-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік (Продукти харчування та сушені продукти різні – 15890000-3 ДК 021:2015)
Торги відмінено
1 045 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 226 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 226 750.00 UAH
Період уточнення:
02.02.2024 21:39 - 13.02.2024 00:00
Відповідь надана
Надати інформацію
Номер:
d91d17f7a8934c68923e5446dee3dfdc
Дата опублікування:
12.02.2024 11:33
Опис:
Шановний Замовник! Згідно п. 1.4. оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен не менше половини заявлених Об'єктів повинні експлуатуватись та виконувати функції з виготовлення/реалізації/зберігання харчових продуктів. Учасник має підтвердити спроможність оперувати/обробляти відповідні обсяги номенклатурних позицій продуктів харчування, що підтверджується ним шляхом надання витягу з облікової системи, який містить не менше 400 різних номенклатурних позицій продуктів харчування (за виключенням підакцизних товарів та побутової хімії) (витяг повинен містити інформацію із не менш як половини заявлених Об'єктів, з яких здійснювалось відвантаження/реалізація харчових продуктів станом на дату оголошення даної закупівлі, дату подання пропозиції та дату першого робочого дня попередніх двох місяців до дати оголошення даної закупівлі).
Станом на яку дату та за який період повина бути предоставлена інформація по номенклатурним позиціям продуктів харчування:
- станом на дату оголошення закупівлі?
- станом на дату подання пропозиції?
- дата першого робочого дня попередніх 2-х місяців до дати оголошення закупівлі - 01.12.23р.?
- витяг по номенклатурним позиціям продуктів харчування за попередні місяці - грудень 23р. - січень 24р.?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 Додатку №7 наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується: не менше половини заявлених Об'єктів повинні експлуатуватись та виконувати функції з виготовлення/реалізації/зберігання харчових продуктів. Учасник має підтвердити спроможність оперувати/обробляти відповідні обсяги номенклатурних позицій продуктів харчування, що підтверджується ним шляхом надання витягу з облікової системи, який містить не менше 400 різних номенклатурних позицій продуктів харчування (за виключенням підакцизних товарів та побутової хімії) (витяг повинен містити інформацію із не менш як половини заявлених Об'єктів, з яких здійснювалось відвантаження/реалізація харчових продуктів станом на дату оголошення даної закупівлі, а саме – 02.02.2024 року, дату подання пропозиції, а саме – відповідно до дати безпосереднього подання пропозиції Учасником в електронній системі закупівель (дата завантаження пропозиції на електронний майданчик https://prozorro.gov.ua/), та дату першого робочого дня попередніх двох місяців до дати оголошення даної закупівлі, а саме – відповідно до затвердженого графіку роботи підприємства.)
Дата відповіді:
12.02.2024 18:51
Відповідь надана
Надати інформацію
Номер:
cad1c3355eeb41b59f4d482990df3523
Дата опублікування:
09.02.2024 11:50
Опис:
Згідно оголошення про закупівлю, учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження використання касових апаратів не менш як на 50% заявлених Об'єктів, шляхом надання даних для пошуку на сайті державної податкової служби України щодо зареєстрованих реєстраторів розрахункових операцій (РРО) або програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО), а саме:
податковий номер/ серія та номер паспорта;
фіскальний номер РРО;
найменування/ПІБ.
Однак, при встановленні ПРРО, не має інформації про податковий номер/ серія та номер паспорта; найменування/ПІБ, є тільки фіскальний номер і в електроном кабінеті дає список, без печаток и т.д.
Тому, що програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — цифровий аналог касових апаратів. Його встановлюють на комп'ютер, планшет або смартфон. Після цього касир створює і фіскалізує чеки за допомогою програми. Програмний РРО видає електронні чеки.
Які саме документи необхідно надати учаснику для підтвердження використання касових апаратів та як бути в ситуації, коли відсутня зазначена інформація в електронному кабінеті?
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону може зазначатися й інша інформація, що вбачається за необхідну Замовником та включається до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з додатком 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає від учасників надати документальне підтвердження використання касових апаратів не менш як на 50% заявлених об'єктів, шляхом надання даних для пошуку на сайті державної податкової служби України щодо зареєстрованих реєстраторів розрахункових операцій (РРО) або програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО), а саме: податковий номер/ серія та номер паспорта; фіскальний номер РРО; найменування/ПІБ. Предметом даної спрощеної закупівлі є продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік (Продукти харчування та сушені продукти різні – 15890000-3 ДК 021:2015), що у свою чергу передбачає постачання комплектів харчових продуктів, що складаються із 409 найменувань. Вимога щодо надання даних для пошуку на сайті державної податкової служби України є обґрунтованою, так як учасники повинні підтвердити можливіть опрацьовувати/постачати/обробляти великі об’єми і різноманітні види харчових продуктів. Дана вимога застосовується лише до 50% заявлених об'єктів, а тому не застосовується до приміщень/складських приміщень/комплексів на яких не здійснюються використання касових апаратів. Просимо більш детально ознайомитись із даним питанням, що висвітлено у проєкті договору.
Дата відповіді:
09.02.2024 21:40
Відповідь надана
Надати інформацію
Номер:
a8ba6e4667be4a5baaf419a4d7e5bef4
Дата опублікування:
08.02.2024 09:00
Опис:
Шановний Замовник! Згідно П.5 ДОДАТКУ № 8 ДО ОГОЛОШЕННЯ учасник у складі пропозиції повинен надати копії актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на не менше ніж половину Об'єктів заявлених учасником (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 143-22 від 21.01.22.) за період 2019 – 2023 рік. У разі якщо Об'єкт знаходиться в користуванні учасника на умовах оренди/суборенди таке право користування має поширюватись на визначений даним пунктом період. У зв'язку з цим вникає питання: Учасник повинен надати такі договори оренди/суборенди зі строком дії з 2019 року по 2023 рік на кожне приміщення? Як бути тим учасникам, у яких приміщення знаходиться в оренді/суборенді починаючи з початку 2022 року і по сьогоднішній день? Як бути учаснику, в якого договір оренди/суборенди учаснику, укладений в 2023 р. і на нього отриманий вищезазначений акт лише в 2023 р.? Чи буде це вважатись виконанням вищевказаних вимог?
Відповідь:
Шановний учаснику! У разі прийняття рішення участі у даній закупівлі, просимо дотримуватись вимог встановлених до учасників викладених у додатку 7 та 8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
09.02.2024 11:02
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Номер:
27ef4029a1b444619f1c695a683d7620
Дата опублікування:
06.02.2024 19:53
Опис:
11. Відповідно до Додатку 7 « Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». учасник має підтвердити спроможність оперувати/обробляти відповідні обсяги номенклатурних позицій продуктів харчування, що підтверджується ним шляхом надання витягу з облікової системи, який містить не менше 400 різних номенклатурних позицій продуктів харчування (за виключенням підакцизних товарів та побутової хімії) (витяг повинен містити інформацію із не менш як половини заявлених Об'єктів, з яких здійснювалось відвантаження/реалізація харчових продуктів станом на дату оголошення даної закупівлі, дату подання пропозиції та дату першого робочого дня попередніх двох місяців до дати оголошення даної закупівлі).
Фактично замовник вимагає досвід обробляння не менше 400 різних номенклатурних позицій продуктів харчування, як на момент подачі пропозиції та і за 2 місяці до дати оголошення..
Наголошуємо, що ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено такого кваліфікаційного критерію.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
«Спроможність оперувати/обробляти відповідні обсяги номенклатурних позицій» не є матеріально-технічною базою. Так само, витяг з невідомої облікової системи не жодним чином не підтверджує досвід успішного виконання аналогічного договору постачання продуктів харчування. Оперувати/обробляти відповідні обсяги номенклатурних позицій можна, наприклад і при роздрібній торгівлі».
Враховуючи викладене, дана умова тендерної документації не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону може зазначатися й інша інформація, що вбачається за необхідну Замовником та включається до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
07.02.2024 20:15
Відповідь надана
Щодо заявок на постачання
Номер:
40608b63d873478a9e538609506241e6
Дата опублікування:
06.02.2024 19:52
Опис:
10. Чи вірно розуміє учасник, що заявки на постачання будуть формуватися та надсилатися безпосередньо Агенцією? Ми як виконавець, не будемо взаємодіяти з представниками військових частин щодо отримання замовлень та заміни товарів?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідь на ваше питання міститься у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
07.02.2024 20:15
Відповідь надана
Щодо дератизації і дезінсекції складських приміщень
Номер:
8befbd550cda4045989f4f254c2a82c2
Дата опублікування:
06.02.2024 19:52
Опис:
9. Шановний замовнику! Учасник провів дератизацію і дезінсекцію складський приміщень у 2024 році. Чи буде надання документів про дератизацію і дезінсекції вже після 2023 року належним виконанням вимог тендерної документації?
Відповідь:
ановний учаснику! Просимо підтверджувати вимоги у відповідності до встановлених термінів.
Дата відповіді:
07.02.2024 20:14
Відповідь надана
Щодо додатків до Контракту
Номер:
0da9c50ce9dd45d6b66dabc05ba36737
Дата опублікування:
06.02.2024 19:52
Опис:
8. Відповідно до умов Оголошення, остаточний вигляд та зміст додатків до Державного контакту (договору) буде визначено замовником та переможцем торгів під час його укладання. Вказане суперечить принципу визначеності прозорості на всіх етапах закупівлі. За таких умов, замовником можуть бути надані переваги окремим учасника-переможця, які не були оприлюднені на етапі оголошення.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Законом України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
07.02.2024 20:14
Відповідь надана
Щодо МТБ
Номер:
be757cc1107649ed9a66a86f8bef5750
Дата опублікування:
06.02.2024 19:52
Опис:
7. Замовник протиправно вимагає, щоб МТБ була в учасника ще з 2019 року, тобто до укладення договору.
Відповідь:
Шановний учаснику! Даної вимоги Замовником не встановлювалось. Просимо уважніше читати оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
07.02.2024 20:14
Відповідь надана
Щодо актів перевірки потужності
Номер:
31e88a93564f46ffa56d418d98b4ec2d
Дата опублікування:
06.02.2024 19:52
Опис:
6. Відповідно до умов Оголошення, замовник вимагає акти перевірки потужностей від Держпродспоживчслужби за період 2019 – 2023 рік. Вказане формулювання умов оголошення є дискримінаційним, оскільки допускає до участі у закупівлі учасників, які мають матеріально-технічну базу, запитувану замовником, ще з 2019 року.
Крім того, перевірка потужностей Держпродспоживчслужбою не є щорічною. Графік проведення таких перевірок визначається Держпродспоживчслужбою в залежності від типу ризикованості потужності.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону може зазначатися й інша інформація, що вбачається за необхідну Замовником та включається до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
07.02.2024 20:13
Відповідь надана
Щодо документів контролю якості
Номер:
f6d64ace7a8c423a9985f14feaae4ea7
Дата опублікування:
06.02.2024 19:51
Опис:
5. Відповідно до умов Оголошення, учасник повинен забезпечувати контроль якості на Об'єктах у відповідності до внутрішніх затверджених документів (для ознайомлення додатково надаються скан-копії зазначених документів).
Просимо роз’яснити, які саме документи вимагаються від учасника. Відсутність конкретно визначених однакових умов (документів) для всіх учасників суперечить принципу визначеності та прозорості на всіх етапах закупівель, які передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Шановний учаснику! Просимо надавати ті документи, що використовуються вами у вашій господарській діяльності з даного питання.
Дата відповіді:
07.02.2024 20:12