількість днів охорони 244 (тобто виходить з 2 травня). Але яким чином? Подача тендерних пропозиція лише до 9го травня, аукціон відбудеться 11, додайте мінімально можливі строки на укладення договору - приблизно 25 травня. Тобто це десь 221 день. Яким чином у Вас вийшло їх більше? Просимо надати роз’яснення та\або виправити помилку, та внести зміни у тендерну документацію.
Відповідь:
Тендерним комітетом РСЦ МВС в Запорізькій області були внесені відповідні зміни до тендерної пропозицію та документацію в частині строків (кількості днів охорони).
Дата відповіді:
04.05.2018 11:02
Відповідь надана
Про ISO
Номер:
c2e8934f31cb4a72b01e47e9d734e63f
Дата опублікування:
27.04.2018 17:30
Опис:
По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2009) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2009) для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме:
1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю» (ДСТУ ISO 9001:2009), а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею.
3) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2009) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на
а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає;
b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції.
Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2009) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю (ISO 9001:2009) для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує.
Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Відповідь:
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.».
Частинами 1, 2 статті 16 цього Закону, встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 року № 225 «Про затвердження національних стандартів України, змін до міждержавних стандартів та скасування нормативних документів», затверджено національні стандарти України ДСТУ ISO 9001:2009 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2008, IDT).
Відповідно до абзацу 2 пункту 3 ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги», термін «продукція», у тексті цього стандарту може також означати «послугу».
Тобто, будь-який суб’єкт господарювання, який надає охоронні послуги та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги», може отримати відповідний Сертифікат.
На підставі вищевикладеного, наявність у учасника тендеру Сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2009), є одним з кваліфікаційних критеріїв, які Замовник (РСЦ МВС в Запорізькій області) може встановлювати відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
04.05.2018 10:17