• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік (Продукти харчування та сушені продукти різні – 15890000-3 ДК 021:2015)

Торги відмінено

1 045 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 226 750.00 UAH
Період уточнення: 02.02.2024 21:45 - 13.02.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо документів контролю якості

Номер: 2231de8708ee477c95b32132ea1839da
Дата опублікування: 07.02.2024 14:54
Опис: Відповідно до п. 1.3. Додатку №7 до Оголошення, учасник повинен забезпечувати контроль якості на Об'єктах у відповідності до внутрішніх затверджених документів (для ознайомлення додатково надаються скан-копії зазначених документів). Замовник залишає за собою право у перевірці даної вимоги у визначеному законодавством порядку. Просимо повідомити чи надання учасником у складі пропозиції ЛИШЕ сертифікатів ISO буде вважатись Замовником виконанням п. 1.3. Додатку №7 до Оголошення щодо надання документів про контроль якості на Об'єктах.
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо надавати ті документи, що використовуються вами у вашій господарській діяльності з даного питання.
Дата відповіді: 07.02.2024 19:57
Відповідь надана

Щодо витягу з облікової системи, який містить не менше 400 різних номенклатурних позицій

Номер: 3c0ef8e8da2b46ccba3c7c074400b5c7
Дата опублікування: 07.02.2024 14:23
Опис: Відповідно до 1.4. Додатку №7 до Оголошення, не менше половини заявлених Об'єктів повинні експлуатуватись та виконувати функції з виготовлення/реалізації/зберігання харчових продуктів. Учасник має підтвердити спроможність оперувати/обробляти відповідні обсяги номенклатурних позицій продуктів харчування, що підтверджується ним шляхом надання витягу з облікової системи, який містить не менше 400 різних номенклатурних позицій продуктів харчування (за виключенням підакцизних товарів та побутової хімії) (витяг повинен містити інформацію із не менш як половини заявлених Об'єктів, з яких здійснювалось відвантаження/реалізація харчових продуктів станом на дату оголошення даної закупівлі, дату подання пропозиції та дату першого робочого дня попередніх двох місяців до дати оголошення даної закупівлі). Просимо роз'яснити чи 400 різних номенклатурних позицій продуктів харчування мають обліковуватись одночасно на усіх з половини заявлених Об'єктів або на кожному окремо.
Відповідь: Шановний учаснику! Предметом даної спрощеної закупівлі є закупівля продуктів харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік (Продукти харчування та сушені продукти різні – 15890000-3 ДК 021:2015), що у свою чергу передбачає постачання комплектів харчових продуктів, що складаються із 409 найменувань. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону може зазначатися й інша інформація, що вбачається за необхідну Замовником та включається до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вимога щодо підтвердження шляхом надання витягу з облікової системи, який містить не менше 400 різних номенклатурних позицій продуктів харчування (за виключенням підакцизних товарів та побутової хімії) є обґрунтованою, так як учасники повинні підтвердити можливіть опрацьовувати/постачати/обробляти великі об’єми і різноманітні види харчових продуктів. Вимога щодо надання витягу з облікової системи, який містить не менше 400 різних номенклатурних позицій продуктів харчування не обмежує учасників так, як встановлена лише до 50 % заявлених приміщень/складських приміщень/комплексів, тому у разі не використання відповідної облікової системи на інших 50% заявлених приміщень/складських приміщень/комплексів зазначена інформація не подається. Жодної вимоги щодо вибору/застосування окремо визначеної облікової системи Замовником не встановлювалось. Кожен учасник вправі самостійно обирати облікову систему для здійснення власної господарської діяльності та здійснювати її у відповідності до чинного законодавства України.
Дата відповіді: 07.02.2024 19:57
Відповідь надана

Щодо учасника закупівлі

Номер: 4073b40cbba54d38827a3df228c5b526
Дата опублікування: 07.02.2024 14:14
Опис: Відповідно до п. 5. Додатку 8 до Оголошення, від учасника вимагається надання копій актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на не менше ніж половину Об'єктів заявлених учасником (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 143-22 від 21.01.22.) за період 2019 – 2023 рік. У разі якщо Об'єкт знаходиться в користуванні учасника на умовах оренди/суборенди таке право користування має поширюватись на визначений даним пунктом період. Чи правильно розуміє учасник, що Замовник визначає єдиним потенційним учасником закупівлі лише постачальника зареєстрованого більш ніж 6 років тому, тобто такого, що орендує склади ще з 2019 року.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону може зазначатися й інша інформація, що вбачається за необхідну Замовником та включається до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для Замовника закупівлі є важливим, щоб заявлені об'єкти мали досвід та стале призначення протягом вказаного періоду зазначеного у оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі. Звертаємо увагу, в разі не надання документу, що вимагався Замовником, Учасник повинен надати довідку-роз’яснення з причиною ненадання із відповідним посиланням на законодавство.
Дата відповіді: 07.02.2024 19:56
Відповідь надана

Щодо граничних цін у Каталозі

Номер: 8429fd55cd614b43bf0911531fb6d614
Дата опублікування: 07.02.2024 14:09
Опис: Вами визначено граничні ціни на: 1) 1421 Крупа Саго - 4,90 за кг. 2) 2223 Сайда - 36 грн за кг. 2) 3016 Батончик енергетичний - 45 кг за кг. Вказані ціни абсолютно не відповідають ринковим цінам. Просимо або провести ціни у Каталозі продуктів харчування у відповідність до ринкових або надайте джерела з яких було отримано відомості про реальну ціну таких продуктів харчування.
Відповідь: Замовником визначено граничні ціни на товари та залишаються без змін.
Дата відповіді: 07.02.2024 19:56
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: 3daab6da7b8a4c628f9ea70b4bd568e1
Дата опублікування: 06.02.2024 19:48
Опис: 11. Відповідно до Додатку 7 « Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». учасник має підтвердити спроможність оперувати/обробляти відповідні обсяги номенклатурних позицій продуктів харчування, що підтверджується ним шляхом надання витягу з облікової системи, який містить не менше 400 різних номенклатурних позицій продуктів харчування (за виключенням підакцизних товарів та побутової хімії) (витяг повинен містити інформацію із не менш як половини заявлених Об'єктів, з яких здійснювалось відвантаження/реалізація харчових продуктів станом на дату оголошення даної закупівлі, дату подання пропозиції та дату першого робочого дня попередніх двох місяців до дати оголошення даної закупівлі). Фактично замовник вимагає досвід обробляння не менше 400 різних номенклатурних позицій продуктів харчування, як на момент подачі пропозиції та і за 2 місяці до дати оголошення.. Наголошуємо, що ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено такого кваліфікаційного критерію. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. «Спроможність оперувати/обробляти відповідні обсяги номенклатурних позицій» не є матеріально-технічною базою. Так само, витяг з невідомої облікової системи не жодним чином не підтверджує досвід успішного виконання аналогічного договору постачання продуктів харчування. Оперувати/обробляти відповідні обсяги номенклатурних позицій можна, наприклад і при роздрібній торгівлі». Враховуючи викладене, дана умова тендерної документації не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону може зазначатися й інша інформація, що вбачається за необхідну Замовником та включається до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 07.02.2024 19:55
Відповідь надана

Щодо заявок на постачання

Номер: 9c81846ede494cdb88513d633f4195bc
Дата опублікування: 06.02.2024 19:47
Опис: 10. Чи вірно розуміє учасник, що заявки на постачання будуть формуватися та надсилатися безпосередньо Агенцією? Ми як виконавець, не будемо взаємодіяти з представниками військових частин щодо отримання замовлень та заміни товарів?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідь на ваше питання міститься у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 07.02.2024 19:55
Відповідь надана

Щодо дератизації і дезінсекції складських приміщень

Номер: 17f535e193c44a93b09d1723f6f4ce7f
Дата опублікування: 06.02.2024 19:47
Опис: 9. Шановний замовнику! Учасник провів дератизацію і дезінсекцію складський приміщень у 2024 році. Чи буде надання документів про дератизацію і дезінсекції вже після 2023 року належним виконанням вимог тендерної документації?
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо підтверджувати вимоги у відповідності до встановлених термінів.
Дата відповіді: 07.02.2024 19:54
Відповідь надана

Щодо додатків до Договору

Номер: ee63d1eb77f4473691434810ad803141
Дата опублікування: 06.02.2024 19:47
Опис: 8. Відповідно до умов Оголошення, остаточний вигляд та зміст додатків до Державного контакту (договору) буде визначено замовником та переможцем торгів під час його укладання. Вказане суперечить принципу визначеності прозорості на всіх етапах закупівлі. За таких умов, замовником можуть бути надані переваги окремим учасника-переможця, які не були оприлюднені на етапі оголошення.
Відповідь: Шановний Учаснику! Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Законом України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 07.02.2024 19:54
Відповідь надана

Щодо актів перевірки потужності

Номер: 8f21bab21cf448d68c6aafb316e75d14
Дата опублікування: 06.02.2024 19:46
Опис: 6. Відповідно до умов Оголошення, замовник вимагає акти перевірки потужностей від Держпродспоживчслужби за період 2019 – 2023 рік. Вказане формулювання умов оголошення є дискримінаційним, оскільки допускає до участі у закупівлі учасників, які мають матеріально-технічну базу, запитувану замовником, ще з 2019 року. Крім того, перевірка потужностей Держпродспоживчслужбою не є щорічною. Графік проведення таких перевірок визначається Держпродспоживчслужбою в залежності від типу ризикованості потужності.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону може зазначатися й інша інформація, що вбачається за необхідну Замовником та включається до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 07.02.2024 19:53
Відповідь надана

Щодо документів контролю якості

Номер: 60400aa5969744e983d1b9568e8bae91
Дата опублікування: 06.02.2024 19:45
Опис: 5. Відповідно до умов Оголошення, учасник повинен забезпечувати контроль якості на Об'єктах у відповідності до внутрішніх затверджених документів (для ознайомлення додатково надаються скан-копії зазначених документів). Просимо роз’яснити, які саме документи вимагаються від учасника. Відсутність конкретно визначених однакових умов (документів) для всіх учасників суперечить принципу визначеності та прозорості на всіх етапах закупівель, які передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо надавати ті документи, що використовуються вами у вашій господарській діяльності з даного питання.
Дата відповіді: 07.02.2024 19:52